CARSNEWS
NEW MODELS

Η ισχυρότερη Porsche Cayenne είναι η νέα, plug-in υβριδική Turbo S E-Hybrid!

Η Porsche συνεχίζει να εμπλουτίζει την γκάμα της Cayenne (και της Cayenne Coupe φυσικά) αποδεικνύοντας έμπρακτα και την πίστη της στον εξηλεκτρισμό καθώς η κορυφαία έκδοση του SUV και του coupe συγγενή του είναι πλέον η Turbo S E-Hybrid. Για την δημιουργία της Cayenne Turbo S E-Hybrid, η γερμανική εταιρία χρησιμοποίησε τον 4-λιτρο, twin-turbo V8 των 550 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων που ενσωματώνεται στο 8-τάχυτο, Tiptronic S αυτόματο κιβώτιο. Έτσι, η συνδυαστική ιπποδύναμη του συστήματος αγγίζει τους 680 ίππους με την ροπή στα 900 Nm και η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα δε, διαμορφώνεται στα 295 km/h αλλά εξίσου εντυπωσιακά, δεδομένης της ιπποδύναμης και των επιδόσεων που προσφέρει το αυτοκίνητο, είναι τα νούμερα της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων: 3,7-3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και 85-90 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο!

Η plug-in υβριδική Cayenne ζυγίζει σχεδόν 2.500 κιλά αλλά εκμεταλλεύεται άριστα το υλικό με το οποίο είναι εξοπλισμένη χάρη και στην τεχνογνωσία που απέκτησε η Porsche με την 918 Hybrid. Η μπαταρία των 14,1 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών και χαρίζει στην Turbo S E-Hybrid την δυνατότητα κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια αποκλειστικά για 40 χιλιόμετρα με την μέγιστη ταχύτητα στα 135 km/h. Μπορεί να φορτιστεί δε, σε 2,4  ώρες με τον standard φορτιστή σε σύνδεση 400-volt ή σε 6 ώρες στο οικιακό δίκτυο των 230-volt. Κατά τα άλλα, η κορυφαία Cayenne διαθέτει το Porsche Dynamic Chassis Control σύστημα, τον Porsche Torque Vectoring πίσω άξονα, κεραμικά φρένα, ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών, το Power Steering Plus, το Sport Chrono Package και την “ενεργή” αερανάρτηση ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμες ζάντες 22 ιντσών και το σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης.

Παράλληλα, η γερμανική εταιρία παρουσίασε και την Coupe E-Hybrid έκδοση γι’ αυτούς που δεν θέλουν ένα SUV 680 ίππων. Αυτή, χρησιμοποιεί τον 3-λιτρο, υπερτροφοδοτούμενο V6, συνδυαζόμενο και πάλι με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική απόδοση της τάξης των 462 ίππων και 700 Nm ροπής. Με το standard Sport Chrono Package, η Cayenne Coupe E-Hybrid αγγίζει τα 100 km/h από στάση σε 5,1 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 253 km/h της τελικής της ενώ η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τον κατασκευαστή, δεν υπερβαίνει τα 3,1-3,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Οι παραγγελίες και για τις 3 νέες plug-in υβριδικές Porsche έχουν ήδη ανοίξει.

Related Articles

Το Hyundai Sonata 1.6 Turbo κάνει ντεμπούτο!

cars

Ούτε 1, ούτε 2 αλλά 6 “RS” μοντέλα θα παρουσιάσει η Audi το 2019!

cars

Η Ford “δανείζεται” την MEB πλατφόρμα του VW Group για ένα, τουλάχιστον, ηλεκτρικό μοντέλο!

cars

Leave a Comment