Ο κινητήρας Skyactiv-G 2,0 λίτρων του Mazda MX-5 αποδίδει 185 PS όμως δεν είναι λίγοι εκείνοι που θα ήθελαν περισσότερη δύναμη από το ελαφρύ πισωκίνητο roadster.
Χάρη στο Starchip ECU της BBR και τα νέα εξαρτήματα που περιλαμβάνουν εκκεντροφόρο, ελατήρια βαλβίδων, εισαγωγή, εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι και φίλτρο αέρα K&N, η απόδοση ανεβαίνει στους 202 PS και τα 224 Nm ροπής (Super 200) ή στους 221 PS και τα 225 Nm (Super 220).
Σύμφωνα με την εταιρεία η επιπλέον ισχύς είναι ιδιαίτερα αισθητή μεταξύ 4.750 rpm και 7.800 rpm. Ταυτόχρονα, η μέγιστη ροπή αποδίδεται 900 rpm (Super 200) ή 500 rpm (Super 220) χαμηλότερα από ότι στο εργοστασιακό μοντέλο.
Το πακέτο Super 220 κοστίζει £2235 (2.501 ευρώ) αν ο ιδιοκτήτης το τοποθετήσει μόνος του, ή £2895 (3.240 ευρώ) μαζί με τοποθέτηση και μετρήσεις dyno στα κεντρικά της BBR στο Brackley της Βρετανίας. Όσο για την εγγύηση, η εταιρεία προσφέρει 12-36 μήνες για τους πελάτες της.