CARSNEWS
MARKET

Η γκάμα των plug-in υβριδικών μοντέλων της Audi

Οι πρόσφατες προσθήκες των plug-in υβριδικών εκδόσεων των A3 Sportback, Q3 και Q3 Sportback, έρχονται να συμπληρώσουν ένα αρκετά πλήρες χαρτοφυλάκιο εξηλεκτρισμένων μοντέλων που καλύπτουν όλο το φάσμα από την compact κατηγορίας έως αυτή των μοντέλων μεγαλύτερων διαστάσεων. 

Η Audi προσφέρει plug-in υβριδικές (PHEV) εκδόσεις σε επτά σειρές προϊόντων. Μετά τα A6, A7 Sportback, A8 και Q7, σειρά είχε η κατηγορία των αποκαλούμενων και ως “συμπαγών” μοντέλων, με το νέο A3 Sportback να παρουσιάζεται το καλοκαίρι του 2020. Ακολούθησε το Audi Q8 το φθινόπωρο και πρόσφατα τα Q3 και Q3 Sportback, στην κατηγορία των SUV μοντέλων. Όλα τα τρέχοντα plug-in υβριδικά μοντέλα από την Audi φέρουν τη συντομογραφία “TFSI e” για να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες εκδόσεις.

Η γκάμα των plug-in υβριδικών μοντέλων της Audi περιλαμβάνει 7 μοντέλα PHEV στις ακόλουθες σειρές: A3, A6, A7 Sportback, A8, Q3, Q7 και Q8. Οι νέες προσθήκες είναι τα A3 Sportback TFSI e σε δύο επίπεδα ισχύος, τα 40 TFSI e με 204 ίππους και 45 TFSI e με 245 ίππους, Q3 45 TFSI e και Q3 Sportback 45 TFSI e, το καθένα με 245 ίππους απόδοση και Q8 TFSI e σε δύο επίπεδα ισχύος, τα 55 TFSI e με 380 ίππους και 60 TFSI e με 462 ίππους.

Συνολικά, τρεις κινητήρες TFSI αναλαμβάνουν το ρόλο κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ολόκληρη τη σειρά PHEV: ο 1.4 TFSI με 150 ίππους στα A3 Sportback, Q3, Q3 Sportback, ο 2.0 TFSI με 252 ίππους στα A6 και A7 Sportback και ο 3.0 TFSI με 340 ίππους στα A8, Q7 και Q8. Σε όλες τις περιπτώσεις, οι παραπάνω θερμικές μονάδες συνδυάζονται με ηλεκτροκινητήρα με απόδοση, ανάλογα με το μοντέλο, μεταξύ 80 και 105 kW.

Τα μικρότερα μοντέλα διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic και κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ τα μεγαλύτερα S tronic ή tiptronic καθώς και δύο εκδόσεις του συστήματος τετρακίνησης quattro της Audi. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη στην περιοχή του πίσω άξονα, με ενεργειακή χωρητικότητα από 13,0 έως και 17,9 kWh, ανάλογα με το μοντέλο εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία έως και 78 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση μπορεί να φτάσει έως και τα 85 kW ισχύος.

Η εκκίνηση από στάση πραγματοποιείται πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία, ενώ η τελική ταχύτητα με ηλεκτροκίνηση ποικίλλει, 135 ή 140 χλμ./ώρα, ανάλογα με το μοντέλο. Ο οδηγός διαθέτει κουμπί EV για να δώσει προτεραιότητα σε καθαρά ηλεκτρική οδήγηση. ενώ στην υβριδική λειτουργία παρέχονται ειδικά προφίλ για διατήρηση ή αύξηση της φόρτισης μπαταρίας, μέσω του λειτουργικού συστήματος MMI.

Η φόρτιση στο σπίτι ή την εργασία πραγματοποιείται εύκολα σε σταθμούς με καλώδιο Mode 3. Ανάλογα με το μοντέλο, η φόρτιση της μπαταρίας από το μηδέν μπορεί να ολοκληρωθεί με ισχύ έως 7,4 kW σε δυόμισι ώρες σε μια βιομηχανική πρίζα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η υπηρεσία e-tron Charging Service επιτρέπει την εύκολη χρήση περίπου 155.000 σημείων φόρτισης AC στην Ευρώπη, ενώ η εφαρμογή myAudi διευκολύνει την απομακρυσμένη φόρτιση και προθέρμανση/ψύξη του αυτοκινήτου μέσω smartphone.

Related Articles

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το Opel Corsa της 6ης γενιάς

cars

Τα πολλά «πρόσωπα» του Opel Combo

cars

Η Hyundai στην «Αυτοκίνηση 2019»: Πρεμιέρα για τα νέα i30, Kona Hybrid και Kona Electric

cars

Τέλη κυκλοφορίας 2020: Πώς θα τα εκτυπώσετε, τι ισχύει με τα πρόστιμα

cars

Ηλεκτρικό ταξί διένυσε 354.000 χιλιόμετρα χωρίς να αλλάξει μπαταρίες

cars

Πώς πρέπει να γεμίζουμε το ντεπόζιτο

cars

Το χρονικό ενός δράματος

cars

Η Hyundai παρουσίασε την πλατφόρμα εξέλιξης για τα μελλοντικά της οχήματα

cars

Ένα στρατιωτικού τύπου Ford Ranger παρέδωσε η Ricardo

cars