Για την ακρίβεια, η συγκεκριμένη υπόθεση βρίσκεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο καθώς αν αληθεύουν οι πληροφορίες, η συγχώνευση των δύο γιγάντων απέχει μονάχα μία ανακοίνωση από το να γίνει πραγματικότητα. Τόσο το διοικητικό συμβούλιο της Fiat Chrysler Automobiles (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati και Ram) όσο και αυτό του PSA Group (Peugeot, Citroen, DS, Opel και Vauxhall) έχουν δώσει το πράσινο φως για την επίσημη έναρξη των διαπραγματεύσεων ώστε να επιτευχθεί μία συμφωνία.
Αν ισχύουν οι ψίθυροι που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και αν τελικά οι δύο εταιρίες βρούνε κοινό έδαφος για να “χτίσουν” την συγχώνευση των επιχειρήσεων τους, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για την γέννηση ενός κολοσσού που θα λειτουργήσει ως αντίβαρο στο Volkswagen Group. Με την χρηματιστηριακή αξία της εταιρίας να υπολογίζεται στα 40 δισεκατομμύρια ευρώ, η νέα εταιρία που θα προκύψει είναι αρκετά μεγάλη ώστε να μας επιτρέπει να συζητάμε για μία εξέλιξη που μπορεί να ταράξει συθέμελα την βιομηχανία αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τις φήμες, ο πρόεδρος της FCA, John Elkann θα είναι πρόεδρος και της νέας εταιρίας ενώ ο CEO του PSA, Carlos Tavares, θα είναι CEO. Το PSA θα έχει 6 θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο έναντι 5 της FCA ενώ δεν αποκλείεται να υπάρχουν και κάποια “ψιλά γράμματα” στην συμφωνία που θα γίνουν γνωστά όταν έρθει η επίσημη ανακοίνωση – κάτι που δεν αποκλείεται να συμβεί και αργότερα μέσα στην ημέρα.