CARSNEWS
MOTONEWS

Είναι αυτή η κλασικότερη Ducati όλων των εποχών;

Ήταν το 1971 όταν η Ducati έριξε στην αγορά όχι μόνο τη σημαντικότερη μοτοσικλέτα της ιστορίας της, αλλά και ένα από τα καλύτερα μηχανάκια όλων των εποχών.

Για την 750 GT ο λόγος, το πρώτο μηχανάκι παραγωγής με τον περίφημο σήμερα L-twin κινητήρα της, αυτόν τον σχεδιασμένο σε γωνία 90 μοιρών v-twin ώστε να βελτιώνεται κατά πολύ η ψύξη.

Σχεδιασμένη από τον επίσης θρυλικό Fabio Taglioni, η εταιρία από την Μπολόνια δεν είχε ούτε τα κεφάλαια ούτε τις πηγές των μεγάλων παικτών της αγοράς, κι έτσι έπρεπε να σκεφτεί ανατρεπτικά.

Και σκέφτηκε, αποκομίζοντας τα περισσότερα με ό,τι είχε διαθέσιμο. Και ρίχνοντας στην αγορά μεταξύ 1971-1974 μια από τις καλύτερες αναμφίβολα μεταπολεμικές μηχανές.

Ο επαναστατικός σχεδιασμός του κινητήρα επέτρεψε μεγάλες επιδόσεις στην 750 GT και μια λαμπρή πορεία στο MotoGP, αρχής γενομένης με εκείνη την εκκωφαντική νίκη του Paul Smart στην Ίμολα το 1972.

Ως αυθεντικό κομμάτι δίτροχης ιστορίας βγαίνει μια στο τόσο σε κάποιον οίκο δημοπρασιών και πιάνει πάντα πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Η τελευταία πουλήθηκε από τον οίκο Bonhams τον Απρίλιο του 2018 στα 29.306 ευρώ.

[embedded content]

Related Articles

Το BMΧ του 21ου αιώνα είναι… ηλεκτρικό

cars

Μια νέα μπαταρία για την ίδια ενέργεια όπως την πρώτη μέρα

cars

Η KTM θέλει να αγοράσει τη «Ferrari των μοτοσυκλετών»

cars

Black Friday: Το QUADRO QV3 σε μεγάλη προσφορά

cars

Μετά την επιτυχία της Vespa Sei Giorni έρχεται η δεύτερη γενιά ενός σύγχρονου μύθου

cars

H ουγγρική Mokka σε άλλη μια ξεχωριστή χειροποίητη δημιουργία

cars

To πλήρως ηλεκτρικό eScooter της Seat

cars

Triumph και Berluti σε μια μηχανή που έπιασε τις 56.000 ευρώ

cars

Το πιο τεχνολογικά προωθημένο κράνος για μοτοσικλετιστές

cars