CARSNEWS
AUTONEWS

Το νέο Fiat Panda θα επιστρέψει στις ρίζες του!

Έπειτα από χρόνια “ανυδρίας” όσο η Fiat Chrysler Automobiles εστίαζε οπουδήποτε αλλού (βλ. Jeep, Alfa Romeo) εκτός από την ίδια την Fiat, η ιταλική μάρκα ετοιμάζεται για μία… αντεπίθεση και στην αιχμή του δόρατος θα βρίσκεται το ολοκαίνουριο Panda. Ένα μοντέλο με πλούσια ιστορία, που υπηρέτησε την Fiat με υπομονή και επιμονή και πλησιάζει η ώρα που θα αλλάξει για να ενισχύσει την θέση του στην αγορά μέσω του νέου design και νέων τεχνολογιών αλλά ταυτόχρονα, επιστρέφοντας πίσω στις βασικές αρχές του αυθεντικού μοντέλου.

Το πρώτο Panda παρουσιάστηκε το 1980 ως ένα… αυτοκίνητο του λαού. Προσιτό, πρακτικό και “γεροδεμένο”, με εύκολη συντήρηση που στόχο είχε να προσφέρει περισσότερα απ’ ότι ζητούσε. Με αυτή την φιλοσοφία θέλει να λανσάρει την 4η γενιά στην αγορά κάποια στιγμή εντός του 2022 η Fiat, όπως αποκάλυψε σε αγγλικό μέσο ο επικεφαλής της εταιρίας, Olivier Francois.

Το Panda έχει μέλλον ως όνομα. Γι’ αυτό αρχικά πρότεινα το τελευταίο 500 ως cabrio: high-end, γεμάτο επιλογές και στα €30.000. Επειδή την ημέρα που θα προτείνω το μελλοντικό Panda, μάλλον θα κάνω το αντίθετο. Θα παρουσιάσω την πιο “γυμνή” έκδοση με την πιο απίστευτη τιμή!

Αν αληθεύουν τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει το αγγλικό μέσο δε, το νέο Panda θα γίνει το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί μέρη της PSA – εφόσον φυσικά η συγχώνευση προχωρήσει όπως έχει προγραμματιστεί και ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021. Η CMP αρχιτεκτονική του γαλλικού Group μπορεί να φιλοξενήσει οποιουδήποτε είδους κινητήρια σύνολα και χαρίζει την ευελιξία και το χαμηλό κόστος που αναζητά ο Francois για το Panda. Το κόστος του νέου μοντέλου είναι αυτό που μάλλον θα αναγκάσει την Fiat να μην λανσάρει το Panda αποκλειστικά ως πλήρως εξηλεκτρισμένο καθώς ο ίδιος ο Francois παραδέχεται ότι μία έκδοση με βενζινοκινητήρα θα είναι πιο πιστή στο αρχικό concept από μία αμιγώς ηλεκτρική.

Για να δούμε λοιπόν τι ετοιμάζει η Fiat για το επόμενο Panda… Είναι προφανές ότι ως οδηγό για το μέλλον έχει επιλέξει το Centoventi concept και αρκετά από τα στοιχεία εξατομίκευσης που προσφέρει αυτό, θα περάσουν στην παραγωγή αλλά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια θα είναι η αντίδραση της αγοράς σε ένα μοντέλο που, όπως το έχει οραματιστεί ο Francois, έρχεται σε αντίθεση με τις τάσεις που επικρατούν αυτή την περίοδο. Θα αποδεχθεί και πιο σημαντικά, θα αγοράσει ο κόσμος ένα πολύ βασικό Panda σε χαμηλή τιμή; Πόσο χαμηλή ακριβώς; Τι θα προσφέρει και με ποιο κόστος; Επικίνδυνο, αλλά ενδιαφέρον το… πείραμα της Fiat. Είμαι σίγουρος ότι έχει γίνει η προεργασία, αλλά ανησυχώ για το μέλλον της αν το πείραμα δεν έχει την επιτυχία που ελπίζει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Δυναμικό ξεκίνημα για τον Τσιτσιπά στο Indian Wells με άνετη πρόκριση επί του Γάλλου Λούκας Πούιγ

cars

Alpina D3 S. Η δύναμη του diesel σε sedan ή station wagon!

cars

Στα τέλη του 2021 το λανσάρισμα της Alfa Romeo Tonale στην αγορά.

cars

«Το Ισλαμικό Κράτος επιχείρησε τους τελευταίους μήνες να διαπράξει πολλές τρομοκρατικές ενέργειες στη Γαλλία» λέει ο Μακρόν

cars

Formula 1: Νίκησε και στον Καναδά ο Φερστάπεν και ισοφάρισε τον Σένα

cars

Μία V-Class με την κομψότητα της Italdesign

cars

Εργάτες έχουν παγιδευτεί σε χρυσωρυχείο στη Ρωσία

cars

Στις 11 Μαρτίου θα παρουσιαστεί το Jeep Grand Wagoneer.

cars

ACEA: Μη βιώσιμοι οι βενζινοκινητήρες μετά το 2026.

cars