CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Morgan Plus Four. Μοιάζει το ίδιο, αλλά είναι πολύ διαφορετικό!

Την ώρα που οι περισσότεροι κατασκευαστές επιδεικνύουν τις νέες τεχνολογίες τους, ηλεκτροκίνηση και αυτόνομη οδήγηση μεταξύ αυτών, η Morgan θυμίζει τι μας απασχολούσε πριν από κάποια χρόνια παρουσιάζοντας το ολοκαίνουριο Plus Four. Ένα μοντέλο που αντικαθιστά τα γερασμένα 4/4, Plus 4 και Roadster μοντέλα και ενώ μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπο με αυτά, φέρνει πληθώρα βελτιώσεων και αναβαθμίσεων που μπορεί να μην είναι άμεσα ορατές αλλά σίγουρα θα είναι άμεσα αισθητές από τους ιδιοκτήτες!

Καταρχάς, το Plus Four βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική της αγγλικής εταιρίας. Η αλουμινένια, CX πλατφόρμα είναι πρακτικά ίδια με την έκδοση που χρησιμοποιείται στο Plus Six αλλά έχει διαφορετικές βάσεις κινητήρα. Το Plus Four είναι επίσης κατά 84 χιλιοστά μικρότερο σε πλάτος από τον μεγάλο αδερφό του χάρη στα κοντύτερα ψαλίδια που χρησιμοποιεί ενώ μικρότεροι είναι και οι τροχοί. Ωστόσο η παράδοση συνεχίζει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και στο νέο μοντέλο με κάποια μέρη του αμαξώματος να είναι κατασκευασμένα στο χέρι, το αμάξωμα να στηρίζεται στην αλουμινένια αρχιτεκτονική μέσω ενός ξύλινου πλαισίου και το δερμάτινο εσωτερικό να διακοσμείται επίσης… χειροποίητα.

Η τεχνολογία κάνει την εμφάνιση της ξανά όμως, όταν κοιτάξεις κάτω από το καπό. Εκεί βρίσκεται ο τετρακύλινδρος, TwinPower Turbo της BMW που παράγει 260 ίππους στις 4.400 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 1.000 έως τις 4.300 σ.α.λ. Το έργο του δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο αν αναλογιστεί κανείς ότι το Plus Four ζυγίζει μόλις 1.009 κιλά (περί τα 66 λιγότερα σε σύγκριση με το Plus Six) οπότε οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές: στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 240 km/h ενώ η έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που είναι κατά τι βαρύτερη (ναι, κατά 4 κιλά) και διαθέτει λιγότερη ροπή (350 Nm) χρειάζεται 0,4 δευτερόλεπτα επιπλέον!

Δεν είναι όμως μόνο αυτά που κάνουν το νέο Plus Four μία πιο ολοκληρωμένη και πιο ελκυστική πρόταση σε σύγκριση με το παρελθόν. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων παρουσιάζονται αμφότερες μειωμένες ενώ το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο και με πλουσιότερο εξοπλισμό. Κάθε Plus Four έρχεται με συρμάτινες ζάντες 15 ιντσών (είναι διαθέσιμα και πιο μοντέρνα σχέδια), υδραυλικό τιμόνι, ABS και air-condition και οι επιλογές όσον αφορά στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι πρακτικά ατελείωτες. Θα μου πεις, αυτά μόνο για ένα αυτοκίνητο με αρχική τιμή 62.995 λιρών (σχεδόν €72.300 με την τρέχουσα ισοτιμία); Ναι, αυτά γιατί το Morgan Plus Four δεν το αγοράζεις με την λογική. Οι σχεδόν 63.000 λίρες αναπαριστούν πρωτίστως την ιστορία, τις παραδοσιακές μεθόδους παραγωγής και τους περιορισμένους αριθμούς της Morgan και δευτερευόντως το κόστος του αυτοκινήτου. Και σε όποιον αρέσει…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Νέο Volkswagen Golf GTI. Ήρθε για να θέσει και πάλι τα standards στην κατηγορία!

cars

Survivor: Άλλοι άνθρωποι στο πάρτι της Ένωσης – Το πριν και το μετά των παικτών

cars

Mini Bulldog Racing Edition: Ειδική έκδοση προς τιμήν της συμμετοχής στις 24 ώρες του Nürburgring

cars

Νέου τύπου άδειες για την πρόσβαση των μεταναστών στην αγορά εργασίας – Πώς θα λειτουργούν η TalentVisa και η TechVisa

Bury

Σκάει η βόμβα Χάμιλτον – Ferrari στη Formula 1: Η Mercedes ανακοίνωσε στο προσωπικό την αποχώρησή του

cars

Η Αννίτα Πάνια σχολίασε τη συνέντευξη του Νίκου Καρβέλα στο Mega: Γουστάρουμε το χιούμορ, γουστάρουμε την πλάκα

cars

Opel – Συμπλήρωσε 75 εκατομμύρια πωλήσεις αυτοκινήτων

cars

Jeep Gladiator. Ικανό και με τη βούλα

cars

Ο Κιάνου Ριβς με τη σύντροφό του στο κόκκινο χαλί – Το ζευγάρι έδωσε ένα δημόσιο φιλί

Bury