► Έτοιμο για παραγωγή Ioniq 6 N spied
► Είναι ένα πιο γρήγορο μοντέλο EV saloon
► Αποχρώσεις του πρωτότυπου αυτοκινήτου RN22E πραγματικά
Αυτά είναι τα καλύτερα κατασκοπευτικά στιγμιότυπα του επερχόμενου Hyundai Ioniq 6 N hotshot saloon, που τραβήχτηκαν σε δοκιμή στους δρόμους γύρω από μια ευρωπαϊκή πίστα δοκιμών πριν από την κυκλοφορία που αναμένεται το 2025.
Η τρελή σχεδίαση «streamliner» ενισχύεται από διάφορα αεροδυναμικά πρόσθετα, με πιο εμφανή το τεράστιο πίσω φτερό που έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί κάθετη δύναμη και να συμπιέζει το σπορ σαλόνι στην άσφαλτο για καλύτερη πρόσφυση στις στροφές.
Σημειώστε επίσης το πιο έντονο μπροστινό φράγμα αέρα και τα πλαϊνά μαρσπιέ, καθαρά ορατά μέσα από το μονόχρωμο καμουφλάζ σε μια προσπάθεια να απομακρύνετε τα αδιάκριτα βλέμματα από το άρωμα.
Η επικείμενη άφιξη του Ioniq 6 N δεν αποτελεί έκπληξη: ακόμη και στο ντεμπούτο του βασικού σαλούν στο Λονδίνο, ο επικεφαλής σχεδιασμού Sangyup Lee μίλησε ανοιχτά στο περιοδικό CAR για το πώς μια πιο σπορ έκδοση είχε ήδη οραματιστεί η ομάδα του.
Γιατί η Hyundai κυκλοφορεί εκδόσεις N υψηλών επιδόσεων των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων;
Η σύγχρονη Hyundai είναι μια φιλόδοξη επιχείρηση. Κατανοεί ότι μπορεί να κερδίσει πελάτες μέσω ενός συνδυασμού τολμηρού σχεδιασμού, ειδικά με τα πρωτοποριακά μοντέλα της Ioniq, των οποίων το τολμηρό στυλ αντιπροσωπεύει μια αυθεντική στιγμή άλματος στην αυτοκινητοβιομηχανία και άφθονη τεχνική καινοτομία.
Το Ioniq 5 ήρθε πρώτο, με το σχεδιασμό pixel εμπνευσμένο από τη δεκαετία του 1980 με πολλές κεφαλές, αλλά συνδυάστηκε με έξυπνη τεχνολογία μπαταρίας που πρόσφερε γρήγορη φόρτιση, αξιόπιστη μεγάλη εμβέλεια και ωραίες, όπως αμφίδρομη ροή ισχύος, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να φορτίζουν άλλα αντικείμενα από το αυτοκίνητό τους.
Είναι χτισμένο πάνω σε αυτό το επιτυχημένο θεμέλιο με πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων N, που φαίνονται πρώτα στο διάσημο Hyundai Ioniq 5 N. Είναι το καλύτερο hot hatch EV στην αγορά, με μερικές ευχάριστες εκπλήξεις, όπως οι προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων και η πραγματικά συναρπαστική γεννήτρια ήχου.
Η ιδέα RN22E: δείχνει ένα γρήγορο Ioniq 6
Το 2022 η εταιρεία παρουσίασε το πρωτότυπο αυτοκίνητο Hyundai RN22E (παρακάτω), ένα Ioniq 6 σε στεροειδή που σχεδιάστηκε για να κάνει προεπισκόπηση του σχεδιαζόμενου eTCR ηλεκτρικού αυτοκινήτου τουρισμού της εταιρείας. Ωστόσο, αυτή η σειρά κυκλοφόρησε το 2023, πράγμα που σημαίνει ότι η μεγαλύτερη επιρροή του RN22e θα μπορούσε να είναι το αυτοκίνητο δρόμου Ioniq 6 N που αποκαλύφθηκε στις τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας.
Κατασκευασμένο στην Electric Global Modular Platform (E-GMP) της Hyundai, την οποία μοιράζεται με το Ioniq 5 N, το RN22e παρουσίασε διπλούς ηλεκτροκινητήρες που παρέχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς με ισχυρή ισχύ 577 ίππων και 538 lb ft ροπής. Περιλάμβανε επίσης προηγμένο torque vectoring, μεγάλα δισκόφρενα 400 mm και χαρακτηριστικά απόδοσης όπως το N Sound+ και το N e-Shift για πιο ελκυστική οδήγηση.
Τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε στο Hyundai Ioniq 6 N του 2025;
Οι τεχνικές προδιαγραφές παραμένουν αυστηρά φυλαγμένο μυστικό, αλλά ο άνθρωπός μας με τον μακρύ φακό αναφέρει ότι αυτό το πρωτότυπο έφερε ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών που περιείχε μεγαλύτερους δίσκους φρένων και δαγκάνες μάρκας N, και υποστηρίζει ότι το πρωτότυπο έμοιαζε σαν να είχε ευρύτερη διαδρομή, για πιο σκόπιμη στάση.
Αναμένετε μια παρόμοια στοίβα τεχνολογίας με το hot hatch του Ioniq 5 N, αν και οι γνώστες προβλέπουν ότι το σπορ σαλόνι θα μπορούσε να έχει ακόμα πιο άγρια ισχύ, λαμβάνοντας υπόψη την τιμή της θέσης των δύο μοντέλων.
Η Hyundai τείνει να κυκλοφορεί βελτιώσεις προϊόντων κάθε δύο χρόνια στα μοντέλα της, σε διάστημα έξι ετών. Αυτό δείχνει ότι το Ioniq 6 πρόκειται να αναθεωρηθεί το 2025 – ένα καλό σημείο στο οποίο θα εισαχθεί το πιο γρήγορο μοντέλο N για να αυξηθούν οι πωλήσεις.
Παρακολουθήστε αυτό το διάστημα: θα αποκαλύψουμε περισσότερα για το επερχόμενο Hyundai Ioniq 6 N καθώς ακούμε περισσότερα νέα.