Το νέο Puma παρουσιάστηκε στα τέλη του Ιουνίου με την Ford να επαναφέρει το όνομα στο προσκήνιο με διαφορετική περιβολή. Αυτή τη φορά, δεν είναι ένα μικρό coupe όπως το 1997, αλλά ένα μικρό crossover που η αμερικανική εταιρία ελπίζει πως θα έχει σημαντικά μεγαλύτερους όγκους παραγωγής σε σύγκριση με την εναλλακτική που θα έμενε πιστή στην ιστορία του Puma. Κάποιοι σκληροπυρηνικοί δυσαρεστήθηκαν αλλά αυτού του είδους τα παράπονα “ξεθυμαίνουν” σύντομα και η φημολογούμενη ST έκδοση του νέου crossover πιθανώς να βοηθήσει.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για το Puma ST οπότε αρχίζουμε να πιστεύουμε ότι υπάρχει φωτιά κάπου κάτω από όλον αυτόν τον καπνό. Τα τελευταία δημοσιεύματα κάνουν λόγο για ένα Puma με νέο, πιο επιθετικό bodykit, μεγαλύτερους τροχούς, χαμηλότερη και σκληρότερη ανάρτηση, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, τροποποιημένο σύστημα διεύθυνσης και το κινητήριο σύνολο του Fiesta ST να παρέχει απλόχερα 200 ίππους και 290 Nm ροπής. Η ισχύς θα περνά στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα (με λίγα λόγια ξέχνα την τετρακίνηση) μέσω ενός 6-τάχυτου, μηχανικού κιβωτίου επομένως περιμένουμε από το γρήγορο Puma να είναι λίγο πιο αργό από το Fiesta ST λόγω αυξημένου βάρους.
Το Ford Puma ST πάντως, δεν θα έχει να αντιμετωπίσει σημαντικό ανταγωνισμό. Θεωρητικά, υπάρχει το T-Roc R αλλά τα δύο μοντέλα δεν συγκρίνονται με τον Γερμανό να προσφέρει 300 ίππους και τετρακίνηση (σε σαφώς υψηλότερη τιμή). Το νέο Juke μάλλον δεν θα έχει Nismo έκδοση και περιμένουμε από την Hyundai να δείξει τα χαρτιά της όσον αφορά στο επερχόμενο Kona N.