CARSNEWS
AUTONEWS

Mercedes-AMG S63 E Performance – Plug-in υβριδική 802 ίππων!

Η S-Class είχε πάντα ξεχωριστή σημασία για την Mercedes-AMG. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι έχουν περάσει περισσότερα από 50 χρόνια από τότε που τα μεγάλα κεφάλια του Affalterbach συνειδητοποίησαν πως μπορούν να μεταμορφώσουν ένα μεγάλο, πολυτελές σεντάν σε κάτι σπορ και το πρώτο ορόσημο ήταν η θρυλική Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG του 1971. Τώρα, οι μηχανικοί της AMG έχουν στη διάθεση τους μία νέα τεχνολογία με την οποία μπορούν να… παίξουν και το αποτέλεσμα αυτού του παιχνιδιού είναι η Mercedes-AMG S63 E Performance που θέτει νέα standards στην κατηγορία με το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο της!

Αυτό, συνδυάζει τον γνωστό 4-λιτρο, biturbo V8 βενζινοκινητήρα της AMG με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική απόδοση που αγγίζει τα 802 άλογα, με 1.430 Nm ροπής! Μέρος του κινητήριου συνόλου είναι φυσικά και η μπαταρία υψηλής απόδοσης με χωρητικότητα 13.1 kWh αλλά και το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC που εξασφαλίζει την απαραίτητη πρόσφυση. Χάρη σε αυτό το σύνολο λοιπόν, η S63 E Performance είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 3.3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 290 km/h (με το προαιρετικό AMG Driver’s Package). Σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε ότι ο biturbo V8 έχει την δυνατότητα παραγωγής 612 ίππων και 900 Nm ροπής από μόνος του και συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ενώ ο ηλεκτροκινητήρας έχει συνεχόμενη απόδοση της τάξης των 70 kW με… εξάρσεις που δεν υπερβαίνουν σε διάρκεια τα 10 δευτερόλεπτα κατά τα οποία η απόδοση του διπλασιάζεται (140 kW). Συνδυάζεται δε με ένα 2-τάχυτο κιβώτιο και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για να δημιουργήσει μία συμπαγή EDU (electric drive unit) στον πίσω άξονα, ενώ η μπαταρία είναι τοποθετημένη ακριβώς πάνω από αυτήν την μονάδα. Σύμφωνα με την γερμανική μάρκα, το σύστημα είναι ικανό να παρέχει κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων για 33 χιλιόμετρα μόλις, αφού προτεραιότητα έχουν οι επιδόσεις και όχι η ηλεκτρική αυτονομία.

Η S63 E Performance προσφέρει στον οδηγό την επιλογή ανάμεσα σε 7 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport , Slippery και Individual) για να διαλέξει ανάλογα με τις συνθήκες και την διάθεση του καθώς και 4 διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας από το “Level 0” όπου η ανάκτηση είναι ελάχιστη, έως το “Level 3” που η ανάκτηση είναι μέγιστη και επιτρέπει οδήγηση “one-pedal” όπως σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Από το πακέτο της plug-in υβριδικής S-Class της AMG δεν λείπουν ούτε συστήματα όπως η AMG RIDE CONTROL ανάρτηση, ο AMG ACTIVE RIDE CONTROL έλεγχος των κλίσεων, οι ενεργές βάσεις κινητήρα (για πρώτη φορά στην S-Class) και το σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης που ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό και εξασφαλίζουν μεγάλο εύρος ανάμεσα στην σπορ συμπεριφορά και την άνεση. Όπως δεν λείπει και το πανίσχυρο σύστημα πέδησης που αποτελείται από συνθετικούς δίσκους 400 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα και δίσκους 380 χιλιοστών με μονοπίστονες δαγκάνες στον πίσω. Όλα αυτά βέβαια έχουν αντίκτυπο στο βάρος που για την S63 E Performance αγγίζει τα 2.595 κιλά!

Για να διαφοροποιήσει την plug-in υβριδική S63 από τις υπόλοιπες S-Class, η AMG έχει εξοπλίσει το νέο μοντέλο της με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, με τον εμπρός να συμπληρώνει την χαρακτηριστική γρίλια “Panamericana” και τον πίσω να ενσωματώνει τον διαχύτη και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως το σήμα της AMG έχει αντικαταστήσει το παραδοσιακό αστέρι της Mercedes-Benz στο καπό. Οι standard ζάντες ελαφρού κράματος έχουν διάμετρο 21 ιντσών και το σπορ μοτίβο συνεχίζεται και στο εσωτερικό με το τιμόνι AMG Performance, ειδικά γραφικά για τα ψηφιακά όργανα και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, νέες επενδύσεις στα καθίσματα και το ταμπλό κ.ά. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει ούτε η ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που έχει “χτίσει” η εταιρία. Το μόνο που λείπει τώρα είναι για την Mercedes-AMG να επιβεβαιώσει την τιμή της S63 E Performance αλλά αν κρίνουμε από την πολιτική της στο λανσάρισμα της GT 63 S E Performance, τότε μπορούμε να υποθέσουμε με μεγάλο βαθμό βεβαιότητας ότι η plug-in υβριδική S63 θα είναι αρκετά ακριβότερη από τον μη-εξηλεκτρισμένο προκάτοχο της.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Zyrus LP1200 Strada. Όταν μία “απλή” Huracan δεν είναι αρκετή!

cars

Νέο Subaru Impreza με στιλ και τεχνολογία!

cars

Πέθανε σε ηλικία 73 ετών ο τραγουδιστής του ροκ συγκροτήματος Cockney Rebel Στιβ Χάρλεϊ

cars

Seat. Επενδύει στην τεχνολογική της εξέλιξη

cars

Η Ferrari που κοστίζει πάνω 1,2 εκατ. δολάρια

cars

Τελείωσε η εξέγερση σε φυλακή στον Ισημερινό από όπου απέδρασε «το κεφάλι» ισχυρής συμμορίας με το προσωνύμιο «Φίτο»

cars

Άλλο ένα “τσαμπουκαλεμένο” Swift από την Suzuki, και όχι μόνο!

cars

Mercedes GLA 200. Ολιστική αναβάθμιση

cars

Audi Grand Sphere Concept. Το όραμα μίας μελλοντικής ναυαρχίδας.

cars