CARSNEWS
F1 & RACES

Είναι αυτό το καλεντάρι της F1 για το 2021;

Η Formula 1 κατάφερε να αντιμετωπίσει επιτυχώς την παγκόσμια πανδημία του κορωνοϊού Covid-19, στήνοντας το μεγαλύτερο καλεντάρι ανάμεσα στους παγκόσμιους θεσμούς, με 17 αγώνες.

Το πλάνο για το 2021 είναι να έχουμε 22 GP και όπως έχει ήδη γνωστοποιήσει η Liberty Media που έχει τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ, είναι πολύ κοντά στο να οριστικοποιήσει το πρόγραμμα της επόμενης σεζόν.

Ένα πρόγραμμα που αναμένεται να μην έχει σημαντικές τροποποιήσεις ως προς τους προορισμούς. Αν όμως λάβουμε υπόψη μας δημοσίευμα του ισπανικού Soymotor.com, θα έχει κυρίως αλλαγές στο πότε η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα επισκεφτεί κάθε γωνιά του πλανήτη.

Το καλεντάρι που «διέρρευσε» και μένει να δούμε αν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, περιλαμβάνει όλους τους αγώνες που θα είχαμε κανονικά φέτος εκτός από αυτόν της Βραζιλίας, συμπεριλαμβανομένων των νέων προορισμών που ήταν η Ολλανδία και το Βιετνάμ, συν ένα Grand Prix στη Σαουδική Αραβία. Ενώ, στο πρόγραμμα συγκαταλέγεται και ο αγώνας της Βαρκελώνης που αναμενόταν να τεθεί εκτός.

Spain20-start-pirelli-c1000x600

Η πρεμιέρα που παραδοσιακά γινόταν στην Αυστραλία, θα γίνει στο Μπαχρέιν, στις 14 Μαρτίου, με την F1 να ταξιδεύει μετά στην Ασία για αγώνες σε Ανόι και Σαγκάη, προτού πάρει το δρόμο προς την Ευρώπη με τους αγώνες στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν και το Ζάντβοορτ.

Ο μοναδικό triple-header θα αφορά στους δύο προαναφερθέντες αγώνες και εκείνον της πρωτεύουσας της Καταλονίας. Μετά την παραδοσιακή επίσκεψη στον Καναδά αρχές Ιουνίου, το καλεντάρι απλώνεται στην Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου, έχοντας μάλιστα διάλειμμα άνω του ενός μήνα το καλοκαίρι.

Η Μελβούρνη πάει πλέον «πακέτο» με τους αγώνες που θα έχουν προηγηθεί σε Σιγκαπούρη και Ιαπωνία, πριν το ταξίδι στην Αμερική για τα Grand Prix στο Τέξας και την Πόλη του Μεξικού. Όσο για την τελική ευθεία της σεζόν, θα αφορά στους αγώνες που προφανώς καταβάλλουν και τα περισσότερα χρήματα στην Formula 1: σε Σαουδική Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

abydhabi18-pirelli-c1000x600

Αναλυτικά το πρόγραμμα:


14 Μαρτίου, Μπαχρέιν


28 Μαρτίου, Βιετνάμ


11 Απριλίου, Κίνα


25 Απριλίου, Αζερμπαϊτζάν


2 Μαΐου, Ολλανδία


9 Μαΐου, Ισπανία


23 Μαΐου, Μονακό


6 Ιουνίου, Καναδάς


20 Ιουνίου, Αυστρία


27 Ιουνίου, Γαλλία


11 Ιουλίου, Μ. Βρετανία


25 Ιουλίου, Ουγγαρία


29 Αυγούστου, Βέλγιο


5 Σεπτεμβρίου, Ιταλία


19 Σεπτεμβρίου, Ρωσία


26 Σεπτεμβρίου, Σιγκαπούρη


10 Οκτωβρίου, Ιαπωνία


24 Οκτωβρίου, Αυστραλία


7 Νοεμβρίου, ΗΠΑ


14 Νοεμβρίου, Μεξικό


28 Νοεμβρίου, Σαουδική Αραβία


5 Δεκεμβρίου, Άμπου Ντάμπι

Styria20-pirelli-b1000x600

Αξίζει να σημειωθεί πως καθώς πρόκειται σε ένα ακόμα ταξίδι στο άγνωστο σε ότι αφορά στον Covid-19, με πιθανά lock-down, ταξιδιωτικούς περιορισμούς και όλα όσα έχουν αλλάξει φέτος τις ζωές μας, η Liberty Media μιλάει και με άλλες πίστες που θα μπορούν να έχουν ρόλο… αναπληρωματικό.

Όπως συνέβη με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, που ανακοίνωσε επίσημο πρόγραμμα και αναπληρωματικούς αγώνες για το 2021, στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και το δικό μας, Ράλι Ακρόπολις.

Υπό αυτό το πρίσμα, η Liberty φαίνεται να συζητάει με τους promoter των αγώνων σε Ίμολα, Πορτιμάο και Κωνσταντινούπολη, που λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών βρήκαν φέτος θέση στο αλλαγμένο καλεντάρι.

portimao-algarve-circuit-d1000X600
To Πορτιμάο πραγματοποιεί την προσεχή Κυριακή 25/10, το ντεμπούτο του στην F1

Διαβάστε ακόμα:

F1 Vlog για το Grand Prix του Άιφελ

Μιχάλης Ρωμανίδης: Ο SimRacer της Williams μιλάει στο NewsAuto!

Antonio Felix da Costa: Ο πρωταθλητής της Formula E, αποκλειστικά στο NewsAuto!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Οι μισθοί των οδηγών της F1 για το 2020!

cars

Επίσημη ματαίωση και για τα GP Αζερμπαϊτζάν και Ιαπωνίας

cars

Πήρε… μπρος η νέα McLaren (video)

cars

Οι ομάδες απέρριψαν δύο λύσεις για το GP Κίνας

cars

Η νέα εποχή της AlphaTauri στην F1 (video)

cars

Briatore: «Να μη βιαστεί με τον Hamilton η Ferrari»

cars

H Aston Martin επιβεβαίωσε τις συζητήσεις με τη Racing Point

cars

Φεύγει από την F1 η Mercedes;

cars

Πως ο Montezemolo παραλίγο να βρεθεί στο «τιμόνι» της F1

cars