CARSNEWS
AUTONEWS

Mercedes GLΑ250e & CLA250e. Η γκάμα των plug-in υβριδικών της Mercedes διευρύνεται περαιτέρω

Με στόχο το 2030 ένα στα δύο αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη να είναι ηλεκτροκίνητα (είτε αμιγώς ηλεκτρικά, είτε plug-in υβριδικά) και το 2039 να έχει ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα, η Mercedes-Benz ακολουθεί με συνέπεια τη στρατηγική της, να προσφέρει μετακινήσεις με ουδέτερες εκπομπές CO2  από κάθε κατηγορία αυτοκινήτων που εξελίσσει και παράγει. Έτσι, η Mercedes-Benz συνεχίζει να επεκτείνει συστηματικά τη γκάμα των plug-in hybrid μοντέλων της προσφέροντας ήδη περισσότερες από 20 διαφορετικές εκδόσεις οι οποίες είναι διαθέσιμες προς παραγγελία και στην Ελλάδα. Δύο από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην Ελληνική αγορά, μαζί με τις Α-Class (Hatchback & Sedan), είναι η GLA 250e και η CLA 250 e Coupe. Και τα δυο διαθέτουν το ίδιο μηχανικό σύνολο με τα υπόλοιπα compact plug-in υβριδικά μοντέλα (βενζινοκινητήρα 1.33 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα 75 kW).   Όμως παράλληλα με τις επιδόσεις που προκύπτουν από τη ροπή των 450 Nm ήδη από τις χαμηλές στροφές, τα νούμερα της κατανάλωσης είναι αυτά που εντυπωσιάζουν: Η CLA 250e  καταναλώνει κατά μέσο όρο 0,9-1,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει μόλις 30-22 γρ.CO2/χλμ.

H κατανάλωση της GLA 250e κυμαίνεται μεταξύ 1,7-1,3 λίτρων/100 χλμ. και εκλύει 38-30 γρ.CO2/χλμ (τιμές WLTP). Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι χωρητικότητας 15,6 kWh, και ζυγίζει 129 κιλά. Εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που κυμαίνεται μεταξύ 61-69 χλμ. για την CLA 250 e Coupe, και 56-63 για την GLA 250 e (τιμές WLTP). Έτσι, το 90% των καθημερινών μετακινήσεων, ιδιαίτερα στην πόλη μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς να ενεργοποιηθεί ο βενζινοκινητήρας, με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός φορτίζει τακτικά το αυτοκίνητό του. Επιπλέον, για τη διατήρηση όσο το δυνατόν μεγαλύτερου ωφέλιμου χώρου για επιβάτες και αποσκευές, οι plug-in υβριδικές εκδόσεις των CLA 250e & GLA 250e έχουν υιοθετήσει μία σειρά από λύσεις προκειμένου η μπαταρία να μην περιορίσει σημαντικά τους χώρους.

Για παράδειγμα, η εξάτμιση έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτω από το δάπεδο, ενώ το τελικό καζανάκι βρίσκεται στο τούνελ της μετάδοσης. Αντίστοιχα, το ρεζερβουάρ καυσίμου τοποθετείται στο χώρο που στις συμβατικές τετρακίνητες εκδόσεις βρίσκεται κανονικά ο άξονας μετάδοσης, με αποτέλεσμα η μπαταρία να καταλαμβάνει τον χώρο κάτω από το αμάξωμα.  Τόσο η GLA 250e όσο και η CLA 250e εκτός από τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που διαθέτουν και ο οποίος είναι πολύ πιο πλούσιος από τον εξοπλισμό των συμβατικών αντίστοιχων μοντέλων, δίνουν τη δυνατότητα προσωποποίησης μέσα από την επιλογή τριών για τη GLA 250e και δύο για τη CLA 250e διαφορετικών πακέτων εξοπλισμού. Η τιμή της  GLA250e στη χώρα μας ανέρχεται στα € 45.316 (με Λιανική Τιμή προ Φόρων από € 34.454) και της CLA250e στα € 47.190  (με Λιανική Τιμή προ Φόρων από € 35.884).

Όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα της compact κατηγορίας βρίσκονται ήδη στη χώρα μας και είναι διαθέσιμες στις Εκθέσεις των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων Mercedes-Benz EQ για μια δοκιμαστική οδήγηση. Με μηδενική φορολόγηση για τον εταιρικό χρήστη, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και μειωμένο τέλος ταξινόμησης για τον πελάτη λιανικής, εξοπλισμένες με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και το γνωστό για την ποιότητα και αξιοπιστία «αστέρι» στο καπό, είναι σίγουρο ότι συναρπάζουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς!

The post Mercedes GLΑ250e & CLA250e. Η γκάμα των plug-in υβριδικών της Mercedes διευρύνεται περαιτέρω first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Formula 1: To μενού των VIP στο Miami Grand Prix προκάλεσε μεγαλύτερο ίλιγγο κι από τον Φερστάπεν – 500 δολάρια οι γαρίδες, 25 το νερό

cars

Η Hennessey στοχεύει στα 1.200 άλογα για τη νέα Corvette!

cars

Η έκδοση παραγωγής του Czinger 21C είναι ταχύτερη από το πρωτότυπο!

cars

VW Golf 1.5 eTSi 150 PS DSG. Με επίκεντρο τη τεχνολογία

cars

Volkswagen Taigun. Ένα μικρό crossover για την Ινδία.

cars

Η Εριέττα Κούρκουλου συγκλονίζει με την αποκάλυψη ότι απέβαλε στον τρίτο μήνα της εγκυμοσύνης της

cars

Μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Είναι νωρίς για ανακύκλωση;

cars

Lancia Aurelia B20. Μία πραγματική καλλονή

cars

Hyundai Elantra N. Σπορ σεντάν 280 ίππων με πολύ… τσαμπουκά!

cars