CARSNEWS
NEW MODELS

Αυτό το Nissan GT-R μάς ταξιδεύει στο 2050

Στη Nissan, όπως και σε όλες τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι εργαζόμενοι έχουν την ευκαιρία να δημιουργούν τις ιδέες τους, στον (υποτιθέμενο) ελεύθερο χρόνο τους. Κάποιες από αυτές υλοποιούνται ως πρωτότυπα και μερικές ενσωματώνονται στα οχήματα παραγωγής.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με το όραμα του κ. Jaebum «JB» Choi, ενός σχεδιαστή που δούλεψε περιστασιακά στη Nissan. Αυτός είχε κάποιες ιδέες για τη μορφή που θα μπορούσε να έχει το GT-R του μέλλοντος και δημιούργησε κάποια σκίτσα. Αυτά τα είδε ο κ. David R. Woodhouse, Αντιπρόεδρος του Σχεδιαστικού Τμήματος της εταιρείας στις ΗΠΑ, και έδειξε ενδιαφέρον. Έπειτα από συζήτηση μαζί του αποφάσισε να κατασκευάσει ένα πρωτότυπο σε φυσικό μέγεθος που να είναι πιστό αντίγραφο των σχεδίων.

Το Nissan GT-R (X) 2050, όπως ονομάζεται, έχει μήκος 3,48 m και ύψος μόλις 61 cm. Το χαρακτηριστικό σχήμα του, το οποίο βασίζεται στη γραμμική φόρμα που ορίζει το γράμμα «Χ», διαθέτει κάποια αισθητικά στοιχεία που υπάρχουν ήδη στα μοντέλα της εταιρείας, όπως τα φώτα και η μάσκα σε σχήμα «V». Ωστόσο, εκτός από τη μορφή του, ενδιαφέρον έχει και ο τρόπος που θα οδηγείται.

Ο κ. Choi οραματίστηκε μια… «θέση οδήγησης» όπου ο οδηγός θα είναι ξαπλωμένος μπρούμητα, καθώς το μικρό ύψος του οχήματος δεν επιτρέπει κάτι διαφορετικό. Αυτός θα έχει τα χέρια και τα πόδια του απλωμένα προς τις τέσσερις άκρες του GT-R (X) 2050, ενώ θα το κατευθύνει μέσω αισθητήρων που θα υπάρχουν στην κοιλιά του και μέσω της σκέψης!

Συγκεκριμένα, ο κ. Choi δηλώνει ότι ο οδηγός είτε θα φορά μια φόρμα είτε θα φέρει μία εξωσκελετική εξάρτηση που θα διαθέτει αισθητήρες στην κοιλιακή χώρα του ανθρώπινου σώματος, καθώς και κράνος το οποίο θα έχει αισθητήρες που θα διαβάζουν την σκέψη του. Με αυτόν τον τρόπο, δηλαδή είτε με τις κινήσεις του σώματος είτε με τη σκέψη, το GT-R (X) 2050 θα κατευθύνεται προς την επιθυμητή από τον οδηγό πορεία.

Ο κ. Choi δήλωσε σχετικά: «Οι σημερινοί εξωσκελετοί κάνουν τους ανθρώπους πιο δυνατούς καθώς είναι μηχανικά εξαρτήματα. Δοκίμασα να τους προσαρμόσω όσο το δυνατόν περισσότερο στο όχημα, σαν να φορούσα το αυτοκίνητο. Ήθελα να δημιουργήσω έναν νέο τύπο μηχανής που να μην είναι απλώς ένα μέσο μεταφοράς αλλά ένας “χώρος” όπου άνθρωπος και μηχάνημα θα γίνονται ένα».

Ο κ. Woodhouse, αναφερόμενος στο πρωτότυπο Nissan GT-R (X) 2050, επισήμανε: «Η πρόθεση του “JB” είναι να καταδείξει τη συναισθηματική διασύνδεση που μπορεί δημιουργήσει η τεχνολογία και τα οφέλη που μπορούμε να δώσουμε στους πελάτες μας χάρη σε αυτή. Ήταν μια πολύ συναρπαστική εμπειρία για την ομάδα του Σχεδιαστικού Τμήματός μας στις ΗΠΑ να τον βοηθήσουμε να υλοποιήσει την ιδέα του σε πραγματικές διαστάσεις». Μετά από αυτό, ο κ. Jaebum «JB» Choi επανήλθε επαγγελματικά στην εταιρεία, καθώς τα στελέχη της εντυπωσιάστηκαν από την ιδέα του και του πρότειναν μόνιμη συνεργασία.

Διαβάστε, επίσης: Ταξιδεύουμε στην Αίγινα με το ηλεκτρικό Nissan Leaf.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Με Subaru WRX STI και… τόνους καμένου ελαστικού το νέο Gymkana (Video)

cars

Η άγνωστη ιστορία της θαμμένης κάτω από τη γη Ferrari

cars

To Aviar R67 είναι μια αλά ρωσικά ηλεκτρική Mustang!

cars

Νέο Renault Twingo. Πιο σοφιστικέ και ταυτόχρονα, πιο διασκεδαστικό!

cars

To Citroen 2CV Charleston σβήνει 40 κεράκια

cars

Τέλος εποχής για τους quad-turbo diesel της BMW

cars

Το Scania AXL είναι ένα πλήρως αυτόνομο φορτηγό (video)

cars

H Daimler θα περικόψει 10.000 θέσεις εργασίας

cars

Θα “σπάσει” το φράγμα των 1.600 km/h;

cars