CARSNEWS
MARKET

Διάκριση για το Mazda2 από τον Green NCAP

Ο Green NCAP βαθμολόγησε τον βελτιωμένο κινητήρα Skyactiv-G 1.5 που προσφέρεται στο ανανεωμένο Mazda2 με 3,5 αστέρια για την απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Με αυτό το αποτέλεσμα, η έκδοση των 75 ίππων του βραβευμένου μικρού μοντέλου της Mazda τοποθετείται σε μια ξεχωριστή κατηγορία οχημάτων στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

“Η διάκριση του Green NCAP επικυρώνει τη στρατηγική που ακολουθούμε στη Mazda και συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με αποτέλεσμα να περιορίζουμε τις πραγματικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων μας”, δηλώνει ο Heiko Strietzel, Powertrain Manager της Mazda Motor Europe. “Είναι μέρος της προσέγγισης πολλαπλών λύσεων (multi-solution approach) που έχουμε υιοθετήσει και  περιλαμβάνει διαφορετικές μορφές καυσίμων και, όπως πάντα, επίπονες προσπάθειες για μείωση κάθε πιθανού γραμμαρίου βάρους”.

Ελαφρύ, ευέλικτο και με πολύ καλή απόκριση,το Mazda2 είναι ένα από τα τρία οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης της μάρκας που ενώ δεν διαθέτουν υβριδικό σύστημα, του απονέμεται η διάκριση των 3,5 αστεριών. Μόνο τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (BEV) και plug-in ηλεκτρικά (PHEV) έχουν επιτύχει υψηλότερες βαθμολογίες Green NCAP  .

“Συγχαρητήρια στη Mazda για τις εξαιρετικές αποδόσεις, ειδικά όσον αφορά την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου”, σχολίασε ο Aleksandar Damyanov από τον Green NCAP.  Ο οργανισμός επίσης επεσήμανε τις χαμηλές εκπομπές ρύπων του Mazda2, αναφέροντας ότι το supermini θα είχε σημειώσει ακόμα καλύτερη βαθμολογία εάν ήταν εξοπλισμένο με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης.

Ανανεωμένο μοντέλο με ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση


Η πιο πρόσφατη έκδοση του ανανεωμένου Mazda2 των 75 ίππων που προσφέρεται στην Ευρώπη διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα της οικογένειας Skyactiv-G με υψηλότερη συμπίεση (15:1 έναντι 13:1) και νέα τεχνολογία. Ως αποτέλεσμα, η Mazda έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, παρόλο που δεν διαθέτει το σύστημα Mazda M Hybrid, προσθέτοντας παράλληλα 6% περισσότερη ροπή. Και τα στοιχεία που δηλώνει η Mazda είναι εξαιρετικά κοντά με τις μετρήσεις που γίνονται σε πραγματικές συνθήκες:  η μέση κατανάλωση του Mazda2 κατά τη διάρκεια των δοκιμών του Green NCAP ήταν οριακά υψηλότερη από τον επίσημο αριθμό συνδυασμένου κύκλου WLTP.

Ο Green NCAP αποτελεί μια πρωτοβουλία του οργανισμού αξιολόγησης της ασφάλειας Euro NCAP, και αναγνωρίζει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων των οποίων τα μοντέλα υπερβαίνουν ελάχιστα τις προδιαγραφές όσον αφορά την απόδοση και τις εκπομπές. Για την αξιολόγηση χρησιμοποιούνται μια σειρά οδικών και εργαστηριακών δοκιμών που αντικατοπτρίζουν μια ποικιλία ρεαλιστικών καταστάσεων οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων ακραίων θερμοκρασιών (από -7°C έως 35°C), υψομέτρων έως 1.200 μ., σύντομων ταξιδιών, βαρέων φορτίων και ταχυτήτων αυτοκινητοδρόμου.  Η βαθμολογία αστεριών δείχνει τα μέσα  αποτελέσματα σε τρεις τομείς που καλύπτουν την ενεργειακή απόδοση, τα επίπεδα ρύπανσης και τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

Related Articles

Πρεμιέρα για το νέο Fiat Ducato

cars

Μικ Σουμάχερ: Το επώνυμό μου είναι ακόμη ένα αβαντάζ για εμένα

cars

Νέος κινητήρας για το Seat Leon

cars

Γερμανία: Έρευνες στα γραφεία της Porsche για νέα υπόθεση διαφθοράς

cars

Το πιο exclusive πλυντήριο αυτοκινήτων του κόσμου

cars

Η Fiat σχεδιάζει το άμεσο μέλλον της

cars

Δυο «Χρυσά Τιμόνια» για την BMW

cars

H Nissan ενισχύει το στόλο οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας

cars

Το νέο Abarth 595 Esseesse στην Ελλάδα

cars