Επίπεδο, ευέλικτο και πιο φιλικό στην χρήση για την ψηφιακή εποχή που διανύουμε. Αυτό είναι το νέο σήμα της Volkswagen, όπως πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο καπό (και όχι μόνο) του ολοκαίνουριου και εξαιρετικά σημαντικού ID.3 αλλά και στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στο Wolfsburg. Ένα σήμα που, σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, σηματοδοτεί την αρχή μίας νέας εποχής και κάνει ορατή την αλλαγή που συντελείται σε ολόκληρη την Volkswagen, με την πρώτη ματιά.
Το νέο logo είναι όντως ενδεικτικό των προθέσεων αλλά και της γενικότερης φιλοσοφίας της Volkswagen ως μάρκα. Έτσι, οι αλλαγές που έχουν γίνει μπορεί να μην είναι εντυπωσιακές, αλλά γίνονται άμεσα αισθητές και ανανεώνουν ουσιαστικά το σήμα. Καταρχάς, είναι ξεκάθαρο ότι το νέο σήμα δεν έχει την τρισδιάστατη φύση του προηγούμενου. Είναι πιο επίπεδο ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία, οι κάτω γωνίες του “W” δεν ακουμπούν στον εξωτερικό δακτύλιο. Λεπτομέρειες θα μου πεις. Ναι, αλλά αυτές είναι που κάνουν την διαφορά και αυτές είναι που δημιουργούν ένα πιο μοντέρνο, πιο “καθαρό” και πιο απλό τελικό αποτέλεσμα ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι με το λανσάρισμα του νέου σήματος δεν θα συνδεθεί κάποιο σλόγκαν αλλά ένα “ηχητικό logo”, δίνοντας μία νέα διάσταση τόσο στις επικοινωνίες της γερμανικές εταιρίες, όσο και στα μοντέλα της.
Τέλος, η Volkswagen ανέφερε και κάποιες ακόμα μικρές, αλλά ουσιαστικές αλλαγές που θα γίνουν εμφανείς στο μέλλον. Δήλωσε ότι η “νέα αισθητική γλώσσα” της θα είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που χρησιμοποιούσε μέχρι σήμερα – πολύ πιο τολμηρή και “πολύχρωμη”. Στις φωτογραφίες δεν θα εστιάζει στην τελειότητα αλλά στον ρεαλισμό. Στα αυτοκίνητα της, το φως θα πάρει την θέση του χρωμίου ως διακοσμητικό στοιχείο ενώ η ανδρική φωνή που ακούγαμε στις παρουσιάσεις και τις διαφημίσεις, θα αντικατασταθεί από γυναικεία “σχεδόν σε όλες τις αγορές”.