CARSNEWS
AUTONEWS

Το Aznom Palladium είναι μία πολύ περίεργη περίπτωση!

Έχουμε συνηθίσει από τις ιταλικές εταιρίες να έχουν “ιταλικό” design. Σίγουρα καταλαβαίνεις τι εννοώ – εκείνες τις αισθησιακές γραμμές, τις όμορφες καμπύλες και την ροή στον σχεδιασμό που δημιουργεί ένα σύνολο του οποίου δεν μπορείς να μπερδέψεις την καταγωγή. Ε λοιπόν, το Aznon Palladium δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Καταρχάς, το όνομα. Aznom. Δεν είναι εύηχο και για κάποιον περίεργο λόγο, θυμίζει έντονα… Ρωσία. Δεύτερον, η βάση. Είτε το πιστεύεις είτε όχι, το Palladium που βλέπεις στις φωτογραφίες ως ένα υπερυψωμένο sedan, χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική (και όχι μόνο, όπως θα δούμε στη συνέχεια) του RAM 1500 pickup. Τρίτον και ενδεχομένως σημαντικότερο, η εμφάνιση.

Το Palladium έχει μήκος που αγγίζει τα 6 μέτρα και ήδη ξεκινώντας από τις αναλογίες του, είναι… περίεργο. Λανσάρεται στην αγορά σε εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή ως ένα προϊόν πολυτελείας αλλά το παρουσιαστικό του δεν πείθει. Από το ψιλόλιγνο προφίλ του μέχρι τα διάφορα “άγαρμπα” στοιχεία του σχεδιασμού όπως η μικρή γρίλια, τα λεπτά φωτιστικά σώματα, τα έντονα φτερά και η τετράγωνη φύση του design. Τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα πίσω με την fastback οροφή να καταλήγει σε ένα σχέδιο που αντικατοπτρίζει την μάσκα με μία ενιαία λωρίδα για τα πίσω φανάρια και το τονισμένο κάτω μέρος του προφυλακτήρα με τον διαχύτη και τις δύο απολήξεις της εξάτμισης.

Και αν το αμάξωμα δεν υποδηλώνει την συγγένεια με το RAM 1500, μία ματιά στην καμπίνα αρκεί για να την παρατηρήσεις. Το εσωτερικό του Aznom Palladium δεν είναι τίποτα παραπάνω από αυτό του RAM ντυμένο με άφθονο δέρμα, ξύλο και αλουμίνιο και αυτό είνανι που δημιουργεί μία πολύ περίεργη αίσθηση. Φυσικά υπάρχουν χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τα δύο αυτοκίνητα πέρα από τα υλικά, όπως τα νέα πίσω καθίσματα, το αναβαθμισμένο ηχοσύστημα της Harman Kardon, οι δύο ταμπλέτες της Microsoft και ένα χειροποίητο ρολόι που ενσωματώνει χρυσό και παλλάδιο αλλά αυτά δεν είναι αρκετά για να ξεχάσεις την έντονη σχέση του Palladium με το 1500 και σε αυτό δεν βοηθά ούτε η ύπαρξη ενός θηριώδους V8 με χωρητικότητα 5,7 λίτρων και 2 turbos που ανεβάζουν την απόδοση του στα 710 άλογα και τα 950 Nm ροπής! Όπως και να έχει, ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και ένα σύστημα τετρακίνησης για να χαρίσει στο Palladium αξιοζήλευτες επιδόσεις: τα πρώτα 100 km/h έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 210 km/h για κάποιον λόγο. Ίσως επειδή μιλάμε για ένα όχημα με βάρος 2,65 τόνων που όπως είναι λογικό, χρειάζεται και το ανάλογο σύστημα πέδησης για να μην καταλήξει κάπου που δεν πρέπει. Δίσκοι 408 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες κρύβονται στις ζάντες 22 ιντσών μπροστά και πίσω υπάρχουν δίσκοι 380 χιλιοστών με 4-πίστονες δαγκάνες.

Ευτυχώς ή δυστυχώς, η Aznom ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μόλις 10 Palladium με τους αγοραστές να έχουν την δυνατότητα να εξατομικεύσουν κάθε πτυχή του οχήματος αλλά χωρίς να αναφέρεται πουθενά η τιμή. Ίσως επειδή εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα γούστα του πελάτη αλλά στην τελική, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Η ιταλική εταιρία σίγουρα θα βρει 10 ανθρώπους που δεν γνωρίζουν τι να κάνουν τα χρήματα τους στην Κίνα, την Μ. Ανατολή και την Ρωσία…

The post Το Aznom Palladium είναι μία πολύ περίεργη περίπτωση! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Οι συνήθειες των οδηγών που αυξάνουν τον κίνδυνο ατυχήματος

cars

Opel Astra 1.2 130 ΑΤ8 Ultimate: Σπορ, ευρύχωρο και με άριστη θέση οδήγησης

cars

Ο (πρώην) CEO της Mercedes-AMG αναλαμβάνει την Aston Martin!

cars

Η Cupra θέλει κι άλλο ηλεκτρικό μοντέλο, μικρότερο του El Born.

cars

Νέο Opel Mokka. Παρουσιάστηκε

cars

Γεωργία – Ελλάδα: Με την 11άδα της 5άρας στο Καζακστάν ο Πογέτ

cars

Audi. Συνεχίζει τη συνεργασία της με την FC Bayern München

cars

Διαθέσιμα μέσω του gov.gr το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών και το ιστορικό Ελέγχων Οχημάτων

cars

Το Rimac C_Two των 2.000 ίππων περνά στην φάση δοκιμών!

cars