Η Mercedes-Benz συνεχίζει την επέκταση της γκάμας των SUV της με την 2η γενιά της GLE Coupe που παρουσιάστηκε επίσημα πριν από το ντεμπούτο της στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα. Μίας GLE Coupe που όταν λανσαριστεί στην αγορά την άνοιξη του 2020, θα βρει απέναντι της σκληρό ανταγωνισμό στο “πρόσωπο” των Audi Q8, BMW X6, Porsche Cayenne Coupe και Range Rover Velar στην κατηγορία των μεγάλων SUV-coupe πολυτελείας.
Η νέα GLE Coupe, μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική με την standard GLE αλλά είναι 15 χιλιοστά μεγαλύτερη στο μήκος και 63 χιλιοστά μεγαλύτερη στο πλάτος. Το μεταξόνιο της πάντως, παρά το γεγονός ότι είναι 20 χιλιοστά μεγαλύτερο σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, εξακολουθεί να είναι 60 χιλιοστά μικρότερο από αυτό της GLE ενώ όπως θα περίμενε κανείς, μικρότερο είναι και το μήκος και μάλιστα κατά 56 χιλιοστά. Όσον αφορά στο design, η GLE Coupe είναι σχεδόν πανομοιότυπη με την standard GLE μέχρι και την βάση του παρμπρίζ. Από εκεί και πέρα είναι διαφορετική με το παρμπρίζ και το πίσω παράθυρο να έχουν μεγαλύτερη κλίση ώστε να “δένουν” αρμονικά με την οροφή και το νέο πίσω μέρος όπου κυριαρχούν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Το πακέτο, όπως πάντα, συμπληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος με διαστάσεις που ξεκινούν από τις 19 ίντσες και φτάνουν μέχρι και τις 22.
Γνώριμη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό, με τις δύο οθόνες 12,3 ιντσών να κλέβουν την παράσταση και το υπερυψωμένο κεντρικό τούνελ να φιλοξενεί δύο χειρολαβές. Στην Coupe όμως, το sport τιμόνι και τα sport δερμάτινα καθίσματα είναι μέρος του standard εξοπλισμού ενώ στη νέα γενιά, η Mercedes-Benz βελτίωσε σημαντικά τόσο τους προσφερόμενους χώρους. Μεγαλύτερο είναι και το πορτ-μπαγκάζ (έστω κατά 5 λίτρα μόνο, προσφέροντας 655 λίτρα) ενώ χαμηλότερο από ποτέ είναι και το ύψος του ανοίγματος, το οποίο μπορεί να χαμηλώσει κατά 50 χιλιοστά επιπλέον με το πάτημα ενός κουμπιού χάρη στην προαιρετική αερανάρτηση της GLE Coupe.
Προαιρετικό είναι και το E-Active Body Control σύστημα αν και η γερμανική φίρμα αναφέρει ότι το setup της GLE Coupe είναι ούτως ή άλλως πιο σπορ και “σφιχτό” από αυτό της standard GLE. Αναφορικά με τους διαθέσιμους κινητήρες, κατά το λανσάρισμα η GLE Coupe θα προσφέρεται με δύο εξακύλινδρους εν σειρά turbodiesel: η GLE Coupe 350d 4Matic παράγει 272 ίππους και 600 Nm ροπής και η GLE Coupe 400d 4Matic 330 ίππους και 700 Nm ροπής. Αμφότερες εξοπλίζονται με το 9G-Tronic αυτόματο κιβώτιο.
Στην κορυφή της προσωρινής γκάμας δε, “κάθεται” η Mercedes-AMG 53 4Matic Coupe που συνδυάζει έναν mild-hybrid εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων με απόδοση 435 ίππων και 520 Nm ροπής με το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης 4Matic και το AMG Speedshift 9G αυτόματο κιβώτιο. Το σύστημα EQ Boost δε, παρέχει επιπλέον 22 ίππους και 250 Nm ροπής όταν κρίνεται απαραίτητο.
Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει επίσης την AMG Ride Control αερανάρτηση σε συνδυασμό με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα AMG Active Ride Control και αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης ενώ, όπως μας έχει συνηθίσει η μάρκα, διαφοροποιείται και αισθητικά από τις υπόλοιπες με διακριτικές πινελιές όπως η ειδική γρίλια, οι σπορ προφυλακτήρες, το ειδικό για την περίσταση MBUX σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης κ.ά.