CARSNEWS
MOTONEWS

Έτσι έγινε ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing


Υποτίθεται πως οι λέξεις «scooter» και «drag racing» δεν θα μπορούσαν να μπουν ποτέ στην ίδια πρόταση, μιας και οι μικρές μηχανές δεν είναι ακριβώς το προτιμώμενο είδος για αγώνες ταχύτητας.

Εκτός κι αν το αγωνιστικό μηχανάκι έχει πια την πενταπλάσια δύναμη και βάρος πούπουλου!

Έτσι ξεκίνησε λοιπόν τη ζωή του το custom αυτό θαυματάκι, σαν ένα σκούτερ Piaggio NRG, με κινητήρα 49 κυβικών και έτος κατασκευής εκεί στα μέσα της δεκαετίας του 2000.

Μόνο που πλέον έχει φτάσει από τα 4 άλογα στα 20-30 και το βάρος του έπεσε μαγικά στα 56 κιλά. Και όλα έγιναν από την custom σκηνή της Κολονίας, εκεί που ο Nick Xiromeritis, σχεδιαστής αυτοκινήτων με εμπειρία σε Γαλλία και Ιαπωνία, είπε να κάνει τρέλες.

Ο Xiromeritis συνεργάστηκε με τον Mirko Toth, την JvB Moto και την ANX Prototypes για να μετατρέψουν ένα οικονομικό σκούτερ σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό. Η ανακατασκευή ήταν φυσικά γενναία και δεν άφησε τίποτα όρθιο!

Αυτό που έφτιαξαν είναι πράγματι ένα μικρό θηρίο σε δύο τροχούς, ένα απόλυτα διασκεδαστικό μηχανάκι που ανεβάζει τους παλμούς στα ύψη.

Related Articles

Το «Κοράκι» της Hookie είναι μια εκμοντερνισμένη Yamaha του 1981

cars

Συνάντησε τις καλύτερές σου προσδοκίες με την καλύτερη πρόταση της αγοράς

cars

Το θεότρελο μηχανάκι που δεν είναι ούτε μηχανή, ούτε ποδήλατο, ούτε σκούτερ

cars

Μια φανταστική μηχανή που φτιάχτηκε μόνο και μόνο για τον… κινητήρα της

cars

Είναι αυτή η κλασικότερη Ducati όλων των εποχών;

cars

Μια Husqvarna «πειραγμένη» από την Outsiders

cars

Η μοτοσικλέτα που θέλει να μοιάζει με… τζετ!

cars

SYM HD300, συνάντησε τις καλύτερές σου προσδοκίες

cars

Το πιο καυτό νέο στους δύο τροχούς

cars