9.6 C
Athens

Γιατί έμειναν τα ηλεκτρικά στην Αράχωβα;

Published:

Γιατί έμειναν τα ηλεκτρικά στην Αράχωβα;

Σύμφωνα με την αστυνομία, το μεγάλο Χριστουγεννιάτικο μποτιλιάρισμα στον δρόμο Αράχωβα – Λιβάδι, προκλήθηκε γιατί ηλεκτρικά οχήματα παρουσίασαν τεχνικά προβλήματα και ακινητοποιήθηκαν. Τι μπορεί να συνέβη;

Oι ακραίες καιρικές συνθήκες, όπως η πτώση της θερμοκρασίας, ή ιδιαίτερα αυξημένη θερμοκρασία, επηρεάζει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε σημείο ακόμα και ακινητοποίησης. Αυτό συμβαίνει ξεκάθαρα εξαιτίας προβλημάτων που σχετίζονται με την απόδοση της μπαταρίας Και τις αυξημένες ανάγκες ενέργειας των οχημάτων. Είναι σαφές λοιπόν πως οι κάτοχοι των συγκεκριμένων αυτοκινήτων που προκάλεσαν το μεγάλο χριστουγεννιάτικο μποτιλιάρισμα, δεν είχαν επαρκή ενέργεια στις μπαταρίες τους, όχι γιατί αμέλησαν αλλά γιατί προορισμοί σαν την Αράχωβα, δεν έχουν υψηλής τάσης φορτιστές.

Πιθανές αιτίες ακινητοποίησης στις χαμηλές θερμοκρασίες

Πλήρης αποφόρτιση της μπαταρίας
Σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες, η αυτονομία της μπαταρίας μειώνεται δραστικά. Αν δεν υπάρχει επαρκής φόρτιση ή αν η διαδρομή είναι μεγαλύτερη από την προσαρμοσμένη αυτονομία, το όχημα μπορεί να ακινητοποιηθεί πριν φτάσει στον προορισμό του. Σημειώστε πως η ανάγκη θέρμανσης της καμπίνας και των μπαταριών αυξάνει την κατανάλωση ενέργειας, μειώνοντας την αυτονομία έως και 40%.
Αδυναμία ενεργοποίησης της μπαταρίας
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου λειτουργούν καλύτερα σε ένα συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασιών. Αν η θερμοκρασία πέσει πολύ χαμηλά, μπορεί να αδυνατούν να παρέχουν την απαιτούμενη τάση για να ενεργοποιηθεί το όχημα.

“Πάγωμα” του συστήματος διαχείρισης ενέργειας
Το Battery Management System (BMS) είναι υπεύθυνο για την προστασία της μπαταρίας από φθορά. Σε ακραίο ψύχος, το σύστημα μπορεί να περιορίσει ή να μπλοκάρει την παροχή ενέργειας προς το όχημα για την αποφυγή βλαβών, αφήνοντας το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο.

Εν κατακλείδι, η βασική αιτία που έμειναν τα τρία (σύμφωνα με πληροφορίες) ηλεκτρικά στη διαδρομή Αράχωβα – Λιβάδι, είναι ο μη σωστός υπολογισμός της αυτονομίας της μπαταρίας τους, λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών…

Σημειώστε, πως σε χώρες με χαμηλές θερμοκρασίες, όπως οι βόρειες της Ευρώπης, που πάνω από το 50% των πωλήσεων αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά, δε σημειώνονται τέτοια φαινόμενα, γιατί απλά οι κάτοχοί τους φροντίσουν να έχουν επάρκεια σε ενέργεια, ενώ το δίκτυο των φορτιστών τους είναι επαρκέστατο με μεγάλης τάσης φορτιστές.

READ MORE

Πώς το Leasing σε Ατομική Επιχείρηση θα Μειώσει τα Έξοδα σας

To leasing αυτοκινήτου είναι μια δημοφιλής τάση για τους επαγγελματίες αφού εξασφαλίζει διπλό όφελος: μειώνει το κόστος λειτουργίας και προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία από την...

Πώς έκλεισε το 2024 για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου;

Οι εκτιμήσεις για το θετικό, από έτος σε έτος, πρόσημο των πωλήσεων στη χώρα, επιβεβαιώθηκαν με βάση τα στοιχεία του ΣΕΑΑ. Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων...

Find us on X

Related articles

Latest articles