Κάποιες εταιρίες σκέφτονται την αποχώρηση τους από την κατηγορία των compact αυτοκινήτων αλλά η Hyundai δεν είναι μία από αυτές. Η Hyundai όχι μόνο ανανεώνει την πρόταση της στην συγκεκριμένη κατηγορία αλλά την αναβαθμίζει σημαντικά προσφέροντας προηγμένη τεχνολογία και χαρακτηριστικά ασφάλειας από μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα. Το νέο i10 θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης και θα λανσαριστεί στην αγορά στις αρχές του 2020 οπότε ας δούμε περί τίνος πρόκειται.
Αρχικά, να αναφέρουμε ότι το μικρό της Hyundai είναι 20 χιλιοστά μεγαλύτερο σε πλάτος αλλά και 20 χιλιοστά μικρότερο σε ύψος από τον προκάτοχο του. Το μήκος του αυξήθηκε κατά 5 χιλιοστά μόλις αλλά πιο σημαντική είναι η αύξηση των 40 χιλιοστών στο μεταξόνιο, με ανάλογα οφέλη τόσο στον προσφερόμενο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών όσο και στο μέγεθος του πορτ-μπαγκάζ που αγγίζει τα 252 λίτρα σε χωρητικότητα και προφανώς, είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία. Σχεδιαστικά δε, το νέο i10 μπορεί να μην είναι ακριβώς το σκίτσο που μας είχε δείξει η Hyundai αλλά σίγουρα εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό σε σύγκριση με το παρελθόν. Για άλλη μία φορά, τα LED φώτα ημέρας έχουν ενσωματωθεί στην γρίλια αλλά τώρα, αυτή η γρίλια είναι μεγαλύτερη ενώ και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω έχουν αποκτήσει περισσότερο χαρακτήρα.
Στο εσωτερικό, τα υλικά, τα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και τα συστήματα ασφαλείας θυμίζουν μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Την παράσταση κλέβει η οθόνη των 8 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό ενώ στην τεχνολογία που ξεχωρίζει περιλαμβάνονται η υποστήριξη Android Auto και Apple CarPlay, η ασύρματη φόρτιση smartphone και η προαιρετική κάμερα οπισθοπορείας. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν δε, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως το Lane Departure Assistance, το Automatic Emergency Braking και το Forward Collision-Avoidance Assist που χρησιμοποιεί μία κάμερα για να εντοπίσει όχι μόνο αυτοκίνητα αλλά και πεζούς μπροστά από το αυτοκίνητο.
Κατά το λανσάρισμα του στην αγορά, το νέο Hyundai i10 θα είναι διαθέσιμο με δύο βενζινοκινητήρες: έναν 1000άρη τρικύλινδρο με 67 ίππους και 96 Nm ροπής και έναν 1200άρη τετρακύλινδρο με 84 ίππους και 118 Nm ροπής. Αμφότεροι συνδυάζονται είτε με ένα 5-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα “αυτοματοποιημένο χειροκίνητο” 5 σχέσεων. Αργότερα, θα προστεθεί στην γκάμα και ένα ισχυρότερο, υπερτροφοδοτούμενο σύνολο ενώ δεν αποκλείεται και μία N Line ή καθαρόαιμη N Performance έκδοση που θα σταθεί απέναντι στο Up GTI. Προς το παρόν, η Hyundai προσφέρει προαιρετικά το Eco Pack που αυξάνει την αποδοτικότητα του i10 αλλάζοντας την σχέση μετάδοσης, μετατρέποντας την διαμόρφωση του εσωτερικού σε 4-θέσια και ανταλλάσσοντας τις standard ζάντες ελαφρού κράματος (προαιρετικά έως και 16 ιντσών) με νέες, 14 ιντσών.