CARSNEWS
AUTONEWS

Η Mazda σκέφτεται το μέλλον του MX-5.

Το MX-5 είναι χωρίς υπερβολή, ένα σύμβολο της αυτοκίνησης. Το έχουν αποκαλέσει “σχολείο” για την υποδειγματική συμπεριφορά του και 30 χρόνια τώρα, προσφέρει σταθερά τις υπηρεσίες του ως ένα πισωκίνητο, διθέσιο, ανοιχτό sports car σε προσιτή τιμή για όποιον θέλει να ζήσει τις συγκινήσεις της σπορ οδήγησης χωρίς να ξοδέψει πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Δεν είναι τυχαίο που έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία και συγκρίνεται τακτικά με πολύ ακριβότερες προτάσεις, όπως δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι “ζει” ακόμα ενώ ο άμεσος ανταγωνισμός του έχει σχεδόν εξαλειφθεί.

Με την 4η γενιά του όμως να κυκλοφορεί εδώ και 4 χρόνια, η Mazda αρχίζει να σκέφτεται το μέλλον του εμβληματικού μοντέλου. Έχει θέσει στην εποχή του εξηλεκτρισμού και αν ναι, σε ποιον βαθμό πρέπει να αλλάξει ώστε να παραμείνει σύγχρονο. Το μόνο σίγουρο και ταυτόχρονα καθησυχαστικό, είναι ότι η ιαπωνική εταιρία δεν είναι διατεθειμένη να αλλοιώσει τον χαρακτήρα του MX-5 και δεν σκοπεύει να διαπραγματευτεί σε αυτά που κάνουν το MX-5… ΜΧ-5.

Το χαμηλό βάρος και το compact μέγεθος είναι τα βασικά στοιχεία του MX-5, οπότε ακόμα και αν εφαρμόσουμε την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού, πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι βοηθά πραγματικά στην επίτευξη της “ελαφρότητας” του αυτοκινήτου.

Δήλωσε το αφεντικό της Mazda, Ichiro Hirose. Στο ίδιο μήκος κύματος αλλά κάπως πιο διαλλακτικός ήταν ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρίας, Ikuo Maeda, που έριξε το βάρος στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού.

Η προτίμηση του κόσμου που απολαμβάνει την οδήγηση sports cars ενδεχομένως να αλλάζει, οπότε πρέπει να σκεφτούμε την κατεύθυνση προς την οποία κινείται η κοινωνία.

Θέλουμε να εξετάσουμε το καλύτερο δυνατό κινητήριο σύνολο ώστε να κρατήσουμε το αυτοκίνητο ελαφρύ, αλλά οι διαφορετικές απαιτήσεις και προτιμήσεις μας αναγκάζουν να εξερευνήσουμε διαφορετικές επιλογές.

Προς το παρόν η Mazda δείχνει να μην έχει τις απαντήσεις αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα καθώς υπάρχει ακόμα χρόνος. Το MX-5 είναι ακόμα φρέσκο και παρότι κυκλοφορεί κάποια χρόνια, εντάσσεται αρμονικά στην σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας. Αυτό που είναι και αυτά που προσφέρει δεν έχουν “παλιώσει” και χαρίζουν χρόνο στους μηχανικούς και τα στελέχη της εταιρίας ώστε να προετοιμάσουν την επόμενη γενιά. Γιατί θα υπάρξει επόμενη γενιά. Το MX-5 παραείναι σημαντικό για να πεθάνει!

Related Articles

Honda CB125F. Ανανεώθηκε και έρχεται τον Ιανουάριο

cars

Ford Ranger Raptor. O Άγιος Βασίλης ήρθε νωρίς

cars

Στις 17 Μαρτίου το νέο Hyundai Elantra.

cars

Ferrari: Ο σχεδιασμός ειδικά για γυναίκες είναι λάθος.

cars

Το Ford GT φρεσκάρεται για το 2020!

cars

Εθνική Ελλάδας: Με ατάκα Αντετοκούνμπο το μήνυμα του Βλαχοδήμου για τον αποκλεισμό

cars

BMW X1 sDrive 16d. Η μέση λύση

cars

Peugeot 3008 1.5 BlueHDi. Ακόμη καλύτερο

cars

Με τεχνολογία Taycan η νέα, ηλεκτρική Porsche Macan.

cars