CARSNEWS
MARKET

Alfa Romeo: «Έρχεται το πολυπόθητο supercar!»

H Alfa Romeo είχε δεσμευτεί πως θα δραστηριοποιείτο με την εξέλιξη sportscar ή supercar, μόλις έβαζε τα οικονομικά της σε μια σειρά. Από τη στιγμή που αυτό επετεύχθη και οι Ιταλοί ανακοινώνουν περήφανα (κι ανακουφισμένοι) νούμερα κερδοφορίας, θα πρέπει να τηρήσουν την υπόσχεσή τους. Δια χειλιών του CEO τους, θα το κάνουν μέσα στο επόμενο έτος!

Ο Jean-Philippe Imparato μίλησε στο βρετανικό Autocar και επαναεπιβεβαίωσε (γιατί πρώτη φορά το έκανε στα μέσα του Αυγούστου) πως η μιλανέζικη φίρμα σκοπεύει να κατασκευάσει υπεραυτοκίνητο, με το «πράσινο φως» για την έναρξη της εξέλιξης να δίνεται εντός του 2023. Λεπτομέρειες, όπως είναι φυσικό, δεν υπάρχουν ακόμα, όμως ο Imparato υπαινίχθηκε πως το αυτοκίνητο θα βασίζεται εξ ολοκλήρου σε πλατφόρμα της Alfa Romeo, αντί να μοιράζεται μηχανικά μέρη με τη Maserati MC20 (όπως είχε ακουστεί παλιότερα): «Από το 1969 και τη Spider (σ.σ. τη Series I) έχει να εξελιχθεί Alfa Romeo σε εξ ολοκλήρου δικό της σασί. Θα ήταν πολύ ωραίο να το ξανακάνουμε» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Imparato.

Μικρή παρένθεση για τις απαραίτητες διευκρινήσεις στη δήλωση του Γάλλου. Η εξαιρετική πλατφόρμα Giorgio, που σήμανε την επιστροφή της Giulia, εξελίχτηκε από την FCA -όχι την ίδια, την Alfa- και χρησιμοποιείται πέραν των Giulia/Stelvio, από τη Maserati Grecale και το Jeep Grand Cherokee. Η 8C Competizione του 2007 βασιζόταν στη Maserati GranTurismo, η οποία με τη σειρά της μοιραζόταν στοιχεία με την Quattroporte. Ο Imparato, πάντως, ξέχασε την 4C, που εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Alfa Romeo και πάτησε στο ανθρακονημάτινο σασί, που οι ίδιοι σχεδίασαν (η συναρμολόγηση, ωστόσο, γινόταν στο εργοστάσιο της Maserati, οπότε ούτε εδώ είχαμε «100% Alfa»).

Αν όλα πάνε καλά, το «ΟΚ» θα δοθεί τον ερχόμενο Μάρτιο. Οι πληροφορίες είναι αρκετά συγκεχυμένες για το ποιόν του αυτοκινήτου, καθώς το μόνο σχετικά σίγουρο είναι πως θα φοράει τον 2.9 V6 twinturbo της Giulia GTA (εξ ου και το ανάλογο rendering, από το Auto Discoveries). Οι προ μηνών φήμες περί εξέλιξης του υπεραυτοκινήτου σε συνεργασία με τη Sauber πήγαν περίπατο, καθώς Ιταλοί και Ελβετοί «τα έσπασαν» μετά την απόφαση των δεύτερων να συμπορευτούν με την Audi, για την είσοδο των Γερμανών στη Formula 1.

Related Articles

Ποια ειδικότητα γιατρών πατάει πολύ το γκάζι

cars

Ένα Dodge Challenger του 1970 με… 2.500 άλογα κάτω από το καπό του

cars

Tο απόλυτο όχημα ενός surfer από τη Nissan

cars

Χειμερινές δοκιμές για το BMW iNEXT

cars

Η Porsche για το τέλος του κόσμου

cars

Η Fiat Chrysler και η PSA ανακοίνωσαν τη συγχώνευσή τους

cars

Θρίαμβος για Τάνακ και Toyota Yaris στο σουηδικό ράλι

cars

Η Ford στηρίζει τους νέους μπαμπάδες

cars

«Γολιάθ» το λέει η Hennessey και είναι ένα πακέτο αναβάθμισης που φτάνει το αγροτικό στα… 700 άλογα

cars