CARSNEWS
AUTONEWS

Τι παίρνεις αν διασταυρώσεις το 500X με το 500L; Το 500XL φυσικά!

Δεν είναι πολλές οι περιπτώσεις που μία είδηση σχετικά με το αυτοκίνητο μου θυμίζει κάποιο σκίτσο του Αρκά αλλά αυτή ανήκει χωρίς καμία αμφιβολία σε αυτή την κατηγορία. Η είδηση καθεαυτή βέβαια, είναι αρκετά σοβαρή και ενδιαφέρουσα αλλά παρόλα αυτά, το μυαλό θα σκεφτεί αυτό που θέλει να σκεφτεί και στην προκειμένη περίπτωση, αυτό που ήρθε πρώτο πρώτο, ήταν ακριβώς ότι διάβασες στον τίτλο του άρθρου. Για να σοβαρευτώ λίγο λοιπόν, φήμες αναφέρουν ότι η Fiat εξετάζει το ενδεχόμενο “συγχώνευσης” δύο μοντέλων της οικογένειας 500 σε ένα: ο λόγος για τα 500X και 500L, των οποίων η ένωση θα έχει ως αποτέλεσμα το 500XL.

Ο λόγος που κατά τα φαινόμενα, οδηγεί την Fiat σε αυτή την κάπως… άκομψη λύση, είναι προφανής: Η “συγχώνευση” των δύο μοντέλων θα επιφέρει την έμμεση κατάργηση του ενός εκ των δύο. Το 500L λανσαρίστηκε στην αγορά το 2012 και ενώ οι πωλήσεις του έκαναν σύντομα ζενίθ, φτάνοντας τα 95.000 αυτοκίνητα περίπου το 2014, έχουν σταθεροποιηθεί σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα εξαιτίας της προτίμησης που δείχνει το αγοραστικό κοινό στα SUVs. Πέρυσι, σε ολόκληρη την Ευρώπη πωλήθηκαν περί τα 36.000 500L ενώ το 500X πουλάει σταθερά περισσότερα από 75.000 αυτοκίνητα. Συνυπολόγισε και το γεγονός ότι η ανανέωση του 500L έχει καθυστερήσει περισσότερο από το φυσιολογικό και οι πωλήσεις του MPV δεν προκαλούν ιδιαίτερη εντύπωση. Έτσι, οι δηλώσεις του επικεφαλής της Fiat, Olivier Francois έρχονται ως λογική συνέχεια:

Πρέπει να σκεφτούμε την επόμενη γενιά με την ίδια προσέγγιση στον καταλωτή που έχει νόημα σε μία πλήρως εξηλεκτρισμένη έκδοση – με ένα αμάξωμα που θα είναι προφανώς, πιο σχετικό και πιο… μοδάτο. Σκεφτόμαστε ότι μία πιθανή μίξη του X με το L να είναι η σωστή τακτική για το μέλλον.  Αλλά δεν μιλάμε για το εγγύς μέλλον – σίγουρα όχι φέτος δηλαδή.

Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να οραματιστείς το μοντέλο για το οποίο μιλά ο Francois. Σκέψου ένα 500X με μεγαλύτερο μεταξόνιο που θα προσφέρει τα μέγιστα στην βελτιστοποίηση της χρήσης του εσωτερικού χώρου και θα προσφέρει την δυνατότητα τοποθέτησης μπαταριών στο πάτωμα για μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Μιλάμε με πιο απλά λόγια για ένα μοντέλο με το design του 500X και την πρακτικότητα ενός 500L. Για οτιδήποτε μιλάμε όμως, θα πρέπει να περιμένουμε λίγο καιρό πριν το δούμε να παίρνει σάρκα και οστά καθώς η ιταλική εταιρία έχει άλλες προτεραιότητες.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Skoda Kamiq 1.0 TSi 116 PS. Η ολοκλήρωση της τριλογίας

cars

Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη και η Ελευθερία Αρβανιτάκη τρώνε μαλλί της γριάς και γιορτάζουν τα 40 χρόνια φιλίας

cars

Γκάφα ολκής. Η Ferrari κινδυνεύει να “χάσει” το όνομα Purosangue!

cars

Mazda 787B: Ο νικητής του 59ου Le Mans επιστρέφει για την 100η επέτειο

cars

Παράνομο παρκάρισμα, υπερβολική ταχύτητα, έλλειψη άδειας οδήγησης – Οι τροχαίες παραβάσεις που διατηρούν τα… πρωτεία

cars

Ford EcoSport Active. Ντεμπούτο στις 6 Οκτωβρίου.

cars

«Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για εκεχειρία» λέει ο Ισραηλινός υπουργός Άμυνας

cars

Η νέα Porsche 911 GT3 αρχίζει να παίρνει μορφή…

cars

EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Συμμετοχές, οδηγός θεατών και εισιτήρια για την ειδική στο Φάληρο

cars