CARSNEWS
AUTONEWS

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της GM πιστεύει ότι τα sedans θα επιστρέψουν.

Είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές πορεύονται με βάση τη λογική ότι ο κόσμος δεν πρόκειται να σταματήσει να αγοράζει SUVs και crossovers. Είναι τέτοια η φύση της μαζικής παραγωγής δε, που δεν αρκούνται στο να λανσάρουν το ένα SUV μετά το άλλο, αλλά καταργούν και τα sedans που διάθεταν για χρόνια στην γκάμα τους ώστε να δημιουργήσουν χώρο για την συναρμολόγηση περισσότερων SUVs στα εργοστάσια. Όμως όλα κάνουν τον κύκλο τους και σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της General Motors, Michael Simcoe, το ίδιο θα συμβεί σε αυτή την περίπτωση.

[Ο κόσμος] θέλει να παρκάρει κάτι που να θαυμάζουν οι γείτονες στο γκαράζ του. Οπότε ο λόγος για τον οποίο αγοράζουν είναι ο ίδιος που ήταν πάντα.

Είπε ο Simcoe προσφέροντας μία διαφορετική, αρκετά απλουστευτική αλλά θεμελιωδώς σωστή οπτική σε ένα εξαιρετικά πολύπλοκο θέμα. Σαφώς και οι ανάγκες του ατόμου παίζουν σημαντικό ρόλο κατά την αγορά ενός αυτοκινήτου αλλά εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι αυτό που επιλέξαμε πρέπει να μας ενθουσιάζει. Γι’ αυτό και δεν αγοράζουμε πάντα το καλύτερο ή αυτό που καλύπτει με τον βέλτιστο τρόπο τις ανάγκες μας.

Θα υπάρχει πάντα χώρος για πρακτικότητα και κατά συνέπεια πιο… τετράγωνα σχήματα αλλά η τάση αυτή τη στιγμή είναι τα πιο σέξι, χαμηλότερα SUVs.

Όταν τα hatchbacks και τα sedans σταμάτησαν να πουλάνε, τα crossovers πήρανε την θέση τους. Αλλά πιστεύω ότι θα επιστρέψουμε στα sedans. Επίσης, η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού θα κάνει τον κόσμο να σκεφτεί διαφορετικά.

Συμπλήρωσε το υψηλόβαθμο στέλεχος της GM. Έπειτα, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το ότι οι περισσότερες εναλλακτικές αυτή τη στιγμή έρχονται από την ευρύτερη κατηγορία των SUVs. Οπότε η κατάσταση μοιάζει λίγο με αυτό που λένε οι αγγλόφωνοι “self-fulfilling prophecy” ή αυτοεκπληρούμενη προφητεία στα ελληνικά. Όσο οι κατασκευαστές λανσάρουν το ένα SUV μετά το άλλο, οι πωλήσεις τους θα αυξάνονται γιατί μειώνονται οι επιλογές στις άλλες κατηγορίες. Σε κάθε περίπτωση, το θέμα είναι πολυδιάστατο και συνδέεται με άλλα, όπως αυτό του εξηλεκτρισμού. Οι τάσεις έρχονται και φεύγουν άλλωστε.

Related Articles

Πριν την πρώτη M5, υπήρχε η 530 MLE και η BMW την αναπαλαίωσε!

cars

Νέο Renault Captur. Παρουσιάζεται Παγκόσμια στην Ελλάδα

cars

Η Daimler χάνει άλλη μία δικαστική μάχη.

cars

Hennessey VelociRaptoR με 1.000+ ίππους!

cars

Νέο VW Golf. Και με φωνητικό έλεγχο

cars

Volvo. Συνεχίζει την ανοδική της πορεία

cars

Renault Clio. Σε εξαιρετική τιμή και με δώρο το LPG

cars

Η Hyundai εξαγόρασε την Boston Dynamics.

cars

Νέα Mercedes-Benz GLA. Έρχεται στις 11 Δεκεμβρίου με λίγο από “G” μέσα της.

cars