CARSNEWS
AUTONEWS

Ξεκίνησαν οι πρώτες δοκιμές για το Bloodhound στη Ν. Αφρική.

Το Bloodhound έχει πολυτάραχη ιστορία. Ξεκίνησε ως ένα project γεμάτο ελπίδες για την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας στο έδαφος. Για την ακρίβεια, μπορεί να είχε βάλει στο προσκήνιο το ρεκόρ αλλά το πάθος των ανθρώπων που απάρτιζαν την ομάδα για την επιστήμη ήταν αυτό που είχε την μεγαλύτερη σημασία. Γι’ αυτό είχαν φροντίσει να εξασφαλίσουν την διαφάνεια του project και γι’ αυτό διοργάνωναν ημέρες εκπαίδευσης με διαφορετικά σχολεία. Αργότερα όμως, ήρθαν τα οικονομικά προβλήματα και η κατάρρευση του οικοδομήματος. Όλα αυτά είναι παρελθόν ευτυχώς και το Bloodhound ταξίδεψε στη Ν. Αφρική ώστε να πραγματοποιήσει τις πρώτες δοκιμές εκεί όπου θα κάνει και την προσπάθεια για την κατάρριψη του ρεκόρ.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε βεβαίως ότι ο δρόμος για τα 1.000 μίλια ανά ώρα (1.609 km/h) είναι μακρύς και επίπονος. Προς το παρόν, το Bloodhound μπορεί να καυχιέται για το γεγονός ότι μπορεί να κινηθεί με την δική του ισχύ και πως σιγά-σιγά “χτίζει” για ολοένα και υψηλότερες ταχύτητες. Ξεκίνησε με περάσματα στα 100 μίλια ανά ώρα και ήδη έχει αγγίξει τα 334 ή αν θέλεις, ξεκίνησε από τα 160 km/h και έφτασε τα 537 km/h. Το επόμενο σημείο-σταθμός είναι τα 640 km/h, οπότε γίνεται η μετάβαση από την κατεύθυνση του οχήματος μέσω της πρόσφυσης των εμπρός τροχών, στην κατεύθυνση χρησιμοποιώντας τους εμπρός τροχούς ως αεροδυναμικές συσκευές. Τρομερά πράγματα συμβαίνουν όσο ανεβαίνει η ταχύτητα και ενώ η ομάδα προβλέπει πως το Bloodhound θα πιάσει τα 500 μίλια ανά ώρα (σχεδόν 805 km/h) σε αυτό το test, το μεγαλύτερη θέμα δεν είναι η ταχύτητα, αλλά το πώς σταματάς το όχημα από αυτές τις ταχύτητες.

Θα δοκιμάσουμε ένα σύστημα επιβράδυνσης με δύο αλεξίπτωτα και φυσικά έχουμε φρένα τριβής τα οποία δουλεύουν καλύτερα όταν η ταχύτητα μειωθεί στα 322 km/h. Επιπλέον, έχουμε οργανώσει δοκιμές για τον έλεγχο της “οδικής συμπεριφοράς” και της ευστάθειας. Και πρέπει να δούμε πόσο καλά αποδίδει η ομάδα υπό πίεση, σε θερμοκρασίες που ενδεχομένως να αγγίξουν τους 40ο C.

Δήλωσε ο engineering director, Mark Chapman. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε δε ότι πίσω από τα χειριστήρια του Bloodhound βρίσκεται ο Andy Green, πρώην πιλότος της RAF και ο πρώτος άνθρωπος που έγινε… υπερηχητικός στο έδαφος, πίσω στο 1997 με το Thrust SSC, όταν έθεσε και το τρέχον ρεκόρ των 763,035 μιλίων ανά ώρα (1.227,723 km/h). Το πρώτο βήμα λοιπόν, είναι η κατάρριψη αυτού του ρεκόρ, με την ομάδα να στοχεύει στα 800 μίλια ανά ώρα. Από εκεί και πέρα, θα αναλύσουν τα δεδομένα που θα συλλέξουν, θα χρησιμοποιήσουν την γνώση που συγκέντρωσαν μέχρι εκείνο το σημείο και θα αποφασίσουν αν ενεργοποιήσουν την δεύτερη φάση του προγράμματος, που περιλαμβάνει την προσπάθεια για τα 1.000 μίλια ανά ώρα.

Related Articles

Fiat Ducato. Θέτει νέα δεδομένα

cars

Goodyear. Σημαντική συνεργασία με την Lexus

cars

Ετοιμάζεται για το 2020 η κορυφαία, “N Line” έκδοση του Hyundai Sonata.

cars

Η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan ετοιμάζεται με πάνω από τριάμισι εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμαστικών διαδρομών

cars

Η Mansory αποφάσισε να “χαλάσει” το Ford GT!

cars

Η Porsche 911 Turbo S ελαφραίνει και ομορφαίνει με νέα, επίσημα πακέτα!

cars

Πώς θα μπορούσε να είναι ένα Jeep Renegade pick up;

cars

Το Mitsubishi Xpander είναι ένα minivan που θέλει να γίνει SUV.

cars

Νέα Mercedes CLE. Έξι σε ένα… νοικοκυρεμένα.

cars