CARSNEWS
NEW MODELS

Αυτό είναι το Nissan GT-R του 2050

Στη Nissan, όπως και σε όλες τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι εργαζόμενοι έχουν την ευκαιρία να δημιουργούν τις ιδέες τους, στον (υποτιθέμενο) ελεύθερο χρόνο τους. Κάποιες από αυτές υλοποιούνται ως πρωτότυπα και μερικές ενσωματώνονται στα οχήματα παραγωγής.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με το όραμα του κ. Jaebum «JB» Choi, ενός σχεδιαστή που δούλεψε περιστασιακά στη Nissan. Αυτός είχε κάποιες ιδέες για τη μορφή που θα μπορούσε να έχει το GT-R του μέλλοντος και δημιούργησε κάποια σκίτσα. Αυτά τα είδε ο κ. David R. Woodhouse, Αντιπρόεδρος του Σχεδιαστικού Τμήματος της εταιρείας στις ΗΠΑ, και έδειξε ενδιαφέρον. Έπειτα από συζήτηση μαζί του αποφάσισε να κατασκευάσει ένα πρωτότυπο σε φυσικό μέγεθος που να είναι πιστό αντίγραφο των σχεδίων.

Το Nissan GT-R (X) 2050, όπως ονομάζεται, έχει μήκος 3,48 m και ύψος μόλις 61 cm. Το χαρακτηριστικό σχήμα του, το οποίο βασίζεται στη γραμμική φόρμα που ορίζει το γράμμα «Χ», διαθέτει κάποια αισθητικά στοιχεία που υπάρχουν ήδη στα μοντέλα της εταιρείας, όπως τα φώτα και η μάσκα σε σχήμα «V». Ωστόσο, εκτός από τη μορφή του, ενδιαφέρον έχει και ο τρόπος που θα οδηγείται.

Ο κ. Choi οραματίστηκε μια… «θέση οδήγησης» όπου ο οδηγός θα είναι ξαπλωμένος μπρούμητα, καθώς το μικρό ύψος του οχήματος δεν επιτρέπει κάτι διαφορετικό. Αυτός θα έχει τα χέρια και τα πόδια του απλωμένα προς τις τέσσερις άκρες του GT-R (X) 2050, ενώ θα το κατευθύνει μέσω αισθητήρων που θα υπάρχουν στην κοιλιά του και μέσω της σκέψης!

Συγκεκριμένα, ο κ. Choi δηλώνει ότι ο οδηγός είτε θα φορά μια φόρμα είτε θα φέρει μία εξωσκελετική εξάρτηση που θα διαθέτει αισθητήρες στην κοιλιακή χώρα του ανθρώπινου σώματος, καθώς και κράνος το οποίο θα έχει αισθητήρες που θα διαβάζουν την σκέψη του. Με αυτόν τον τρόπο, δηλαδή είτε με τις κινήσεις του σώματος είτε με τη σκέψη, το GT-R (X) 2050 θα κατευθύνεται προς την επιθυμητή από τον οδηγό πορεία.

Ο κ. Choi δήλωσε σχετικά: «Οι σημερινοί εξωσκελετοί κάνουν τους ανθρώπους πιο δυνατούς καθώς είναι μηχανικά εξαρτήματα. Δοκίμασα να τους προσαρμόσω όσο το δυνατόν περισσότερο στο όχημα, σαν να φορούσα το αυτοκίνητο. Ήθελα να δημιουργήσω έναν νέο τύπο μηχανής που να μην είναι απλώς ένα μέσο μεταφοράς αλλά ένας “χώρος” όπου άνθρωπος και μηχάνημα θα γίνονται ένα».

Ο κ. Woodhouse, αναφερόμενος στο πρωτότυπο Nissan GT-R (X) 2050, επισήμανε: «Η πρόθεση του “JB” είναι να καταδείξει τη συναισθηματική διασύνδεση που μπορεί δημιουργήσει η τεχνολογία και τα οφέλη που μπορούμε να δώσουμε στους πελάτες μας χάρη σε αυτή. Ήταν μια πολύ συναρπαστική εμπειρία για την ομάδα του Σχεδιαστικού Τμήματός μας στις ΗΠΑ να τον βοηθήσουμε να υλοποιήσει την ιδέα του σε πραγματικές διαστάσεις». Μετά από αυτό, ο κ. Jaebum «JB» Choi επανήλθε επαγγελματικά στην εταιρεία, καθώς τα στελέχη της εντυπωσιάστηκαν από την ιδέα του και του πρότειναν μόνιμη συνεργασία.

Διαβάστε, επίσης: Ταξιδεύουμε στην Αίγινα με το ηλεκτρικό Nissan Leaf.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

WRC: Στο… παρκ φερμέ Πορτογαλία και Ιταλία

cars

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Opel Corsa

cars

Δοκιμές στην Αλάσκα για το Tesla Semi Truck

cars

Ford. Δυναμικό “παρών” στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood

cars

Toyota RAV4 TRD Off-Road. Κάνει το καλό, περισσότερο… off-road!

cars

Ares S Project: To alter ego της Corvette C8

cars

Η λανθάνουσα εξέλιξη της αυτοκίνησης στην Ελλάδα – Μέρος Β’

cars

Οι βαλβίδες για αναπνευστήρες της Ferrari έχουν πάνω τους το Cavallino Rampante

cars

Το πισωκίνητο Peugeot 608 «βλέπει» Αμερική

cars