Η Fiat είναι μία από τις εταιρίες που άργησε να ανέβει στο τρένο του εξηλεκτρισμού κι έτσι, έχει μείνει όρθια να ψάχνει μία θέση. Πιστεύει ότι με το 500e που παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες έχει βρει αυτή την θέση αλλά δεν είναι διατεθειμένη ακόμα να δεσμευτεί πλήρως σε αυτήν. Όπως δήλωσε σε αγγλικό μέσο ο επικεφαλής της εταιρίας, Olivier Francois, το ηλεκτρικό 500 θα πωλείται παράλληλα με το “συμβατικό” και την mild-hybrid εκδοχή του που παρουσιάστηκε επίσης πρόσφατα. Όσο υπάρχει ζήτηση, θα υπάρχει και το βενζινο/πετρελαιο-κίνητο 500 καθώς τα δύο μοντέλα είναι διαφορετικά (μην ξεχνάμε ότι βασίζονται σε διαφορετικές πλατφόρμες) και απευθύνονται σε διαφορετικά target groups.
Ο Francois πιστεύει ότι το ηλεκτρικό 500 θα προσελκύσει “premium” αγοραστές ενώ το standard 500 θα προσφέρεται ως μία προσιτή, value-for-money εναλλακτική. Αυτή είναι η απάντηση της ιταλικής εταιρίας στην “διπολική φύση” των πωλήσεων του 500 που κυριαρχούνται από τα βασικά μοντέλα και σημαντικά ακριβότερες εκδόσεις.
“Θέλουμε τα ηλεκτρικά να είναι όσο το δυνατόν πιο high-end γίνεται επειδή επιχειρηματικά, αυτά δουλεύουν μόνο όταν συνδέονται με μία υψηλότερη τιμή λόγω του κόστους της μπαταρίας. Άρα, θα έχουμε ένα super ηλεκτρικό 500 αλλά αυτό δεν προορίζεται να αντικαταστήσει όλα τα 500 – μόνο το άνω άκρο της γκάμας.
Τώρα, έχουμε ένα “δυνατό” όνομα με δύο προσεγγίσεις και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε το κλασικό 500. Το ηλεκτρικό είναι περισσότερο… επανάσταση απ’ ότι εξέλιξη, άρα θα προσφέρουμε μία επανάσταση και μία εξέλιξη. Όσο υπάρχει ζήτηση για το δεύτερο, θα συνεχίσουμε να το προσφέρουμε.“
Είναι προφανές ότι η Fiat ποντάρει πολλά στο μέγεθος, την ιστορία και την αναγνωρισιμότητα του ονόματος “500”. Μένει να δούμε αν ο κόσμος θα ανταποκριθεί.
Follow @CarsnewsGr