CARSNEWS
AUTONEWS

BMW i4 Concept. Ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή!

Το γεγονός ότι η BMW αρχίζει να αποκτά ρυθμό όσον αφορά στην υλοποίηση της φιλόδοξης στρατηγικής εξηλεκτρισμού της γκάμας της δεν αποτελεί νέο. Όπως δεν αποτελεί νέο ότι κάποια στιγμή εντός του 2021, θα λανσάρει στην αγορά την αμιγώς ηλεκτρική i4. Το αυτοκίνητο καθεαυτό όμως είναι νέο και το πλάνο της γερμανικής εταιρίας προέβλεπε την παρουσίαση του στην έκθεση της Γενεύης. Κρίμα που ακυρώθηκε η έκθεση (η δημόσια υγεία προέχει) αλλά η BMW δεν άλλαξε τα σχέδια της και παρουσίασε το i4 Concept διαδικτυακά.

Σχεδιαστικά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι την παράσταση κλέβει η γιγαντιαία γρίλια στο εμπρός μέρος. Μία γρίλια που θεωρητικά είναι περιττή καθώς δεν υπάρχει κάποια μηχανή εσωτερικής καύσης που να απαιτεί ψύξη αλλά πρακτικά, η BMW την χρησιμοποιεί ως ένα “πάνελ ευφυίας” όπου φιλοξενούνται όλοι οι αισθητήρες για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης με τα οποία εξοπλίζεται το ηλεκτρικό πρωτότυπο της. Αυτό που μπορούμε να πούμε με σχετική ασφάλεια για το design του i4 Concept, είναι πως αποτελεί μία εκδοχή του μοντέλου παραγωγής αλλά με μία σοβαρή δόση υπερβολής. Με πιο απλά λόγια, τα χαρακτηριστικά που βλέπεις εδώ, είτε σου αρέσουν είτε όχι, θα περάσουν στην παραγωγή αλλά κάπως πιο “υποτονικά”.

Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, ίσως σε μεγαλύτερο βαθμό μάλιστα καθώς οι φωτογραφίες δείχνουν πως οι σχεδιαστές ήταν περισσότερο ελεύθεροι να δημιουργήσουν ένα άκρως μινιμαλιστικό design. Το i4 Concept πάντως, φαίνεται οδηγοκεντρικό, με δύο μεγάλες οθόνες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Στο θέμα των οθονών, η BMW εξοπλίζει το concept με αυτά που ονομάζει “Experience Modes” και μεταβάλλει τις πληροφορίες που προβάλλονται στον οδηγό και τους επιβάτες ανάλογα με την διάθεση και την περίσταση. Τα διαθέσιμα modes είναι 3 και ονομάζονται “Core”, “Sport” και “Efficient” και λειτουργούν ακριβώς όπως φαντάζεσαι.

Για το τέλος, άφησα τα λεγόμενα… μηχανικά. Σύμφωνα με την εταιρία, το i4 Concept κινείται χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει 530 ίππους και τροφοδοτείται με ενέργεια από μία συστάδα μπαταριών 80 kWh που χαρίζει αυτονομία της τάξης των 600 χιλιομέτρων. Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε κατά πόσο αυτά τα νούμερα θα παραμείνουν ίδια όταν το μοντέλο περάσει στην παραγωγή αλλά χάρη σε αυτά, και στην άγνωστη ακόμα μετάδοση που εξασφαλίζει κίνηση και στους 4 τροχούς, το i4 Concept επιταχύνει θεωρητικά στα 100 km/h σε μόλις 4,0 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική των 200 km/h. Υποθέτουμε επίσης ότι το i4 παραγωγής θα είναι διαθέσιμο και σε μία πισωκίνητη έκδοση με μικρότερη μπαταρία και ενδεχομένως, ιπποδύναμη.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Επιβεβαιώθηκαν η Mercedes-Maybach EQS και η ηλεκτρική G-Class.

cars

Kia XCeed και Ceed Sportswagon Plug-in Hybrid. Ένα μεγάλο βήμα προς τον εξηλεκτρισμό!

cars

Αυτή θα είναι η Formula 1 το 2022!

cars

Premier League: Φωτιά στην κορυφή μετά την ισοπαλία στο Λίβερπουλ

cars

Στις 11 Μαρτίου θα παρουσιαστεί το Jeep Grand Wagoneer.

cars

Formula 1: Ο Λιούις Χάμιλτον εξαιρέθηκε από την απαγόρευση κοσμημάτων για τους οδηγούς

cars

Gemballa Marsien. Φόρος τιμής 750 ίππων στην Porsche 959.

cars

Nissan Navara. Πλησιάζει η ανανέωσή του

cars

Audi – Η τεχνητή νοημοσύνη εμπνέει τους σχεδιαστές

cars