Η Audi παρουσίασε τα νέα S6 Sedan, S6 Avant και S7 Sportback, τα οποία θα διατεθούν με πετρελαιοκινητήρα 3.0 V6 TDI στην Ευρώπη και με βενζινοκινητήρα 2.9 V6 TFSI σε ΗΠΑ, Ασία και Μέση Ανατολή.
Οι κορυφαίες εκδόσεις των Α6 και A7 (τουλάχιστον μέχρι την παρουσίαση των νέων RS6 και RS7) εξοπλίζονται με σύστημα mild-Hybrid 48-Volt που επιτρέπει έως και 40 δευτερόλεπτα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας χάρη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από τον χώρο αποσκευών. Το σύστημα προσφέρει μειωμένη μέση κατανάλωση κατά 0,4 lt/100km ενώ παράλληλα υποστηρίζει τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ο 3.0 V6 TDI αποδίδει 349 PS και Nm ροπής και 700 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης quattro και το αυτόματο κιβώτιο Tiptronic 8 σχέσεων. Ο πετρελαιοκινητήρας τον οποίο συναντήσαμε και στο Audi SQ5 TDI εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κομπρέσορα (EPC) που εξαλείφει το turbo lag αλλά και ένα turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VTG).
Η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 5,0″ για το S6 Sedan και σε 5,1″ για τα S6 Avant και S7 Sportback ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση διατηρείται χαμηλά, μεταξύ 6,2 και 6,5 lt/100km ανάλογα με την έκδοση αμαξώματος και το μέγεθος των τροχών.
Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro που συνδυάζεται με torque vectoring λειτουργεί με αρχική αναλογία 40:60 ενώ μπορεί να στείλει μέχρι και το 70% της δύναμης στους εμπρός τροχούς ή μέχρι και το 85% της δύναμης στον πίσω άξονα. Προαιρετικά διατίθεται και σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο S προσφέρεται το προαιρετικό σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης για ακόμα καλύτερο κράτημα και ευελιξία.
Η σπορ ανάρτηση S sport suspension με ηλεκτρονικό έλεγχο των αμορτισέρ είναι χαμηλωμένη κατά 20mm στο S6 και κατά 10mm στο S7. Εναλλακτικά διατίθεται και ενεργή αερανάρτηση με τρεις λειτουργίες και επιλογή αύξησης της απόστασης από το έδαφος.
Πίσω από τις ζάντες 20″ με ελαστικά επιδόσεων 255/40 κρύβεται το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που περιλαμβάνει εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 400mm εμπρός και 350mm πίσω. Για τους πιο απαιτητικούς η Audi διαθέτει και carbon-ceramic δίσκους 400mm εμπρός και 370mm πίσω που ζυγίζουν 9kg λιγότερο από τα συμβατικά φρένα.
Επιπλέον, το ηλεκτρονικό σύστημα ECP ελέγχει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, του κιβωτίου, του τιμονιού (ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση) και του διαφορικού, προσφέροντας στον οδηγό 5 λειτουργίες οδήγησης: Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency και Individual.
Εξωτερικά, τα S6 Sedan, S6 Avant και S7 Sportback απέκτησαν ένα διακριτικό αλλά εμφανώς πιο επιθετικό bodykit που τα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις των A6 και A7. Αυτό περιλαμβάνει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με πιο τονισμένα νεύρα, λεπτομέρειες από αλουμίνιο και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέο spliter, ελαφρώς διαφορετική γρίλια, διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος, διαχύτη και τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης με επικάλυψη από χρώμιο. Την εμφάνιση αναβαθμίζουν και τα νέα σχέδια των τροχών σε διάσταση 20″ ή ακόμα και 21″.
Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα με δεκάδες ρυθμίσεις και λειτουργίες μασάζ και κλιματισμού, τα οποία έχουν επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, ή προαιρετικά από κορυφαίας ποιότητας δέρμα Valcona. Το flat-bottom τιμόνι, οι επενδύσεις από αλουμίνιο, τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και τα πατήματα των μαρσπιέ με το λογότυπο S ενισχύουν τη σπορ ατμόσφαιρα ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα συστήματα τελευταίας τεχνολογίας της Audi.
Οι τιμές των μοντέλων στη Γερμανία θα ξεκινούν από 76.500 ευρώ (S6 Sedan), 79.000 ευρώ (S6 Avant) και 82.750 ευρώ (S7 Sportback).
Τέλος, να αναφέρουμε πως ο κινητήρας 2.9 V6 TFSI που προορίζεται για ΗΠΑ, Ασία και Μέση Ανατολή αποδίδει 450 PS και 600 Nm ροπής ενώ και αυτός συνεργάζεται με το σύστημα MHEV 48 Volt.