– Ολοκαίνουργιο απ`άκρη σ`άκρη, δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο
– Το νέο C3 «κλέβει» όλα τα καλά των SUV, παραμένει όμως μικρό
– H Citroen συνεχίζει με την επιθετική τιμολογιακή πολιτική της (από 16.900 ευρώ)
– Θερμικές εκδόσεις με νέο μοτέρ 1,2 λίτρων με καδένα αντί για ιμάντα, άρα και μεγαλύτερη αντοχή
Ολοκαίνουργιο απ`άκρη σ`άκρη, δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο
Το νέο C3 μοιάζει με SUV περισσότερο από ποτέ, όμως η Citroen συνεχίζει να το θεωρεί μικρό και λανσάρει ως ξεκάθαρα SUV το C3 Aircross, ξεκαθαρίζοντας μια κι έξω πως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο πόλης, με νέα χαρίσματα. Τι ισχύει;
Σε πρώτη φάση να ξεκαθαρίσουμε πως το νέο C3 είναι πραγματικά ολοκαίνουργιο. Μια διαφορά σε σχέση με άλλες μάρκες που έχουν μπει σε ένα κύκλο «ανασχεδίασης», διατηρώντας όλα τα μηχανικά μέρη, το C3 δεν μοιράζεται ούτε «βίδα» με τον προκάτοχό του. Η πλατφόρμα άλλαξε και από την CMP που είναι για μικρά και μικρομεσαία, τώρα το C3 χρησιμοποιεί την ολοκαίνουργια SCCP, ειδικά για μικρά και πολύ μικρά αυτοκίνητα. Την ίδια πλατφόρμα χρησιμοποιεί και το αναμενόμενο Grande Panda.
Το νέο C3 «κλέβει» όλα τα καλά των SUV, παραμένει όμως μικρό
Οι φωτογραφίες ίσως δείχνουν το νέο C3 μεγαλύτερο απ´ότι είναι και έτσι να το αδικούν, αφού αρκετοί θα πιστέψουν πως δεν πρόκειται για μικρό αυτοκίνητο. Όμως το C3 παραμένει αμιγώς μικρό, με το μήκος του να είναι μόλις 2 εκατοστά μακρύτερο και το φάρδος να παραμένει ίδιο με το απερχόμενο μοντέλο. Πράγμα που σημαίνει πως παρκάρει στον ίδιο χώρο με πριν. Όμως τώρα είναι σημαντικά ψηλότερο (10 εκατοστά), προσφέρει θέση οδήγησης σαν αυτή των SUV, αλλά και ύψος από το έδαφος, ενώ έχει ακόμη μακρύτερο μεταξόνιο, που σημαίνει καλύτερη άνεση, ευρυχωρία και οδική συμπεριφορά.
H Citroen συνεχίζει με την επιθετική τιμολογιακή πολιτική της (ξεκινά από 16.900 ευρώ)
Το απερχόμενο C3 ήταν ένα από τα πιο προσιτά αυτοκίνητο της αγοράς, και η Citroen συνεχίζει το ίδιο με το ολοκαίνουργιο μοντέλο. Ως θερμικό, ξεκινάει κάτω από 17.000 ευρώ, και ως αμιγώς ηλεκτρικό κάτω από 20.000. Μόνο τα μοντέλα της Dacia μπορούν να προσφέρουν (λίγο) χαμηλότερες τιμές, με σημαντικές όμως παραχωρήσεις σε απόδοση κινητήρα, επιδόσεις και εξοπλισμό. To C3 είναι σαφώς το φθηνότερο mainstream μοντέλο της αγοράς. Δεν έχεις λόγο να πας σε budget μάρκα.
Θερμικές εκδόσεις με νέο μοτέρ 1,2 λίτρων με καδένα αντί για ιμάντα, άρα και μεγαλύτερη αντοχή
Στην θερμική έκδοση που θα απασχολήσει τους περισσότερους, ο κινητήρας παραμένει 1,2 λίτρα, όμως είναι βελτιωμένος σημαντικά, πιο αποδοτικός ώστε το λίγο αυξημένο βάρος και η πιο «τετράγωνη» αεροδυναμική να μην έχουν αντίκτυπο σε κατανάλωση, ρύπους και επιδόσεις. Ακόμη πιο σημαντικά ο νέος 1,200άρης έχει καδένα στο σύστημα χρονισμού αντί για ιμάντα, βελτιώνοντας σημαντικά την αξιοπιστία, κάτι που απασχολεί όσους αγοράζουν με λεφτά από την τσέπη τους.
Εσύ τι λες; Είναι το νέο C3 αυτοκίνητο που θα κοιτάξεις; Θα περιμένεις και το Grande Panda πριν αποφασίσεις; Ή θα διαλέξεις άλλο μικρό για σένα;