CARSNEWS
MARKET

Αέρας φρεσκάδας για το αγέρωχο Lancia Ypsilon

Το σημερινό Lancia Ypsilon παρουσιάστηκε το 2011. Τη χρονιά εκείνη ο Γιάννης Αντετοκούμπο ήταν ένα άγνωστο παιδαρέλι στον Φιλαθλητικό, το ντίζελ κίνησης κόστιζε 1,391 ευρώ/λίτρο και η τρίτη γενιά Delta μετρούσε 3 χρόνια στην αγορά. Από τότε μέχρι σήμερα ο Γιάννης έγινε «Giannis», έχοντας κατακτήσει το πρωτάθλημα στο NBA και 3 φορές τον τίτλο του MVP (2 φορές στην κανονική περίοδο, 1 στους τελικούς), το πετρέλαιο κίνησης ξεπέρασε τα 2 ευρώ/λίτρο, η Delta καταργήθηκε και ανακοινώθηκε πως επιστρέφει, ενώ η ίδια η Lancia έφτασε αρκετές φορές ένα βήμα πριν το λουκέτο, μέχρι να βρει τη λύτρωση από τη Stellantis.

Σε όλη αυτή την περίοδο, το «Y» ήταν και είναι ακόμα εκεί. Κράτησε μόνο του ολόκληρη την εταιρία, έχοντας να αντιμετωπίσει έναν τρομακτικά βελτιούμενο ανταγωνισμό που σε κάποιες περιπτώσεις, άλλαξε 3 γενιές. Στο ίδιο διάστημα, το Ypsilon δεχόταν όσες αναβαθμίσεις μπορούσε να του προσφέρει μια φυτοζωούσα Lancia. Η ηρωική προσπάθεια του ιταλικού σουπερμίνι δικαιώθηκε, τα κατάφερε περίφημα, και πλέον ετοιμάζεται να περάσει τη δάδα στη νέα εποχή της θρυλικής φίρμας. Με το μέλλον πιο ευοίωνο από κάθε άλλη φορά στα τελευταία 25 χρόνια, το ιταλικό σουπερμίνι ανανεώνεται και αποκτά άνεμο φρεσκάδας τόσο εξωτερικά, όσο και στην καμπίνα.

Το νέο φιστικί Dew Green χρώμα ντύνει το αμάξωμα, το οποίο στην έκδοση Silver αποκτά μαύρες πινελιές στη μάσκα, χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα και το spoiler πίσω. Στο εσωτερικό συναντάμε γαλάζιες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες, με το λεβιέ, το τιμόνι και το περίγραμμα των αεραγωγών να έχουν φινίρισμα στην απόχρωση του εξωτερικού. Το σύστημα πολυμέσων φέρει οθόνη 7 ιντσών και διαθέτει πλέον Apple CarPlay και Android Auto, όπως και κάμερα οπισθοπορείας, ενώ δεν λείπει ούτε η ασύρματη βάση φόρτισης smartphone στην κεντρική κονσόλα.

Η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται κάτω από το καπό, όπου πια αναλαμβάνει μόνο ο mild hybrid 1.000άρης τρικύλινδρος των 70 ίππων και 92 Nm. Κίνηση που έγινε με σκοπό να εξασφαλισθεί η εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, αλλά και η ελάφρυνση από τη φορολογία (λόγω ρύπων, σε αμφότερες τις περιπτώσεις). Οι τιμές στην Ιταλία, τέλος, ξεκινούν από τις 13.350 ευρώ.

Related Articles

Το πιο extreme φινάλε με το νέο Ford GT MΚ IV

cars

Τι πρέπει να κάνεις αν κολλήσεις στη λάσπη

cars

Οι Mercedes το 1-2 και οι Ferrari τις εντυπώσεις στο Μπαχρέιν

cars

Άφθαρτο Fiat 500 με πάνω από 320.000 χλμ. (+video)

cars

Το κοινό λάθος που κάνουν οι περισσότεροι με το κλειδί του αυτοκινήτου

cars

Το νέο Jeep Wrangler είναι όχημα παντός εδάφους και… διπλού χαρακτήρα

cars

Το 10 το καλό για το Hennessey Venom F5

cars

Ελληνίδα οδηγός αγώνων ψάχνει τη διάκριση σε έναν ανερχόμενο θεσμό του motorsport

cars

Το πολυαναμενόμενο supercar που συνδέει παρελθόν, παρόν και μέλλον

cars