CARSNEWS
MARKET

Ποια μία Ferrari πωλήθηκε φέτος στην Ελλάδα;

Οι πωλήσεις υπεραυτοκινήτων μετριούνται στα δάκτυλα της μιας παλάμης στην Ελλάδα, για αυτό αν πετύχει κανείς να κυκλοφορεί μια καινούργια Ferrari για παράδειγμα, είναι σαν να βλέπει UFO. Φέτος, από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο, έχει ταξινομηθεί ένα μοντέλο από το Μαρανέλο μέσα στο κατακαλόκαιρο, τον Αύγουστο.

Η ολοκαίνουργια και μοναδική Ferrari που κυκλοφόρησε φέτος στους ελληνικούς δρόμους, είναι η σαγηνευτική SF90 Stradale. Τιμή επίσημη δεν υπάρχει, ωστόσο για να έχουμε μια τάξη μεγέθους μια ετοιμοπαράδοτη από ανεξάρτητη εμπορία πωλείται στην Ελλάδα έναντι του ποσού των 645.000 ευρώ!

Με την SF90 Stradale η πολυπόθητη ιταλική μάρκα άνοιξε το 2019 ένα νέο κεφάλαιο στην πολυετή ιστορία της, γιατί αποτελεί το πρώτο της Plug-in Hybrid παραγωγής. Κάτω από το σαγηνευτικό της αμάξωμα συνυπάρχουν ένα 4.0 λτ. V8 turbo μηχανικό σύνολο ισχύος 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και με ροπή 800 Nm στις 6.000 σ.α.λ. και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο εμπρός προορίζονται για την κίνηση των μπροστινών τροχών και αποδίδουν 220 ίππους. Οι 1.000 συνολικά ίπποι και τα 1.570 κιλά του αμαξώματος, εξασφαλίζουν αναλογία μόλις 1,57 κιλά/ίππο, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι αστραπιαίες. Για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 2,5 δλ., τα 0-200 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 6,7 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 340 χλμ./ώρα.

Με τη συνδρομή της μπαταρίας ιόντων λιθίου χωρητικότητας 7,9 kWh, η πανίσχυρη Ferrari μπορεί να κινηθεί και σαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για αποστάσεις έως 25 χιλιομέτρων, με κίνηση στους εμπρός τροχούς και με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή τέσσερα προγράμματα οδήγησης, τα eDrive, Hybrid, Performance και Qualify. Με την επιλογή του πρώτου, ο V8 απενεργοποιείται και η Ferrari SF90 Stradale κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Στο Hybrid βελτιστοποιείται η συνολική απόδοση του συστήματος και το λογισμικό του αποφασίζει αυτόνομα για τη λειτουργία ή την απενεργοποίηση του V8 κινητήρα, εξασφαλίζοντας μέχρι και τη μέγιστη ισχύ όποτε το απαιτεί ο οδηγός. Στο Performance mode, λειτουργεί και ο βενζινοκινητήρας, όμως προτεραιότητα έχει η φόρτιση της μπαταρίας, έτσι ώστε η δύναμη του συστήματος να είναι άμεση και πλήρως διαθέσιμη όταν ζητείται. Τέλος, στο Qualify, παρέχεται η μέγιστη ισχύς για την επίτευξη των ταχύτερων επιδόσεων.

Related Articles

Ο φορτιστής που βάζει μπροστά ακόμα και αυτοκίνητο

cars

Η νέα Bentley Flying Spur είναι ο ορισμός της πολυτέλειας σε τροχούς

cars

To Opel Crossland X με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων

cars

Smart EQ: Το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κάνει τη διαφορά

cars

Να τι πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις στο αυτοκίνητο τώρα με το ψύχος

cars

«FastCharge», ταχυφόρτιση για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα του μέλλοντος

cars

«Ξετίναξε» αντιπροσωπεία της BMW για να κάνει μεγάλη ζωή και να αγοράσει Mustang

cars

Το μοντέρνο θαύμα που μοιάζει να έχει βγει από τα 50s

cars

Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Ford

cars