Το Nissan GT-R κυκλοφορεί χωρίς σημαντικές αλλαγές τα τελευταία 14 χρόνια και η πικρή αλήθεια είναι ότι η ανάγκη για ουσιαστική ανανέωση έχει αρχίσει να γίνεται επιτακτική. Όχι επειδή ο ανταγωνισμός έχει γίνει τόσο γρήγορος που το GT-R δεν μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι του αλλά επειδή έχουμε συνηθίσει το GT-R να είναι αυτό που ορίζει τα standards και οι άλλοι να προσπαθούν να το φτάσουν και όχι το αντίθετο. Η νέα γενιά όμως βρίσκεται ήδη στα σκαριά και ενώ δεν περιμένουμε κάτι δραστικά διαφορετικό, η μετάβαση σε μία νέα αρχιτεκτονική και οι νέες τεχνολογίες που θα ενσωματώνει μας κάνει να ανυπομονούμε.
“Είτε πάμε σε μεγάλο ποσοστό εξηλεκτρισμού είτε καθόλου, μπορούμε να πετύχουμε πολλά όσον αφορά στην ισχύ. Αλλά σίγουρα κάνουμε μία νέα πλατφόρμα και ο στόχος μας είναι σαφής: Το GT-R πρέπει να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο του είδους του. Πρέπει να του ανήκει η πίστα και πρέπει να παίξει το παιχνίδι της προηγμένης τεχνολογίας αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι ηλεκτρικό.“
Δήλωσε ο CEO της Nssan, Makoto Uchida. Αυτά όμως πάνω-κάτω είναι λογικά και αναμενόμενα. Κατά τη γνώμη μου, περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο διαχωρισμός ανάμεσα στα δύο sports cars της Nissan, με το μεγάλο αφεντικό της εταιρίας να χαρακτηρίζει το Z ως ένα αυτοκίνητο γι’ αυτούς “που απολαμβάνουν τα sports cars” και το GT-R ως μία “επαγγελματική μηχανή”. Αυτός ο διαχωρισμός είναι που διαμόρφωσε το νέο “Z” και θα διαμορφώσει και το επόμενο GT-R. Ο Uchida-san κρατά καλά κρυμμένα ακόμα τα μυστικά της R36 γενιάς του εμβληματικού “φονέα γιγάντων” ενώ ακόμα δεν γνωρίζουμε ούτε καν αν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το νέο μοντέλο. Πάντως είναι θετικό ακόμα και το γεγονός ότι υπάρχει στα χαρτιά το κεφάλαιο νέο GT-R καθώς με τα νέα δεδομένο και τις περικοπές που κάνουν όλες οι εταιρίες για να εστιάσουν στις στρατηγικές εξηλεκτρισμού τους, τίποτα δεν είναι δεδομένο.
The post Ξανά στο προσκήνιο το νέο Nissan GT-R. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr