
Νέα μελέτη δείχνει ότι οι εκθέσεις αυτοκινήτου παραμένουν σημαντικός «μοχλός» αγοράς, καθώς 4 στους 10 επισκέπτες σκέφτονται να αγοράσουν αυτοκίνητο μέσα στον επόμενο χρόνο.
Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι 68% δηλώνουν πως θα κινηθούν για αγορά μέσα σε δύο χρόνια, ενώ οι επισκέπτες εκθέσεων είναι σχεδόν τρεις φορές πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά σε σχέση με τον μέσο καταναλωτή.
Οι εκθέσεις εξακολουθούν να πουλάνε… έμμεσα
Αν και μόλις το 37% δηλώνει ότι πηγαίνει σε έκθεση για να αποφασίσει αγορά, 84% αναγνωρίζει ότι η επίσκεψη βοήθησε στη λήψη απόφασης, ενώ μετά την έκθεση:
- 58% έκανε online έρευνα για συγκεκριμένο μοντέλο
- 55% επισκέφθηκε αντιπροσωπεία
- 39% ζήτησε test drive
- 28% τελικά αγόρασε αυτοκίνητο
Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι νεότεροι επισκέπτες (Gen Z) είναι 1,5 φορά πιο πιθανό να συστήσουν μία έκθεση σε φίλους ή συγγενείς. Ωστόσο, η απουσία μεγάλων brands επηρεάζει αρνητικά την εικόνα τους, με 1 στους 5 επισκέπτες να δηλώνει λιγότερο θετικός απέναντι σε μάρκες που δεν συμμετέχουν.
Παρά τις προκλήσεις, οι εκθέσεις εξακολουθούν να αποτελούν κομβικό σημείο επαφής μεταξύ κατασκευαστών και αγοραστών, αποδεικνύοντας ότι η δια ζώσης εμπειρία αυτοκινήτου… δύσκολα αντικαθίσταται από μια οθόνη.
