CARSNEWS
NEW MODELS

Δοκιμάζουμε το Hyundai i20 TGDI 100 PS iMT 48V Hybrid

Έχοντας ήδη δοκιμάσει τη βασική έκδοση, των 84 ίππων, δεν είχαμε αμφιβολία για το τι θα έπρεπε να περιμένουμε, από άποψης ευχρηστίας, ποιότητας κύλισης και τεχνολογίας. Αυτό που έλειπε σε εκείνη, ήταν το μπρίο, καθώς και λίγη παραπάνω ισχύς, ώστε να μη χρειάζεται να βουτάς στο δεξί πεντάλ περισσότερο από όσο πρέπει, κάθε φορά που θες να επιταχύνεις.

Εκεί ακριβώς είναι που το ισχυρότερο i20 των 100 ίππων έρχεται να δώσει τη λύση. Ο χιλιάρης κινητήρας που κρύβει στα σπλάχνα του αποδεικνύεται ιδανικός για την περίσταση. Καταρχήν, παρότι τρικύλινδρος, δεν μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό και προσφέρει μία πολιτισμένη λειτουργία, σε όλο το φάσμα των στροφών.

Χαμηλά είναι αρκετά ψυχωμένος, ενώ ένα ακόμα θετικό στοιχείο του είναι η ελαστικότητα που τον διακρίνει. Σε ένα βαθμό, φυσικά, βοηθά και η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V, που ενισχύει τη ροπή κατά τη φάση της επιτάχυνσης και ταυτόχρονα περιορίζει -σε ένα βαθμό- την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.

Η έκδοση της δοκιμής ήταν εφοδιασμένη με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο δεν διαθέτει κλασικό συμπλέκτη αλλά το νέο, iMT. Πρόκειται για ένα συμπλέκτη by wire, που συνδέει ηλεκτρονικά το πεντάλ με το κιβώτιο των ταχυτήτων. Όσο για τη λειτουργία του, είναι απόλυτα φυσική και δεν καταλαβαίνεις διαφορά, αν δεν σου το πει κάποιος.

Το τελευταίο πλεονέκτημα έχει να κάνει με την κατανάλωση. Παρότι ισχυρότερη, η συγκεκριμένη έκδοση εξασφαλίζει αντίστοιχη κατανάλωση με τη βασική, των 84 ίππων, στην περιοχή των 5,5-6 λίτρων/ 100 km. Η ίδια η Hyundai, δε, στις τιμές της τη δίνει και ελαφρά μειωμένη.

Στο εσωτερικό

Κατά τα άλλα, το υπόλοιπο «πακέτο» παραμένει αναλλοίωτο. Όντας ένα ευρύχωρο supermini, με ικανοποιητικούς χώρους για τη μεταφορά τεσσάρων ενηλίκων και ένα κορυφαίο διαμέρισμα αποσκευών, θα καλύψει σχεδόν όλες τις ανάγκες μίας μικρής οικογένειας. Και αυτό θα το κάνει χωρίς περιορισμούς, αφού πέρα από τον παράγοντα της ευρυχωρίας, διαθέτει ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών, πλούσιο εξοπλισμό αλλά και ένα νεανικά σχεδιασμένο εσωτερικό.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

HYUNDAI i20 1.0 TGDI 100 PS iMT 48V 2021

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 8

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ8

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 9

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 8

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 8

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 8

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 8

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 8

VALUE FOR MONEY 8

ΣΥΝΟΛΟ81

Στο ταμπλό δεσπόζουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, 12,5 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και 8 ιντσών για το infotainment. Η εργονομία είναι εξαιρετική, υπάρχουν φυσικοί διακόπτες για όλες τις βασικές λειτουργίες ενώ το γενικότερο interface στοχεύει στην απλότητα στη χρήση και στη λειτουργικότητα.

Αναφορικά με τον οδηγό, μπορεί εύκολα να ρυθμίσει τη θέση οδήγησης στα μέτρα του, απολαμβάνοντας άνεση και ικανοποιητική πλευρική στήριξη. Το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει επαρκή πληροφόρηση και είναι ακριβές. Τα φρένα δείχνουν ανθεκτικά και κάνουν τη δουλειά τους, ενώ οι αναρτήσεις έχουν μία ελαφρά κλίση προς την άνεση, πράγμα που θα εκτιμήσει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου κατά τις καθημερινές του μετακινήσεις.

Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει κανείς να προσθέσει τα πέντε έτη εγγύησης του κατασκευαστή, την έξωθεν καλή μαρτυρία της φίρμας, αναφορικά με την αξιοπιστία αλλά και το λογικό κόστος κτήσης, που ξεκινά από τα 16.800 ευρώ. Αντικειμενικά, όλα όσα χρειάζονται για να ξεκινήσει μία μακροχρόνια σχέση…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ HYUNDAI i20 1.0 TGDI 100 PS iMT 48V 2021 2021   TIMH €16.800   ΤΕΛΗ €85,5

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ , Turbo, Yβριδικό Σύστημα, 3 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 73 (100)/ 4.500  ΡΟΠΗ Nm/rpm 172/1.500-4.000

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο, 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 10,4 sec, τελική 188 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 5,1 L/100km, 95 g/km

HYUNDAI i20 1.0 TGDI 100 PS iMT 48V 2021 2021

ΥΠΕΡ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΥΡΥΧΩΡΙΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΚΑΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΤΑΜΠΛΟ

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Bugatti: Μια ιστορία γραμμένη από ρεκόρ

cars

Επίσημο: To νέο ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο της Audi

cars

H Garage Italia σχεδιάζει μια ηλεκτρική Alfa Romeo Spider

cars

Το Mazda RX-7 επιστρέφει στην παραγωγή… σε τεύχη

cars

Η Ferrari Purosangue πέφτει στα βαθιά στον ευρωπαϊκό βορρά

cars

Αποκλειστική Δοκιμή: Ferrari P80/C, το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης

cars

WRC-Monte Carlo: Ποιός μπορεί να κοντράρει στα ίσια τον Sebastien Ogier;

cars

Mitsubishi L200: Με κορυφαία συστήματα ασφαλείας

cars

Scoop: Το νέο Skoda Octavia «συνελήφθη» να βολτάρει στου δρόμους!

cars