CARSNEWS
AUTONEWS

Η δίλιτρη Toyota Supra έρχεται στην Ευρώπη!

Χαράς ευαγγέλια για τους Ευρωπαίους petrolheads καθώς η Toyota ανακοίνωσε ότι θα εμπλουτίσει την γκάμα της πολυπόθητης Supra με μία νέα έκδοση, για την ευρωπαϊκή αγορά τουλάχιστον, με δίλιτρο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα. Η έκδοση αυτή θα πάρει, προφανώς, την θέση της στην βάση του ιαπωνικού sports car αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται αρετών ή πως είναι καθολικά κατώτερη σε σύγκριση με την τρίλιτρη, εξακύλινδρη Supra των 340 ίππων και 500 Nm ροπής.

Όπως το τρίλιτρο, εξακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο σύνολο στην κορυφαία έκδοση της Supra, έτσι και ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας προέρχεται από την γκάμα της BMW και παράγει 260 ίππους και 400 Nm ροπής. Συνδυάζεται δε με το κλασικό 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF για να στείλει την δύναμη στους τροχούς του πίσω άξονα επιταχύνοντας το ιαπωνικό coupe στα 100 km/h σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα και έως την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 250 km/h. Οι επιδόσεις είναι λοιπόν κάθε άλλο παρά… απογοητευτικές και τα καλά δεν σταματούν εδώ.

Το μικρότερο τόσο σε χωρητικότητα όσο και σε αριθμό κυλίνδρων σύνολο τοποθετείται πιο πίσω στο μηχανοστάσιο της “βασικής” Supra κι έτσι το ζύγισμα της αγγίζει το ιδανικό 50:50 ενώ σαν επιπλέον bonus έρχεται και η μείωση στο βάρος κατά 100 κιλά. Όλα αυτά, σύμφωνα με την ίδια την Toyota “βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά αδράνειας του αυτοκινήτου και την ισορροπία του πλαισίου για ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά”. Η πρόταση αυτή ακούγεται αρκετά… marketinίστικη αλλά δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα με την βελτιωμένη ισορροπία, το μειωμένο βάρος και την μερική αποφόρτιση των εμπρός τροχών (και κατά συνέπεια του συστήματος διεύθυνσης) να προσφέρουν τα μέγιστα στη δημιουργία ενός ξεχωριστού χαρακτήρα για την entry-level Supra.

Κατά το λανσάρισμα στην αγορά, η έκδοση με τον δίλιτρο turbo θα εξοπλίζεται με ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, καθίσματα επενδυμένα με Alcantara, σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με οθόνη 8,8 ιντσών και μία πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Το προαιρετικό πακέτο “Connect” αναβαθμίζει τις δυνατότητες συνδεσιμότητας ενώ το επίσης προαιρετικό “Sport Pack” προσθέτει ένα ενεργό διαφορικό, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση  και βελτιωμένο σύστημα πέδησης. Τώρα μένει να μάθουμε την τιμή, η οποία θα ανακοινωθεί πιο κοντά στο επίσημο λανσάρισμα της δίλιτρης Supra στην αγορά τον ερχόμενο Μάρτιο και αναμένεται να είναι ελκυστική για ένα ευρύτερο κοινό.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Alpine επιστρέφει στις ρίζες της με την αγωνιστική A110 Rally!

cars

Ακόμα περιμένουμε τα νέα Z και GT-R…

cars

Η ζήτηση για τον Skyactiv-X ξεπερνά τις προβλέψεις της Mazda!

cars

Χρήσιμος οδηγός για τα Τέλη Κυκλοφορίας-Όλες οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις

cars

Το Toyota Century cabrio είναι ένα κυριολεκτικά, αυτοκρατορικό αυτοκίνητο!

cars

Abarth 695 70ο Anniversario. Διαθέσιμο και στη χώρα μας

cars

Lamborghini: Καμία σχέση μεταξύ Sian και νέας Aventador σχεδιαστικά.

cars

Porsche και Mercedes-AMG στη μονομαχία των super-station wagons!

cars

Volkswagen: Αλλάζει το “βαρύ” σήμα με νέο, πιο “ψηφιακό και μοντέρνο”!

cars