CARSNEWS
AUTONEWS

Το Range Rover δεν συμφωνεί καθόλου με τον τάρανδο!

Δεν πρόκειται για κάποιου είδους Χριστουγεννιάτικη ιστορία αλλά για την απογοητευτική επίδοση του Range Rover και ειδικότερα, της plug-in υβριδικής έκδοσης των 440 ίππων και 620 Nm ροπής του κολοσσιαίου SUV στο τεστ αποφυγής ταράνδου. Το μοντέλο μήκους 5.05 μέτρων και βάρους 2.770 κιλών, εν μέρει εξαιτίας της μεγάλης μπαταρίας των 38.2 kWh που του χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 113 χιλιομέτρων, δυσκολεύτηκε πάρα πολύ στην απαιτητική δοκιμασία παρά το γεγονός ότι βασίζεται σε μία μοντέρνα αρχιτεκτονική και εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας που μπορεί να θελήσει κάποιος σε ένα όχημα αυτής της κατηγορίας. Σημαντικό ρόλο διαδραμάτισαν και τα Pirelli Scorpion Zero ελαστικά που ναι μεν ήταν αρκετά φαρδιά με διάσταση 285/45/22 αλλά ο all-season χαρακτήρας τους σίγουρα δεν εξασφαλίζει την μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Όπως επισημαίνει όμως το ισπανικό μέσο, με αυτά εξοπλιζόταν το αυτοκίνητο της δοκιμής, οπότε με αυτά έπρεπε να κάνει την προσπάθεια του στον τάρανδο!

Ήδη από το σλάλομ το Range Rover P440e έδειξε ότι λόγω βάρους, ύψους και μεγέθους δεν βολεύεται ιδιαίτερα στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης εμφανίζοντας γρήγορα υποστροφικές τάσεις τις οποίες προσπαθούν να… καταπνίξουν κάπως άγαρμπα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Εν τέλει, ο χρόνος του ήταν 26.3 δευτερόλεπτα που είναι ελάχιστα χειρότερος από αυτόν του επίσης plug-in υβριδικού Range Rover Sport P510e και αρκετά χειρότερος ακόμα και από αυτόν που κατάφερε το ταπεινό VW Polo το 2018. Στην δοκιμασία αποφυγής ταράνδου, από την πρώτη προσπάθεια κιόλας το Range Rover P440e αποκάλυψε με τον τρόπο του ότι το όριο του είναι πολύ χαμηλότερο από τα 77 km/h. Συγκεκριμένα, το όριο του plug-in υβριδικού Range Rover στο τεστ αποφυγής ταράνδου ήταν τα 63 km/h μόλις. Με αυτά τα ελαστικά, σε αυτές τις συνθήκες, οποιαδήποτε υψηλότερη ταχύτητα οδηγούσε σε έντονη υποστροφή και την έντονη επέμβαση των συστημάτων ευστάθειας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η ολοκλήρωση της μανούβρας. Η συμπεριφορά του μεγάλου SUV δεν είναι επικίνδυνη αλλά η επεμβατικότητα των ηλεκτρονικών που προσπαθούν να περιορίσουν την υποστροφή αφαιρεί από τον οδηγό για κάποιο χρονικό διάστημα την δυνατότητα να κατευθύνει το όχημα! Φαίνεται ξεκάθαρα και στο video ότι το Range Rover δεν βολεύεται καθόλου στις απότομες αλλαγές πορείας…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Skoda Scala 1.6 TDi DSG7. Κίνηση υψηλού συμβολισμού και δυνατοτήτων

cars

Απίθανοι τύποι αλλά και όσοι δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους

cars

Bentley Continental GT Converible με έμπνευση από τη Θάλασσα και το Yachting

cars

Mercedes Α250e hatchback & A250e Sedan. Διαθέσιμα και στη χώρα μας

cars

Apex AP-0. Ένα νέο ηλεκτρικό supercar από την Αγγλία.

cars

Κίνηση τώρα: «Κοκκίνισε» από νωρίς ο Κηφισός – Μικρές καθυστερήσεις στην Αττική Οδό

cars

Renault Captur 1.3 TCe 130PS EDC. Συνολικά αναβαθμισμένο

cars

Το Citroen C5 επιστρέφει πιο τολμηρό από ποτέ!

cars

Ελαστικό με “ζωή” 130.000 χιλιομέτρων; Η Nokian λέει ναι.

cars