CARSNEWS
AUTONEWS

Η Prodrive “κατεβάζει” το BRX Hunter στο Rally Dakar!

Αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι το BRX Hunter και είναι μία δημιουργία της φημισμένης αγγλικής φίρμας, Prodrive. Με αυτό θα προσπαθήσει να επιβιώσει και εν τέλει, να κερδίσει το Dakar των 3 εβδομάδων και των 10.000 χιλιομέτρων μέσα σε ερήμους, βουνά, αμμόλοφους και όποιο άλλο αφιλόξενο περιβάλλον μπορείς να φανταστείς. Δημιουργήθηκε σύμφωνα με τους “cross country” κανονισμούς της FIA που επιτρέπει αρκετά μεγάλο βαθμό ελευθεριών και δεν πνίγει την δημιουργικότητα.

Το BRX Hunter είναι τετρακίνητο και κινείται χάρη στον twin-turbo V6 των 3,5 λίτρων της Ford – τον ίδιο κινητήρα που βρίσκουμε σε οτιδήποτε από το F-150 pickup μέχρι το κορυφαίο GT> Στην προκειμένη περίπτωση όμως, παράγει κάτι περισσότερο από 400 άλογα και περισσότερα από 670 Nm ροπής. Το υψηλότερο απόλυτο νούμερο όσον αφορά στην ιπποδύναμη δεν παίζει ρόλο στο Dakar άλλωστε. Υπάρχουν πολύ σημαντικότερα πράγματα. Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό δε, είναι ότι ο κινητήρας δεν είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος αλλά ακριβώς κάτω από το παρμπρίζ – όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου και όσο χαμηλότερα του επιτρέπει η αποστολή του.

Τον σχεδιασμό του νέου αγωνιστικού της Prodrive επιμελήθηκε ο… πολύς Ian Callum και γι’ αυτό ίσως να εντοπίσεις μερικές ομοιότητες με άλλα μοντέλα που σχεδίασε ο Άγγλος πρώην επικεφαλής design της Jaguar (μεταξύ άλλων). Όσο για την μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, δεν βρίσκεται εκεί για την παραγωγή downforce. Το BRX Hunter περιορίζεται στα 180 km/h, οπότε η αεροτομή βελτιώνει την ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες και κάνει το αυτοκίνητο πιο άμεσο σε χαμηλές ταχύτητες – ένα χαρακτηριστικό που θα εκτιμήσει δεόντως ένας εκ των οδηγών – ένας γνώριμος των χωμάτων ονόματι Sebastian Loeb. Κατά τα άλλα, το αγωνιστικό της Prodrive βασίζεται σε ένα χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο  και ζυγίζει περί τα 1.910 κιλά χωρίς το πλήρωμα και η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια με διπλά αμορτισέρ για να αντισταθμίσει το μειονέκτημα της μειωμένης διαδρομής που επιτρέπουν οι κανονισμοί στα τετρακίνητα οχήματα- μόλις 28 εκατοστά, ενώ ένα WRC έχει περισσότερη και δεν έχει να αντιμετωπίσει αυτά που θα βρει μπροστά του το BRX Hunter. Η απλότητα του δε, τόσο στον σχεδιασμό όσο και στα μηχανολογικά, ίσως να αποτελέσει πλεονέκτημα στο Dakar όπου η αξιοπιστία μετράει περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο. Να θυμίσουμε ότι ο αγώνας διεξάγεται το 2021 στην Σαουδική Αραβία και η εκκίνηση είναι προγραμματισμένη για τις 3 Ιανουαρίου.

The post Η Prodrive “κατεβάζει” το BRX Hunter στο Rally Dakar! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Dacia. Ένα πραγματικό success story

cars

Η Audi προετοιμάζεται για την παραγωγή στην εποχή της ηλεκτροκίνησης!

cars

Τρικύλινδρο και τετρακίνητο το Toyota Yaris GR-4;

cars

Ντόπιοι απείλησαν οικογένεια για να εγκαταλείψει το σπίτι της – Σκότωσαν τον σκύλο και δηλητηρίασαν τα ζωντανά τους

Bury

Επιβεβαιώνεται και το νέο Ford F-150 Raptor.

cars

Νέο VW Golf VIII. Αυτό είναι

cars

Αυτοκίνητο του 2021 για την Ελλάδα. Αυτή είναι η τελική δεκάδα

cars

Ίμβριος σε Δρούτσα: Ρε Εύη μου, έχεις γράψει αριστουργήματα! Τι «τα, τα, τα;»

cars

Hyundai Motorsport. Δοκιμές στην Ελλάδα παρουσία του Υφυπ. Αθλητισμού Λ. Αυγενάκη

cars