CARSNEWS
MARKET

Νέο Ford E-Tourneo Custom συν PHEV και diesel

Η Ford Pro αποκάλυψε σήμερα το νέο E-Tourneo Custom, το οποίο πρωτοστατεί στην επόμενη γενιά της σειράς οχημάτων πολλαπλών δραστηριοτήτων Tourneo, διαθέτοντας ένα προηγμένο αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το E-Tourneo Custom ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία Multy Activity Vehicle, συνδυάζοντας μία νέα πλατφόρμα που είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει μέγιστη ευελιξία και άνεση σε συνδυασμό με ένα υψηλής απόδοσης ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με μπαταρία το οποίο μπορεί να προσφέρει εκτιμώμενη αυτονομία έως και 370 χιλιόμετρα.

Αποτελώντας το ένα από τα τέσσερα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Ford Pro που θα λανσαριστούν στην Ευρώπη μέχρι το 2024, το E-Tourneo Custom προορίζεται τόσο για ιδιώτες πελάτες όσο και για επαγγελματίες, προσφέροντας επαρκείς χώρους για τη μεταφορά έως οκτώ επιβατών. Το νέο μοντέλο εισάγει μία πλήρη σειρά premium χαρακτηριστικών, όπως ευέλικτα πίσω καθίσματα που εδράζονται σε ράγα, hands-free ηλεκτρικές πλαϊνές πόρτες, ηχοσύστημα B&O, ψηφιακές κάρτες-κλειδιά, πανοραμική γυάλινη οροφή και ένα καινοτόμο, ανακλινόμενο τιμόνι.

Χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογία κυψελών υψηλής πυκνότητας με το Ford F-150 Lightning, το E-Tourneo Custom εξοπλίζεται με μία μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 74 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων. Ένας ενσωματωμένος, τριφασικός φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW μπορεί να επαναφορτίσει πλήρως τη μπαταρία σε λιγότερο από οκτώ ώρες. Η φόρτιση από το 15 στο 80% ολοκληρώνεται σε περίπου 41 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 125 kW. Επίσης, το E-Tourneo Custom προσφέρει μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 2.000 κιλά.

Η τεχνολογία Pro Power Onboard επιτρέπει επίσης στους πελάτες να αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων του Tourneo Custom, προσφέροντας ηλεκτρική ισχύ έως και 2,3 kW μέσω πριζών στο εμπρός τμήμα της καμπίνας, η οποία αποδεικνύεται ιδανική για την τροφοδοσία ψηφιακών συσκευών, εργαλείων ή αθλητικού εξοπλισμού και κάμπινγκ όταν δεν υπάρχει πρόσβαση στο δίκτυο.

Από πλευράς εξωτερικού σχεδιασμού, το αμιγώς ηλεκτρικό E-Tourneo Custom υπογραμμίζει την τεχνολογία και τις επιδόσεις του μέσω μια μοναδικής σχεδιαστικής προσέγγισης στη μάσκα, που συνδυάζεται με έναν πολύ διακριτικό φωτισμό LED και μια χαρακτηριστική φωτιστική υπογραφή πλήρους πλάτους.

Η εκλεπτυσμένη αλλά πρακτική σχεδίαση συνεχίζεται μέσα στο όχημα και η κομψή καμπίνα με δύο ή τρία καθίσματα μπροστά σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προόδου στην τεχνολογία και την άνεση, με υλικά υψηλής ποιότητας και καθαρές, σύγχρονες επιφάνειες. Το ταμπλό περιλαμβάνει μία οθόνη αφής 13 ιντσών με σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 4. Αυτή συνδυάζεται με έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων για τη δημιουργία ενός διαισθητικού, εστιασμένου στον οδηγό cockpit, με ασύρματη συμβατότητα Android Auto και Apple CarPlay στάνταρ. Η Ford έχει αναπτύξει επίσης ένα καινοτόμο, νέο σύστημα ψηφιακού κλειδιού (Digital Key), το οποίο προγραμματίζεται να είναι διαθέσιμο το 2024 με χρήση τεχνολογίας NFC εμπνευσμένη από τις κάρτες-κλειδιά των ξενοδοχείων.

Πέρα από το αμιγώς ηλεκτρικό, το Tourneo Custom προσφέρεται και με άλλα μηχανικά σύνολα. Το Tourneo Custom PHEV χρησιμοποιεί ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα που προσφέρει την ευελιξία ενός αποδοτικού βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson με χωρητικότητα 2.5 λίτρων για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 11,8 kWh που επιτρέπει εκτιμώμενη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 50 χλμ. Παράλληλα, η Ford θα προσφέρει επίσης το Tourneo Custom με τους κινητήρες ντίζελ EcoBlue τελευταίας γενιάς σε εκδόσεις με ισχύ 136 PS, 150 PS ή 170 PS – σε συνδυασμό με την επιλογή ενός πολύ αποδοτικού, οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ή ενός εξατάχυτου μηχανικού.

Το νέο Tourneo Custom εισάγει επίσης μία επιλογή με σύστημα τετρακίνησης, για τα πετρελαιοκίνητα στις εκδόσεις των 136 PS και 170 PS σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο. Όσοι χρειάζονται περισσότερη πρόσφυση αλλά προτιμούν ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων μπορούν να παραγγέλνουν ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με τους κινητήρες ντίζελ EcoBlue των 136 PS και 150 PS.

Related Articles

Cupra Formentor, το πρώτο αποκλειστικό μοντέλο της μάρκας είναι γεγονός

cars

H Ford γιορτάζει 20 χρόνια δέσμευσης στον τομέα της βιωσιμότητας

cars

Η Nissan επενδύει στην «The Mobility House»

cars

Η Nissan επενδύει στην PowerShare

cars

Markopoulo Park: Επικράτηση των φαβορί και πολλοί νικητές σε Σκορ 4 και Σκορ 6

cars

Η Alpine ρίχνει στην αγορά ακόμα γρηγορότερο κουπέ

cars

Παγκόσμια πρωτιά για ελληνικό σχολείο με… τέρμα τα γκάζια

cars

Η Bentley Continental GT γίνεται ακόμα πιο σπέσιαλ

cars

Καλλονός «Godzilla» R34 σε σπανιότατο μωβ

cars