CARSNEWS
AUTONEWS

Νέα BMW M3 CS – Ισχυρότερη και ελαφρύτερη!

Η BMW προσθέτει μία ακόμα έκδοση στην γκάμα της και αυτή τη φορά απευθύνεται σε ένα ακόμα πιο απαιτητικό κοινό. Θα μου πεις, το ίδιο δεν έκανε και με την M4 CSL που παρουσιάστηκε στα μέσα του προηγούμενου έτους; Ναι, είναι η απάντηση αλλά η νέα M3 CS είναι λίγο πιο… ώριμη, λίγο πιο πρακτική και λιγότερο ασυμβίβαστη από την αδερφή της. Είναι ένα super-sedan που προσφέρει αυξημένη ισχύ, μειωμένο βάρος αλλά και την πρακτικότητα των δύο επιπλέον θυρών, των πίσω καθισμάτων και του συστήματος τετρακίνησης που την κάνει όχι μόνο ταχύτερη αλλά και πιο εύχρηστη.

Κάτω από το καπό της M3 CS λοιπόν, βρίσκεται ο γνωστός 3-λιτρος, εξακύλινδρος εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας της γερμανικής εταιρίας που για την προκειμένη περίπτωση έχει αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει, όπως και στην M4 CSL, 550 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 650 Nm ροπής από τις 2.750 έως τις 5.950 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται αποκλειστικά με το M Steptronic αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το M xDrive σύστημα τετρακίνησης με το Active M Differential πίσω διαφορικό. Το σύστημα τετρακίνησης παρέχει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε διαφορετικά modes οδήγησης μεταξύ των οποίων και ένα που μετατρέπει την M3 CS σε πισωκίνητη αποσυνδέοντας τους τροχούς του εμπρός άξονα αλλά στέλνοντας την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς είναι που η M3 CS αποδίδει τα μέγιστα. Σύμφωνα με την BMW, το σπριντ στα 100 km/h απαιτεί μόλις 3.4 δευτερόλεπτα ενώ τα 200 km/h έρχονται σε 11.1 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 302 km/h! Καθόλου άσχημα για ένα οικογενειακό sedan…

Ταυτόχρονα, οι μηχανικοί της γερμανικής μάρκας δούλεψαν πάνω στην μείωση του βάρους με προϋπόθεση να μην θυσιαστεί το μεγαλύτερο μέρος της πρακτικότητας της M3. Έτσι, η “CS” επωφελείται από πολλών εξαρτημάτων από αντίστοιχα ανθρακονημάτινα όπως το καπό, το εμπρός splitter, ο πίσω διαχύτης, η οροφή και τα εντυπωσιακά M Carbon bucket καθίσματα μεταξύ άλλων, ενώ η δίαιτα περιλαμβάνει και ένα νέο τελικό σιλανσιέ της εξάτμισης που κατασκευάζεται από τιτάνιο. Σε αντίθεση με την M4 CSL, η M3 CS έχει διατηρήσει όπως είπαμε τα πίσω καθίσματα και σε αντίθεση με την M5 CS που έχει αντικαταστήσει τον ενιαίο “πάγκο” με δύο μεμονωμένα bucket, η… μικρή έχει διατηρήσει την δυνατότητα φιλοξενίας έως και 3 επιβατών στο πίσω μέρος. Οι αλλαγές συνεχίζονται στην ανάρτηση και το πλαίσιο, με μία νέα μπάρα θόλων και νέες ρυθμίσεις όχι μόνο στην γεωμετρία αλλά και στα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και στο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης. Όσον αφορά στους τροχούς, η M3 CS έρχεται με σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, με ελαστικά 275/35 και 285/30 αντίστοιχα και στο εσωτερικό τους φιλοξενείται το standard σύστημα πέδησης M Compound, με την BMW να… τσιγκουνεύεται τα carbon-ceramics που είναι διαθέσιμα προαιρετικά.

Στον τομέα της αισθητικής, αξίζει να αναφέρουμε την λιτή εμπρός γρίλια που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την “CS”, τα standard BMW Laserlight φανάρια και τις διάφορες λεπτομέρειες σε ολόκληρο το αμάξωμα ενώ στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η απόφαση της γερμανικής μάρκας να εξοπλίσει την κορυφαία M3 με το iDrive 8 σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που περιλαμβάνει την μεγάλη, κυρτή οθόνη ενώ για την M4 CSL είχε επιλεγεί η προηγούμενη εκδοχή του συστήματος. Η BMW M3 CS είναι προγραμματισμένη να λανσαριστεί στην αγορά τον ερχόμενο Μάρτιο αλλά η εταιρία ανακοίνωσε ότι η παραγωγή της θα είναι περιορισμένη – χωρίς ωστόσο να αναφέρει ούτε τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα κατασκευαστούν, ούτε την τιμή της ειδικής έκδοσης.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Morgan Plus Four 70th Anniversary. Η πλατινένια…

cars

Η Citroën – Καρέλλης στο Ράλλυ Ακρόπολις

cars

Νέο Seat Leon. Ένα Leon για την δεκαετία του 2020!

cars

Audi A3 Sportback 45 TFSIe. Η γκάμα μεγαλώνει με το plug-in υβριδικό των 245 ίππων!

cars

Απεργία του προσωπικού καμπίνας της Lufthansa σε πτήσεις από Μόναχο και Φρανκφούρτη την επόμενη εβδομάδα

cars

Grand Prix Αυστραλίας.Φιάσκο, απαράδεκτο γι’ αυτό το επίπεδο!

cars

Kia XCeed & “Imagine by Kia”. Βραβεύτηκαν αμφότερα

cars

Η Manthey Racing κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα στην 911 GT3 RS.

cars

Έρχεται το κορυφαίο, 5-κύλινδρο (!) Cupra Formentor VZ5.

cars