CARSNEWS
AUTONEWS

Με πανίσχυρο boxer 2,4 λίτρων το επόμενο Subaru WRX.

Το νέο WRX και το ακόμα ισχυρότερο και πιο σκληροπυρηνικό, STI αδερφάκι του φυσικά, θα σηματοδοτήσουν την αρχή μίας νέας εποχής για τα μοντέλα επιδόσεων της Subaru. Με τον εμβληματικό EJ βενζινοκινητήρα να έχει φτάσει στο τέλος της ζωής του αφού σημάδεψε μία ολόκληρη γενιά, η Subaru αναζητά την διάδοχη κατάσταση και αν αληθεύουν τα δημοσιεύματα που μας έρχονται από την μακρινή Ιαπωνία, την έχει εντοπίσει στο “πρόσωπο” μίας αναβαθμισμένης εκδοχής του FA24, υπερτροφοδοτούμενου boxer που αυτή τη στιγμή, κινεί το Ascent, το Legacy και το Outback στις αγορές όπου αυτά είναι διαθέσιμα.

Στην παρούσα μορφή του, ο turbo boxer παράγει… χαλαρά 260 ίππους και περί τα 375 Nm ροπής, οπότε δεν αποτελεί άλμα λογικής αν υποθέσουμε ότι μία έκδοση που θα περιποιηθούν περαιτέρω οι μηχανικοί της εταιρίας, μπορεί να προσφέρει στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες έως και 400 άλογα με 500 Nm ροπής. Σύμφωνα με το ιαπωνικό μέσο, υπάρχουν 3 λόγοι για την χρησιμοποίηση του FA24 στο WRX και το WRX STI: Καταρχάς, είναι σημαντικά πιο τεχνολογικά προηγμένος από τον EJ που αντικαθιστά και κατα συνέπεια, συνδυάζει την αυξημένη απόδοση με μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Επίσης, η Subaru δεν έχει εκφράσει οποιαδήποτε επιθυμία να λάβει μέρος σε οποιαδήποτε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού όπου οι κανονισμοί ευνοούν σε γενικές γραμμές κινητήρες χαμηλότερου κυλινδρισμού. Τέλος, υπάρχουν και οι διεθνείς αγορές όπου το WRX STI ήταν ούτως ή άλλως διαθέσιμο με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων και οι πελάτες έχουν συνηθίσει την οδηγισιμότητα (βλ. ελαστικότητα, παροχή ισχύος και ροπής κ.ά.) που προσφέρει ένας κινητήρας μεγαλύτερης χωρητικότητας, οπότε ένα σύνολο 2,4 λίτρων δεν θα ξενίσει κανέναν εκτός της εγχώριας, ιαπωνικής αγοράς.

Όσον αφορά στην ολοένα και βαθύτερη σχέση της Subaru με την Toyota, έχουν ήδη αρχίσει να κυκλοφορούν φήμες για εμπλοκή της τελευταίας στην εξέλιξη ενός νέου, πιο τεχνολογικά προηγμένου συστήματος τετρακίνησης που πιθανώς να έχει κοινά στοιχεία με αυτό του κορυφαίου Yaris. Επιπλέον λέγεται ότι μία… detuned εκδοχή του υπερτροφοδοτούμενου 1500άρη που βρίσκεται κάτω από το καπό του GR Yaris θα εξοπλίζει τα πιο “ταπεινά” Impreza ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει και ο turbo 1800άρης της Subaru αν αυτή θέλει κάτι δικό της για τις βασικές εκδόσεις του νέου μοντέλου της. Σε κάθε περίπτωση, σύντομα θα μάθουμε περισσότερες και επιβεβαιωμένες πληροφορίες καθώς η Subaru σκοπεύει να λανσάρει το νέο Impreza κάποια στιγμή εντός του 2021 και οι σπορ εκδόσεις WRX και WRX STI δεν θα αργήσουν να κάνουν την εμφάνιση τους.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ford. Πρωτοπορεί και στα μπουλόνια ασφαλείας

cars

Νέο Mitsubishi Space Star. Ανανεωμένο

cars

Τυφώνες στη Βρετανία αναποδογύρισαν οχήματα και ξερίζωσαν δέντρα

cars

Αυτοκίνητο του 2021 για την Ελλάδα. Αυτή είναι η τελική δεκάδα

cars

Νέο Ford Kuga. Mε συνεχή παραγωγή

cars

Η Prodrive φέρνει το αναβαθμισμένο Hunter T1+ στο Dakar.

cars

Volvo S90, V90 & V90 Cross Country . Ανανεωμένα και με ήπιους υβριδικούς κινητήρες

cars

Ανανέωση στα σημεία για την Mercedes-Benz CLS.

cars

Μάρκελλος Νύκτας: Πώς να καταλάβουν οι Έλληνες που είναι όλο ποδόσφαιρο και μπουζούκια την Κατράντζου και τη Σάττι;

cars