CARSNEWS
AUTONEWS

Η Aston Martin Vantage Roadster έχει την ταχύτερη οροφή στον κόσμο!

Η Aston Martin δεν είναι ευχαριστημένη από την εμπορική πορεία της Vantage στην Ευρώπη το 2019 καθώς 1.029 αυτοκίνητα δεν είναι σε καμία περίπτωση ένας ικανοποιητικός αριθμός για το “entry-level” μοντέλο μίας εταιρίας. Έτσι, προχωρά στο λανσάρισμα της Roadster έκδοσης της σε μία προσπάθεια τόνωσης του ενδιαφέροντος ενώ παράλληλα, η αγγλική εταιρία εμπλουτίζει την γκάμα της Vantage με μία σειρά νέων επιλογών. Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά όμως.

Καταρχάς, ας ξεκινήσουμε κάπως αντισυμβατικά, με αυτά που χάνει κάποιος που αγοράζει την Vantage Roadster. Καταρχάς, ο χώρος για τις αποσκευές μειώνεται στα 200 λίτρα, δηλαδή κατά 150 λίτρα σε σύγκριση με την coupe έκδοση. Κάπου θα πρέπει να αποθηκευτεί η υφασμάτινη οροφή με τον “Z-fold” μηχανισμό. Έπειτα, η αφαίρεση της σταθερής οροφής και η αντικατάσταση της με μία πλήρως αυτόματη, υφασμάτινη σε συνδυασμό με τις όποιες ενισχύσεις έχουν γίνει στο πλαίσιο και την ανάρτηση έχουν επιφέρει μία αύξηση στο βάρος, της τάξης των 60 κιλών. Αυτή η… επιβάρυνση επηρεάζει και τις επιδόσεις, καθώς το νέο μοντέλο χρειάζεται 0,2 δευτερόλεπτα περισσότερα για να φτάσει τα 96 km/h από στάση ενώ και η τελική είναι κατά 8 km/h χαμηλότερη. Επίσης, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η Aston Martin Vantage Roadster θα είναι ακριβότερη από την coupe αδερφή της.

Κατά την ταπεινή μου άποψη όμως, αυτά που κερδίζει όποιος γίνει κάτοχος μίας Vantage Roadster είναι περισσότερα από αυτά που χάνει, αν και ενδεχομένως να είναι λιγότερο… απτά. Η ανοιχτή εκδοχή της Vantage είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο που “ενισχύει την συναισθηματική ελκυστικότητα” του διθέσιου sportscar, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Aston Martin. Εξοπλίζεται δε με την ταχύτερη οροφή στον κόσμο, αφού μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 50 km/h ενώ ο twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων εξακολουθεί να αποδίδει 510 ίππους χαρίζοντας ένα εξαίσιο soundtrack που ο οδηγός μπορεί να απολαύσει με υψηλότερη ένταση χάρη στην απουσία της οροφής. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι μηχανικοί της αγγλικής μάρκας έχουν προχωρήσει στην τροποποίηση του λογισμικού για την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και το σύστημα ESP αφού μία από τις βασικές προϋποθέσεις ήταν να μην γίνει κανένας συμβιβασμός στις δυνατότητες και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Όσον αφορά στις επιπλέον επιλογές, να σημειώσουμε ότι η Aston Martin επιτρέπει στους υποψήφιους πελάτες να τοποθετήσουν ένα 7-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο στην coupe Vantage (το ίδιο που είδαμε στην Vantage AMR) ενώ κάνει διαθέσιμη και μία πιο… παραδοσιακή γρίλια για όποιον δεν είναι ικανοποιημένος από το υπάρχον, “hunter” σχέδιο. Φυσικά, στην γκάμα προστίθενται νέα χρώματα και νέα designs για τις ζάντες ελαφρού κράματος.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ενδοοικογενειακός “πόλεμος”: Urus v Aventador v Huracan.

cars

Audi. Προσηλωμένη στη ποιότητα

cars

Η Fiat Chrysler επενδύει €2 δις στην Πολωνία.

cars

Οι Χούθι ανακοίνωσαν έξι νέες επιθέσεις εναντίον πλοίων και «ισραηλινών στόχων»

cars

Η Toyota επιβεβαιώνει την καυτή, GR Corolla!

cars

Το think tank του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την Ψηφιακή Μετάβαση

cars

SOS από την Greenpeace – «Κάθε εβδομάδα καταπίνουμε μέχρι 5 γραμμάρια μικροπλαστικών»

cars

Nissan Titan XD. Επιβλητικό

cars

Άκουσε τον κινητήρα του T.50 να ουρλιάζει στις 12.000+ σ.α.λ.

cars