CARSNEWS
AUTONEWS

Διέρρευσε η νέα Mercedes-Benz C-Class.

Στις 23 Φεβρουαρίου την περιμέναμε αλλά το… διαδίκτυο είχε διαφορετική άποψη για το χρονοδιάγραμμα της παρουσίασης της νέας Mercedes-Benz C-Class και κάποιες από τις επίσημες φωτογραφίες φαίνεται πως βρήκαν τον δρόμο τους για τις οθόνες μας νωρίτερα του αναμενόμενου. Η αυθεντικότητα των φωτογραφιών θα κριθεί όταν η γερμανική εταιρία αποκαλύψει το νέο sedan (και station wagon) της αλλά αυτό που μπορούμε να πούμε προς το παρόν, χωρίς επιπλέον στοιχεία, είναι ότι μοιάζουν αληθινές αφού συμφωνούν με αυτά που έχουμε δει μέχρι αυτό το σημείο από το επερχόμενο μοντέλου.

Εξετάζοντας τη νέα C-Class μέσα από τις φωτογραφίες που διέρρευσαν, παρατηρούμε μία εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας της Mercedes, σύμφωνη με τις A-Class και E-Class με περισσότερες γωνίες τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω και ειδικότερα στο design των φωτιστικών σωμάτων. Νέος φαίνεται και ο σχεδιασμός των αεραγωγών στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου αλλά η μεταμόρφωση του αμαξώματος δεν μοιάζει τόσο ριζοσπαστική όταν αντικρίσει κάποιος την καμπίνα. Εκεί, οι επιρροές από την S-Class είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς και βασική υπεύθυνη γι’ αυτό είναι η δεύτερη γενιά του MBUX συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Έτσι, παρατηρούμε πως η τριπλέτα των κεντρικών αεραγωγών έχει μεταφερθεί στο πάνω μέρος του ταμπλό και ακριβώς από κάτω τους δεσπόζει μία μεγάλη, κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής. Από το σύνολο απουσιάζουν τόσο ο περιστροφικός διακόπτης χειρισμού/επιλογής των διάφορων υποσυστημάτων όσο και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου με τις λειτουργίες τους να έχουν μεταφερθεί κατά πάσα πιθανότητα στην κεντρική οθόνη και το τιμόνι αντίστοιχα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μπροστά από τον οδηγό από την άλλη, φροντίζει για την προβολή των απαραίτητων πληροφοριών ενώ το μεγάλο, έγχρωμο head-up display φροντίζει ώστε να μην παίρνει τα μάτια του ο οδηγός από τον δρόμο. Είναι σαφές λοιπόν ότι με τη νέα C-Class η Mercedes επενδύει σημαντικά στον τομέα της τεχνολογίας.

Να υπενθυμίσουμε ότι το μεσαίο sedan της γερμανικής φίρμας θα κάνει χρήση της MRA αρχιτεκτονικής (που συνήθως έρχεται με διπλά ψαλίδια για την εμπρός ανάρτηση και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω) και θα εξοπλίζεται αποκλειστικά με εξηλεκτρισμένους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από την βάση της γκάμας, με ένα mild-hybrid σύνολο, μέχρι την κορυφή της με έναν plug-in υβριδικό δίλιτρο κινητήρα 500 ίππων για την C63 AMG. Standard θα είναι μάλλον και το αυτόματο κιβώτιο ανεξαρτήτως έκδοσης ενώ για να διεκδικήσει η Mercedes τον τίτλο του “πιο τεχνολογικά προηγμένου μοντέλου στην κατηγορία του”, θα εξοπλίσει τη νέα C-Class με την τελευταία λέξη στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας. Περισσότερα θα έχουμε όμως αύριο.

The post Διέρρευσε η νέα Mercedes-Benz C-Class. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Mercedes A-City: Νέο μικρό το 2022

cars

Η Nissan “σκοτώνει” την Datsun και προχωρά σε περικοπές.

cars

Volvo XC40 T3 Auto. Στυλ και άνεση μαζί

cars

Toyota GR Supra Super GT concept: Αναστενάξτε πίστες…

cars

Abarth 695. Μία ενδιαφέρουσα ιστορία με σημαντικούς πρωταγωνιστές

cars

Skoda Kamiq 1.0 TSi 116 PS. Η ολοκλήρωση της τριλογίας

cars

Citroen C5 AirCross 1.6t 180Hp EAT8. Αρχοντικό

cars

Audi RS Q3 και RS Q3 Sportback. Ξεχωρίζει (και) χάρη στον 5-κύλινδρο των 400 ίππων!

cars

ID.3 & ID.4. Πως ανακτούν ενέργεια με έξυπνο τρόπο

cars