Η Mercedes έχει δείξει τα τελευταία χρόνια πως πιστεύει και επενδύει τόσο στην ανάπτυξη αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, όσο και στη δημιουργία plug-in υβριδικών εκδόσεων. Οπότε ήταν θέμα χρόνου να παρουσιάσει τις ανάλογες εκδοχές τόσο την ανανεωμένης GLC όσο και της ολοκαίνουριας GLE. Ξεκινώντας από την τελευταία, το πρώτο που έχουμε να σημειώσουμε είναι πως η Μercedes αποφάσισε να η plug-in υβριδική έκδοση του νέου της SUV να συνδυάζει έναν δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα, κάτι που δεν είναι πολύ συνηθισμένο, με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Πιο συγκεκριμένα ο δίλιτρος diesel αποδίδει 194 ίππους, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 136 με αποτέλεσμα η συνδυαστική τους ισχύς να φτάνει τους 320 ίππους παρακαλώ και τα 700 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας, παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία 31,2 kWh και προσφέρει Αυτό αυτονομία 99 χιλιομέτρων σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, στον κύκλο WLTP, καθώς και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Για την πλήρη φόρτιση απαιτούνται πέντε ώρες σε οικιακό δίκτυο, ενώ με τη χρήση ταχυφορτιστή μπορεί μέσα σε 20 λεπτά να φορτίσει έως το 80%. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,8’’. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα.
Όπως προαναφέραμε εκτός από την GLE 350de, η Mercedes παρουσίασε και την GLC 350e. To Plug-in υβριδικό μοντέλο τους συνδυάζει έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 315 ίππους και η κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων. Η αυτονομία με κίνηση αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα μπορεί να φτάσει τα 49 χιλιόμετρα.