CARSNEWS
MARKET

Επιστροφή της Skoda στο Ράλι Σουηδίας

Η Skoda Motorsport υποστηρίζει με τεχνογνωσία και ανταλλακτικά τις διάφορες Fabia σε χέρια ιδιωτών. Στο Ράλι Σουηδίας, συνολικά εννέα πληρώματα με Fabia Rally2 evo βρέθηκαν στη γραμμή εκκίνησης, με το φινλανδικό δίδυμο των Εμίλ Λίντχολμ και Μίκαελ Κόρονεν να τίθεται επικεφαλής από την αρχή. Από τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής, οι Φινλανδοί σημείωσαν τρεις ταχύτερους χρόνους στην κατηγορία WRC3, παίρνοντας μάλιστα το προβάδισμα σε ολόκληρη την κατηγορία Rally2.

Το Σάββατο, ο Λίντχολμ έχασε ρυθμό και υποχώρησε 3,4 δευτερόλεπτα από τον επικεφαλής της κατηγορίας, οπότε η τελική έκβαση της νίκης μεταφέρθηκε για τη μοναδική Ειδική Διαδρομή της Κυριακής, την μήκους 21,19 χιλιομέτρων Likenäs 2. Τελικά, ο Λίντχολμ δεν βρήκε τα δευτερόλεπτα που χρειαζόταν, τερμάτισε στη δεύτερη θέση στην κατηγορία του, σε απόσταση αναπνοής από το νικητή.

Για τον Όλιβερ Σόλμπεργκ, ο οποίος συμμετέχει στη WRC3 με την εργοστασιακή υποστήριξη της τσέχικης ομάδας, το Ράλι Σουηδίας ήταν το ντεμπούτο του νεαρού με τη Fabia Rally2 evo στο WRC. Παρέμεινε σταθερά μέσα στην πεντάδα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλλά στην τελευταία Ειδική ένα κλατάρισμα του κόστισε περίπου δύο λεπτά και του στέρησε την τρίτη θέση στο βάθρο, κάτι που ελπίζει να επιτύχει στο Ράλι Πορτογαλίας, όπου και θα συμμετέχει.

Στην κατηγορία WRC2, ο πρωταθλητής του 2017, Πόντους Τίντεμαντ, επίσης με Fabia Rally2 evo, τερμάτισε στην τρίτη θέση, ενώ αξιοσημείωτες παρουσίες με το ίδιο αυτοκίνητο, ήταν του Φινλανδού Έερικ Πιετάρινεν (4ος στη WRC3), και του πρωταθλητή του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι – ERC, Φίλιπ Μάρες από την Τσεχία (6ος στη WRC3).

Ένα ασυνήθιστο Ράλι Σουηδίας

Κατά γενική ομολογία, το Ράλι Σουηδίας ήταν πολύ ιδιαίτερο φέτος, μια και τόσο οι αγωνιζόμενοι, όσο και οι θεατές, αναζητούσαν μάταια χιόνι στις Ειδικές Διαδρομές. Αντί του χιονιού, ήταν συνήθως οι σπινθήρες που έβγαιναν από τα ελαστικά με καρφιά που προκαλούσαν ένα κάποιο «θέαμα», δεν υπήρχαν snowbanks (αναχώματα από χιόνι στα πλαϊνά των δρόμων) για να «στηρίξουν» οι οδηγοί τα αυτοκίνητα στις «αγωνιστικές γραμμές» που ήθελαν, ενώ τα φτυάρια που κουβαλούσαν στα αυτοκίνητα μήπως χρειαστεί να σκάψουν στο χιόνι, άνετα θα μπορούσαν να είχαν παραμείνει στο Service Park.

Πάντως, παρά όλα τα παραπάνω ο φετινός αγώνας δεν ήταν αδιάφορος, καθώς οι θεατές απόλαυσαν μάχες από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που κινούνταν πάνω σε -κυρίως- χωμάτινες επιφάνειες, φορώντας στενά λάστιχα με καρφιά, που δεν τους έδιναν την επιθυμητή πρόσφυση.

Related Articles

H επόμενη γενιά του Digital Key

cars

Η Mitsubishi γιορτάζει μία δεκαετία με i-MiEV

cars

Τι αλλάζει για τα αυτοκίνητα με πειραγμένα χιλιόμετρα

cars

Κλασικά ποιήματα της αυτοκίνησης γίνονται ηλεκτρικά με 400.000 ευρώ

cars

Οι κριτές δικαίωσαν τον Φερστάπεν και κρατά τη νίκη στην Αυστρία

cars

Η Nissan στηρίζει οικοτροφείο της Νότιας Αφρικής

cars

Νίκη για Hyundai και Tarquini στον πρώτο αγώνα της σεζόν στο WTCR

cars

Αυτά είναι τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα της BMW

cars

Αυτός είναι ο Έλληνας σχεδιαστής της Ford

cars