CARSNEWS
AUTONEWS

Η κριτική δεν φοβίζει την BMW.

Αν βιώνεις μία περίεργη αίσθηση déjà vu δεν είναι ιδέα σου καθώς και εγώ νιώθω ότι έχουμε επαναλάβει την ίδια περίπου συζήτηση. Μόνο που τότε, η BMW είχε μόλις παρουσιάσει την ανανεωμένη 7 Series και την X7 και ο κόσμος προσπαθούσε να χωνέψει την γιγαντιαία γρίλια τους. Τώρα, η γερμανική μάρκα έχει μόλις παρουσιάσει την 4 Series και ο κόσμος προσπαθεί να χωνέψει την γιγαντιαία γρίλια της. Δεν έχουν αλλάξει πολλά λοιπόν, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι ο κόσμος αρνείται να αποδεχθεί ότι η BMW έχει αποφασίσει να είναι πιο τολμηρή με το design του εμπρός μέρους… για καλό ή για κακό.

Για κάποιους πελάτες, αν θέλεις να τους πλησιάσεις, πρέπει να ξεχωρίζεις. Αλλά δεν μπορείς να σχεδιάσεις κάτι που να αρέσει σε όλους.

Σχολιάζει κάπως στωικά ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρίας, Domagoj Dukec. Το θέμα είναι όμως να αρέσει σε πολλούς αρκετά ώστε να σε προτιμήσουν και σε αυτό το σημείο δεν είμαι σε θέση να κρίνω αν η νέα 4 Series όντως δυσαρέστησε την πλειοψηφία του “χρήσιμου” κοινού (δηλ. αυτών που έχουν την αγοραστική δύναμη να την αποκτήσουν) ή απλά ακούγεται ισχυρότερα μία μειοψηφία που ούτως ή άλλως δεν θα την έκαναν δική τους. Σε κάθε περίπτωση, η BMW εμφανίζεται ψύχραιμη μπροστά στην κριτική.

Μισούμε και αγαπάμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους ίδιους λόγους: επειδή είναι άμεσα και γρήγορα αλλά μπορούν να γίνουν βάναυσα. Τα αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τις κλινικές πελατών – τα ενσωματώνουμε στην διαδικασία.

Δήλωσε ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού, Adrian van Hooydonk. Με πιο απλά λόγια, η BMW ακούει την κριτική. Δεν ξέρουμε πώς την ερμηνεύει και πώς θα την αξιοποιήσει αλλά τουλάχιστον την ακούει. Ούτως ή άλλως, η βιομηχανία αυτοκινήτου αλλάζει καθώς αλλάζουν οι προτεραιότητες και οι απαιτήσεις του κόσμου, οπότε μην σου φανεί περίεργο αν δούμε να αλλάζει και η εταιρική ταυτότητα της BMW. Αυτό που δεν θα αλλάξει όμως, είναι η πρόθεση της εταιρίας να συνδυάζει κάποιου είδους… ιδεολογίες, όπως η κομψότητα με τον δυναμισμό.

The post Η κριτική δεν φοβίζει την BMW. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Porsche εξελίσσει ένα ηλεκτρικό σύστημα με 4 ηλεκτροκινητήρες!

cars

Renault Megane facelift. Περισσότερη τεχνολογία και πολλές μικροαλλαγές.

cars

Volvo: Το επόμενο XC90 ίσως είναι το τελευταίο βενζινοκίνητο!

cars

Επιτέλους, αυτή είναι η ηλεκτρική BMW iX3!

cars

KIA. Δημιούργησε ένα νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων

cars

Audi. Η λειτουργία των plug-in υβριδικών μοντέλων της

cars

H Tesla αψηφά τους υπεύθυνους και ανοίγει το εργοστάσιο της στην California.

cars

Η Audi ετοιμάζει το Q1!

cars

Ford. Πρωτιά για τα επαγγελματικά της

cars