CARSNEWS
AUTONEWS

Ford Mustang Mach-E. Ένα ηλεκτρικό με ψυχή!

Λίγο μετά την αναπόφευκτη διαρροή, η Ford αποκαλύπτει επίσημα το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό crossover της. Το πρώτο μοντέλο της που εξελίχθηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό από την “Team Edison” και απ’ ότι φαίνεται, το πρώτο βήμα για την δημιουργία μίας ολόκληρης οικογένειας οχημάτων με το όνομα Mustang.

Η Mustang Mach-E βασίζεται στη νέα “ηλεκτρική” αρχιτεκτονική της Ford, Global Electrified 2 και για τις αναλογίες της δεν αποφάσισαν μόνο οι μηχανικοί. Το αμάξωμα έχει μήκος 4.71 μέτρων, πλάτος 1.88 μέτρων και ύψος 1.59 μέτρων και από την πρώτη επαφή μαζί του, γίνεται εμφανές ότι είναι ακριβώς όσα περιμένει κάποιος όταν συνδυάζει το όνομα Mustang με το στιλ ενός crossover. Οι σχεδιαστές κατάφεραν να διατηρήσουν χαρακτηριστικά όπως το μακρύ καπό και τους τονισμένους θόλους ενώ η οπτική σύνδεση της Mach-E με το εμβληματικό pony car γίνεται ακόμα πιο έντονη με τα φωτιστικά σώματα που δεν είναι ακριβώς πανομοιότυπα αλλά το σημείο της αφετηρίας για τον σχεδιασμό τους είναι σαφές. Υπάρχουν όμως και διαφορές: Για παράδειγμα, η Mach-E δεν έχει χειρολαβές αλλά βασίζεται σε κουμπιά στις κολώνες για να ανοίξουν οι πόρτες και οι ζάντες ελαφρού κράματος 18-20 ιντσών είναι εντελώς νέες.

Η μεγαλύτερη διαφορά όμως εντοπίζεται στην καμπίνα – εκεί η Mach-E στέκεται εντελώς μόνη τη και ξεχωρίζει με τον μοντέρνο, μινιμαλιστικό σχεδιασμό της. Το μοναδικό στοιχείο μαξιμαλισμού είναι η κάθετα τοποθετημένη οθόνη των 15.5 ιντσών στο κέντρο του καπό, που συμπληρώνεται από μία “μικρότερη”, 10.2 ιντσών μπροστά από τον οδηγό. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το Sync 4 λειτουργικό σύστημα της αμερικανικής εταιρίας. Αν θέλουμε να μιλήσουμε για πρακτικότητα δε, εκτός από τα οφέλη της απουσίας συστήματος μετάδοσης για την καμπίνα, η Mustang Mach-E επωφελείται και από την απουσία συμβατικού κινητήρα προσφέροντας πέραν των 402 λίτρων αποθηκευτικού χώρου στο πίσω μέρος, 100 λίτρα επιπλέον κάτω από το καπό!

Όσον αφορά στα μηχανικά, είναι σαφές ότι η Ford θέλει να προσφέρει μία Mach-E για κάθε ανάγκη. Έτσι υπάρχουν 4 διαφορετικές εκδόσεις (Select, Premium, California Rt. 1 και GT Performance) εκτός της ειδικής, “First Edition” και επιλογές τόσο αναφορικά με την μπαταρία (75.7 kWh στην “Standard Range” και 98.8 στην “Extended Range”) όσο  και με το κινητήριο σύνολο. Καταρχάς, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στην πίσω κίνηση και στην τετρακίνηση ενώ αρκετές επιλογές υπάρχουν και στον τομέα της ισχύος. 255 ίπποι με 415 Nm ροπής, 255 ίπποι με 565 Nm ροπής, 282 ίπποι με 415 Nm ροπής, 332 ίπποι με 565 Nm ροπής ή στην κορυφαία, GT Performance έκδοση, 459 ίπποι με 830 Nm ροπής. Σε κάθε περίπτωση, η Mustang Mach-E είναι ανταγωνιστική τόσο από πλευράς αυτονομίας όσο και επιδόσεων παρά το αυξημένο (λόγω μπαταριών) βάρος που ξεκινά από τα 1.993 κιλά και μπορεί να φτάσει τα 2.218.

Η Mustang Mach-E θα λανσαριστεί στην αγορά εντός του 2020 και θα είναι διαθέσιμες μονάχα η Premium και η First Edition. Η βασική Select, η California Route 1 και η κορυφαία GT Performance δεν θα γίνουν διαθέσιμες πριν το 2021 ενώ λίγο αργότερα θα ανακοινωθούν και οι τιμές του σημαντικού ηλεκτρικού crossover του “Μπλε Οβάλ”.

Related Articles

Giulia εναντίων… Giulia

cars

Η Maserati είναι τόσο προκλητική όσο πρέπει για την MC20!

cars

Peugeot 308. Μερικώς ανανεωμένο

cars

Dacia Jogger 1.0 TCe 100 LPG – Η έννοια της οικονομίας αλλάζει επίπεδο

cars

Για να μην πάει τίποτα στραβά: 5 συμβουλές για ασφαλή ταξίδια

cars

Νέο Nissan Juke. Κατέκτησε τα πέντε αστέρια του Euro NCAP

cars

Νέο Cupra Born VZ: Με 326 ίππους και 0-100 σε 5,7 δευτερόλεπτα

cars

Η νέα Rolls-Royce είναι το πιο ακριβό αυτοκίνητο στον κόσμο με 31 εκατ. δολάρια – Είναι εμπνευσμένη από γιοτ

cars

BMW: Η M2 CS είναι ένα αγωνιστικό με πινακίδες κυκλοφορίας.

cars