CARSNEWS
F1 & RACES

Η Τουρκία θέλει μόνιμη θέση στο καλεντάρι της F1

Μπορεί η Τουρκία να επέστρεψε στο καλεντάρι της Formula 1 λόγω… συγκυριών, ωστόσο θέλει να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία και να αποκτήσει μόνιμη θέση σε αυτό!

Η τελευταία φορά που η πίστα της Κωνσταντινούπολης φιλοξένησε Grand Prix της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού ήταν το 2011. Και φέτος, η επιστροφή-έκπληξη ήρθε λόγω των ειδικών συνθηκών ελέω της παγκόσμιας πανδημίας του κορωνοϊού Covid-19.

Όμως φαίνεται πως άνοιξε την όρεξη στους γείτονες αφού διά στόματος Vural Ak, του επικεφαλής της Intercity, του promoter του αγώνα, στόχος είναι να φτάσουν σε μακροχρόνια συμφωνία με τη Formula 1.

«Θέλουμε από του χρόνου να ξεκινήσουμε μία μακροχρόνια συμφωνία και να έχουμε μόνιμη θέση στο καλεντάρι. Πράγμα που προφανώς πρέπει να γίνει με ένα βιώσιμο μοντέλο από οικονομικής πλευράς», είπε ο Ak στη Daily Sabah.

Το Τουρκικό Grand Prix θα λάβει χώρα 13 με 15 Νοεμβρίου και αποτελεί τον δέκατο-τέταρτο, από τους δεκαεπτά γύρους του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Η αρχική πρόθεση ήταν να γίνει με 100 χιλιάδες θεατές στις κερκίδες, με τον promoter να ρίχνει τις τιμές των εισιτηρίων σε εξευτελιστικά επίπεδα (σ.σ. 3.4 ευρώ την ημέρα), όμως τελικά, λόγω Covid-19, αποφασίστηκε ο αγώνας να γίνει κεκλεισμένων των θυρών.

Πάντως, το καλεντάρι που διέρρευσε και αφορά στο 2021, περιλαμβάνει 22 αγώνες, δίχως αυτόν της Τουρκίας.

gp-turkey-2005-start-ferrari-a1000x600

Διαβάστε ακόμα:

F1 Vlog για το Grand Prix του Άιφελ

Μιχάλης Ρωμανίδης: Ο SimRacer της Williams μιλάει στο carsnews!

Antonio Felix da Costa: Ο πρωταθλητής της Formula E, αποκλειστικά στο carsnews!

--

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Formula 1 Grand Prix Madrid από το 2026 ανακοινώθηκε και επίσημα

cars

Alonso in ‘new’ talks to replace Verstappen at Red Bull

cars

Το GP Βελγίου από πλευράς ελαστικών

cars

Επίσημο: Ο Schumacher στη Formula 1 με τη Haas (updated)

cars

Lewis Hamilton ready to complete new F1 career high as Russell role explained

cars

F1 GP Ιαπωνίας: Χάος στην εκκίνηση και επικίνδυνες αποφάσεις

cars

Hakkinen: «Η Ferrari έχει πια το καλύτερο μονοθέσιο»

cars

Formula One’s Pedro de la Rosa on tech advances in racing, U.S. Grand Prix, more

cars

Έχει δρόμο ακόμα μπροστά του ο Schumacher

cars