CARSNEWS
AUTONEWS

Το Nissan Qashqai χοροπηδά στην επιτυχία στον τάρανδο!

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μοντέλα να καταβάλουν προσπάθειες για να περάσουν με επιτυχία το τεστ αποφυγής ταράνδου και άλλα επιτυγχάνουν, άλλα όχι. Τις περισσότερες φορές όμως, από την προσπάθεια των μοντέλων λείπει η ένταση, το δράμα και το στοιχείο της έκπληξης. Τις περισσότερες φορές, είτε η δοκιμασία ολοκληρωθεί με θετικό αποτέλεσμα είτε όχι, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι συγκροτημένα – δεν έχουν ακραίες αντιδράσεις, δεν παρουσιάζουν μεγάλες κλίσεις και δεν χοροπηδάνε όπως το Nissan Qashqai. Σε πρώτη ανάγνωση, η επίδοση του ιαπωνικού SUV στην δοκιμασία αποφυγής ταράνδου είναι αν μη τι άλλο, σπάνια.  Ήδη από το σλάλομ, το Qashqai δείχνει πως όσο αυξάνεται η ταχύτητα, τόσο η ανάρτηση δυσκολεύεται να διαχειριστεί τις διαδοχικές μεταφορές βάρους με αποτέλεσμα να ελαφραίνει ο πίσω άξονας και να συμπεριφέρεται με τρόπο ο οποίος δεν μπορεί να χαρακτηριστεί βέλτιστος. Ο χρόνος που κατάφερε το όχημα δεν είναι κακός και όπως αναφέρουν οι δοκιμαστές, οι αντιδράσεις του αμαξώματος από την θέση του οδηγού δεν είναι τόσο δραματικές αλλά καλό θα ήταν να υπάρξει μία προσαρμογή στις ρυθμίσεις της ανάρτησης ώστε να μετριαστεί το φαινόμενο.

Παρόμοια είναι η συμπεριφορά του Qashqai και στο τεστ αποφυγής ταράνδου με δύο χαρακτηριστικά τα οποία επαναλαμβάνονται σε κάθε προσπάθεια: το πρώτο αφορά στην ανύψωση του πίσω, εσωτερικού τροχού και το δεύτερο είναι η αναπήδηση της ανάρτησης. Ακόμα κι έτσι, το δημοφιλές SUV της Nissan ολοκληρώνει με επιτυχία την διαδικασία με ταχύτητα 77 km/h και θα μπορούσε και υψηλότερη ταχύτητα αν δεν ακουμπούσε έναν κώνο. Σε κάθε περίπτωση και παρά το γεγονός ότι σε έναν εξωτερικό παρατηρητή φαίνεται το Qashqai αντιδρά αρνητικά στις εντολές του οδηγού, στην πραγματικότητα το αυτοκίνητο είναι απόλυτα ασφαλές και προβλέψιμο στην συμπεριφορά του ενώ όπως είπαμε και για το σλάλομ, ο οδηγός εκλαμβάνει τις αντιδράσεις με πολύ πιο ήπιο τρόπο οπότε δεν τίθεται θέμα έλλειψης εμπιστοσύνης. Για την ιστορία, το Nissan Qashqai e-Power της δοκιμής ήταν η έκδοση Tekna με τα 190 άλογα και εξοπλιζόταν με ελαστικά Michelin Primacy 4 S1 σε διάσταση 235/45/20.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η νέα Porsche 911 GT3 αρχίζει να παίρνει μορφή…

cars

50 Χρόνια Skoda 110R. Η Porsche της Ανατολής

cars

Το carbon αμάξωμα της Alfaholics GTA-R 300 είναι σχεδόν ακατάλληλο κάτω των 18 ετών!

cars

Έρχονται τα Robotaxi: Τα πρώτα μοντέλα δοκιμάζονται στις ΗΠΑ

cars

Έντονες αντιδράσεις στην Τουρκία για τη σημαία της Ελλάδας μέσα στην Αγία Σοφία

cars

Volvo XC40 T5 Plug-in Hybrid Electric. Απολαυστικό και περιβαλλοντικά φιλικό

cars

Lada Niva Bronto. Από τη Ρωσία με πολύ αγάπη!

cars

«Βροχή» καταγγελιών για περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας – 141 το τελευταίο 24ωρο

Bury

Τι σημαίνει “V8 Biturbo E Performance” για την Mercedes-AMG;

cars