CARSNEWS
AUTONEWS

Peugeot 508 PSE. Η σπορ πλευρά του εξηλεκτρισμού

Τα αρχικά PSE προέρχονται από τις λέξεις Peugeot Sport Engineered. Πρόκειται για το τμήμα που αναλαμβάνει τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων της γαλλικής μάρκας. Το νέο 508 Peugeot Sport Engineered είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ από την γαλλική εταιρεία. Το κινητήριο «πακέτο» μπορεί να αποδώσει έως και 360 ίππους, καθώς και 520 Nm ροπής, τιμές που επιτυγχάνονται χάρη στο «πάντρεμα» ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο ηλεκτροκινητήρων – ο δεύτερος από αυτούς βρίσκεται εγκατεστημένος στον πίσω άξονα προσδίδοντας στην κατασκευή χαρακτηριστικά τετρακίνησης και θα είναι διαθέσιμο με δύο αμαξώματα, sedan και wagon.

Το θερμικό μοτέρ είναι στα 1.6 λίτρα, με απόδοση 200 ίππων και 300 Nm ροπής. Όσο για το ηλεκτρικό τμήμα, περιλαμβάνει δύο κινητήρες. Ο ένας είναι τοποθετημένος στον μπροστά άξονα και έχει ισχύ 110 ίππων και 320 Nm. Ο δεύτερος βρίσκεται στον πίσω άξονα και η ισχύς του είναι 112 ίπποι και 166 Nm ροπής.Με το παραπάνω plug-in υβριδικό σύνολο και σε συνδυασμό με το οχτάρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 5.2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Ωστόσο, όταν χρησιμοποιείται αποκλειστικά η ηλεκτρική ενέργεια, η μέγιστη ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 135 χλμ./ώρα. Παραμένοντας στο ηλεκτρικό τμήμα του plug-in υβριδικού συνόλου, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 11.5 kWh. Η ενέργειά της είναι αρκετή ώστε να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το γαλλικό μοντέλο για απόσταση μέχρι και 42 χλμ.

Η οδηγική απόλαυση αποτελεί τον πυρήνα του DNA της Peugeot, για αυτό και οι μηχανικοί της Peugeot Sport διαμόρφωσαν έτσι το πλαίσιο του 508, ώστε να επιτύχουν κορυφαία άνεση και οδική συμπεριφορά. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις έχουν 3 ρυθμίσεις (Comfort, Hybrid, Sport), ενώ χαμηλωμένο είναι και το αμάξωμα. Την ίδια στιγμή, τα μετατρόχια έχουν διευρυνθεί κατά 24 και 12 χλστ. εμπρός και πίσω. Τα εμπρός φρένα αποτελούνται από δίσκους 380 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες, ενώ οι τροχοί από 20άρες ζάντες και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 προγράμματα οδήγησης. Στο Electric, το 508 PSE κινείται κατά 100% με ρεύμα εξασφαλίζοντας μια αυτονομία της τάξης των 42 χιλιομέτρων βάσει του πρωτοκόλλου WLTP – ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο έως και τα 140 χλμ./ώρα. Στο Comfort, το πρόγραμμα υβριδικής κίνησης εξασφαλίζει σε συνδυασμό με τις κατάλληλες επιλογές στην ανάρτηση τη μέγιστη άνεση, ενώ στο Hybrid η κεντρική μονάδα ελέγχου επιλέγει αυτόματα τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης ή των ηλεκτροκινητήρων, ανάλογα με τις συνθήκες, για βελτιστοποιημένη κατανάλωση. Το 508 PSE αναμένεται να βρει το δρόμο του προς τις εκθέσεις της Peugeot στο πρώτο μισό του 2021.

The post Peugeot 508 PSE. Η σπορ πλευρά του εξηλεκτρισμού first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Νέο Mitsubishi L200. Oλική αλλαγή

cars

Επιστρέφει στην Hyundai ο Luc Donckerwolke!

cars

Nέο Hyundai i30. Μία πρώτη γεύση

cars

Volvo.  Πρόγραμμα Personal Service από τη Βελμάρ

cars

Mercedes-Maybach S-Class. Ορίζει την πολυτέλεια, με σοφέρ ή χωρίς!

cars

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2023

cars

Η Porsche 911 δεν θα γίνει ηλεκτρική σύντομα!

cars

Alfa Romeo Giulia &Stelvio MY2020. Aναβαθμισμένες

cars

ID.3 1st Edition. Η επόμενη μέρα της αυτοκίνησης

cars